Gå til innhold

Den store London tråden


marsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal til London snart. Hvor finner jeg fine litt ordentlige klær til meg på over 40 som har noen kilo for mye.

Primark og billigkjeder er jeg ikke ute etter, men heller ikke eksklusiv design.

Liker klær som Baum und Pferdgarten, Ganni, Lollys Laundry osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fru Alving skrev:

Skal til London snart. Hvor finner jeg fine litt ordentlige klær til meg på over 40 som har noen kilo for mye.

Primark og billigkjeder er jeg ikke ute etter, men heller ikke eksklusiv design.

Liker klær som Baum und Pferdgarten, Ganni, Lollys Laundry osv

Tja, synes Marks & Spencer, Evans, Monsoon, Wallis osv har mye fint. Ellers har man jo slike butikker som Dorothy Perkins, Next, SimplyBe, Yours Clothing og New Look som alle har enten egne klær eller har spesialisert seg på plus size/curvy. Synes kvaliteten på alle disse i grunn er god, personlig handler jeg mye fra alle disse.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, September 27, 2016 den 18.17, Sunshine skrev:

Tirben:

Hvilke strømpebuksemerker kjøper du? Jeg er så utrolig misfornøyd med de som selges i kjedebutikkene her i Norge så jeg er på jakt etter noe i god kvalitet.

Oroblu og Wolford er billigere enn i Norge. Lønner seg å kjøpe dyrere strømpebukser, ( synes jeg,da). De ser bedre ut og holder mye lenger. Har hatt Wolford strømpebukser i over et år.  De er også behagelige å ha på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har Primark'en som er på Westfields like bra utvalg som de i Oxford Street?

Anonymkode: d4563...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har Primark'en som er på Westfields like bra utvalg som de i Oxford Street?

Anonymkode: d4563...daf

Synes den på Westfield er helt grei, men synes de i Oxford street ofte har bedre utvalg. Pleier å stå opp grytidlig for å slippe unna det verste rushet i Oxford Street og deretter drar jeg gjerne til Primark på Westfield for å fortsette der. De utfyller hverandre, og jeg synes den på Westfield er helt grei ift utvalg, men den er ikke en av de største.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk vi endelig bestilt London tur i mars! Gleder meg! Også er det kort tid etter at samboeren sin bursdag så da kan jeg kjøpe en billetter til fotballkamp eller musikal i gave til han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
9 timer siden, fru Alving skrev:

Dere som har sett Les Miserables på Queens Theatre. Er det nærme å sitte på rad 3?

De har tre nivåer og nummerer radene på hvert nivå alfabetisk fra A og bakover. Men dersom du mener bokstavelig talt den tredje nærmeste raden sett fra scenen er det selvfølgelig et flott sted å sitte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2016 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Les instruksjonene nøye og ikke ta dem dersom du står på listen over grupper som ikke skal bruke dem (f.eks. gravide). Det er ikke uten grunn at man bare får kjøpe en pakke av gangen, og at noen av stoffene de inneholder er forbudt eller krever resept i Norge.

Anonymkode: 07c83...1b3

Dumt spørsmål kanskje, men betyr det at det egentlig ikke er lov til å ta dem med over grensen til Norge?

Anonymkode: cb5a4...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Overrasket skrev:

De har tre nivåer og nummerer radene på hvert nivå alfabetisk fra A og bakover. Men dersom du mener bokstavelig talt den tredje nærmeste raden sett fra scenen er det selvfølgelig et flott sted å sitte. 

Ja jeg kjøpte de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.11.2016 den 4.05, AnonymBruker skrev:

Dumt spørsmål kanskje, men betyr det at det egentlig ikke er lov til å ta dem med over grensen til Norge?

Nei, det gjør ikke det. Hvis man kan kjøpe det lovlig i EU så er det lov å ta med hjem til eget bruk for en begrenset periode. Det gjelder selv hasj-baserte produkter som man kan få kjøpt på resept i Nederland.

Anonymkode: 07c83...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, November 17, 2016 den 7.42, MissStiles skrev:

Noen som har vært på harry Potter universet i london?

Vi var der I høstferien med våre barn på 12 og 15 år. De elsker Harry Potter, og dette var deres absolutte høydepunkt på turen.!Vi annbefaler det virkelig! Et absolutt must for Potter fans, og spennende for oss som ikke er like ihuga fans også☺ Det eneste som var negativt var at du kun får 3 timer I studioet når du bestiller tur inkl transport.Dette var minst 1 time forlite. .....Så ungene er begynt å planlegge at de vil tilbake ☺

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2016 den 7.42, MissStiles skrev:

Noen som har vært på harry Potter universet i london?

Det er virkelig en helt fantastisk tur. Vi reiste 4 voksne (2 som var veldig skeptiske) og storkoste oss. Jeg hadde uten tvil reist igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var i London i høst og skal tilbake igjen i starten av neste år:hoppe: Blant mine favorittbyer!

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GlitterGlitter skrev:

Savner London, min absolutte favorittby! Har ikke vært der på en stund, men må nok ta meg en tur snart! :) 

Samme her, har ikke vært der på 6 år så nå er det nok på tide :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ompus skal til london i februar, og siden jeg og mitt reisefølge må fly kl 9 om morgen fra stansted, så vil vi ha hotell nærme togstasjon. Dette for at vi synes det er stress med undergrund og så tog så tidlig om morgen ;) Vi skal itilegg sjekke inn bagasaje.
Har dere et budsjetthotell å annbefale for 3 personer i 20 årene ? Helst nær liverpool street der togett går fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...