Gå til innhold

Den store London tråden


marsy

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Snadder skrev:

Oppdatering: Har tatt rådene deres til orientering og driver nå å ser på andre hoteller. Vi bestiller alltid med avbestillinggaranti så det er ikke noe problem. Kome gjerne med tips til gode hoteller som ikke er alt for dyre

Ta en titt på K West, det har store gode rom. Ligger akkurat utenfor sone 1, ved Westfield kjøpesenter.

Lancaster gate er mer sentralt, men mindre rom. Helt greit det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal selv bo på St. Giles om 2 uker. Aldri gjort det før, men ser frem til å bo såpass sentralt. 

Tidligere har jeg bodd på Premier Inn Kensington i Earl's Court. Har bodd der 4-5 ganger og er utrolig fornøyd. Beliggenheten er ikke så værst, det er billig og du får store rom i forhold til engelsk standard. I tillegg til at du har både undergrunn og bruddmuligheter like rundt hjørnet 😊

Anonymkode: 61bfe...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal selv bo på St. Giles om 2 uker. Aldri gjort det før, men ser frem til å bo såpass sentralt. 

Tidligere har jeg bodd på Premier Inn Kensington i Earl's Court. Har bodd der 4-5 ganger og er utrolig fornøyd. Beliggenheten er ikke så værst, det er billig og du får store rom i forhold til engelsk standard. I tillegg til at du har både undergrunn og bruddmuligheter like rundt hjørnet 😊

Anonymkode: 61bfe...bf5

Bussmuligheter* 😂

Anonymkode: 61bfe...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snadder skrev:

Oppdatering: Har tatt rådene deres til orientering og driver nå å ser på andre hoteller. Vi bestiller alltid med avbestillinggaranti så det er ikke noe problem. Kome gjerne med tips til gode hoteller som ikke er alt for dyre

Samboer og jeg var veldig fornøyd med London House Hotel,
og skal bo der igjen når vi reiser i oktober :)
Stille og rolig nære to undergrunner; Bayswater og Queensways.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal selv bo på St. Giles om 2 uker. Aldri gjort det før, men ser frem til å bo såpass sentralt. 

Tidligere har jeg bodd på Premier Inn Kensington i Earl's Court. Har bodd der 4-5 ganger og er utrolig fornøyd. Beliggenheten er ikke så værst, det er billig og du får store rom i forhold til engelsk standard. I tillegg til at du har både undergrunn og bruddmuligheter like rundt hjørnet 😊

Anonymkode: 61bfe...bf5

St. Giles er super sentralt med tanke på shopping. Selve rommene er litt små, men du skal jo ikke sitte der. Rent og greit, det er det viktigste. Opplevelsene skal du jo ha ute :) 

Anonymkode: fd2eb...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snadder skrev:

Oppdatering: Har tatt rådene deres til orientering og driver nå å ser på andre hoteller. Vi bestiller alltid med avbestillinggaranti så det er ikke noe problem. Kome gjerne med tips til gode hoteller som ikke er alt for dyre

Så bra! Lover deg at du ikke vil angre :) Vi har alltid bodd på Citizenm Bankside, men skal nå bo på Hilton London Bankside. Litt dyrere, men helt klart verdt det. ligger rett ved London bridge stasjon i Southwark stasjon. har tidligere bodd på Tune hotel kings cross. Helt greit hotell, rent og pent. Liker meg best på Southbank da

😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
12 timer siden, missdior skrev:

Så bra! Lover deg at du ikke vil angre :) Vi har alltid bodd på Citizenm Bankside, men skal nå bo på Hilton London Bankside. Litt dyrere, men helt klart verdt det. ligger rett ved London bridge stasjon i Southwark stasjon. har tidligere bodd på Tune hotel kings cross. Helt greit hotell, rent og pent. Liker meg best på Southbank da

😁

Southwark Cathedral, Fish 'n' Chips fra Fish!-boden på Borough Market, en ekte tyrkisk kaffe, mmh ... ikke en dårlig del av byen, det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Overrasket skrev:

Southwark Cathedral, Fish 'n' Chips fra Fish!-boden på Borough Market, en ekte tyrkisk kaffe, mmh ... ikke en dårlig del av byen, det der. 

beste delen av byen! elsker atmosfæren der, og at det ikke er så sykt mange turister. Har tilogmed fått samboeren min til å droppe allværsjakken, så nå sklir vi inn blant mengden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter nå å  ser på doubletree by hilton heathrow. Er det noen som vet hvordan forbindelsene inn til london sentrum derfra?
Det er jo et stykke utenfor sentrum, men nærmere flyplassen, så kan tenke meg at forbindelsene er bedre derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
13 minutter siden, Snadder skrev:

Vi sitter nå å  ser på doubletree by hilton heathrow. Er det noen som vet hvordan forbindelsene inn til london sentrum derfra?
Det er jo et stykke utenfor sentrum, men nærmere flyplassen, så kan tenke meg at forbindelsene er bedre derfra?

Hvis jeg ikke tar helt feil (det gjør jeg selvsagt ikke) så snakker vi 20 minutter + gange til nærmeste t-banestasjon på Piccadilly-linjen. Det går sikkert buss forbi hotellet som knytter det til t-banen. Når dere først kommer på t-banen er Piccadilly-linjen en av de mest praktiske t-banelinjene for turister i London, men fra Heathrow tar den lett 40-70 minutter avhengig av hvor dere skal.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Overrasket skrev:

Hvis jeg ikke tar helt feil (det gjør jeg selvsagt ikke) så snakker vi 20 minutter + til nærmeste t-banestasjon. Når dere først kommer på t-banen er det Picadilly-linjen som tar dere videre. Det er en av de mest praktiske t-banelinjene for turister i London, men fra Heathrow tar den lett 40-70 minutter avhengig av hvor dere skal.

ukiduki takk for info. Vi sitter ennå å blar gjennom på booking.com og trivago. Er ikke bare bare når man aldri har vært i London før og skal finne ut alt med transport og beliggenhet osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
3 minutter siden, Snadder skrev:

ukiduki takk for info. Vi sitter ennå å blar gjennom på booking.com og trivago. Er ikke bare bare når man aldri har vært i London før og skal finne ut alt med transport og beliggenhet osv.

 

Skjønner det godt. London på budsjett i juli er som den berømte nålen i høystakken – på stereoider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte i London at det er store avstander mellom forskjellige ting. Vi fikk stoppet en taxi for å hvile beina littegrann, men han ville ikke ta på seg oppdraget. Vi sparte tid på å gå, det var rushtid i London, sa han.

De dagene jeg var det så holdt jeg på å gå  på meg slitasje i hoftene 😂

Vil tilbake dit en dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

@Snadder Her har jeg dratt frem et hotell for deg :)

https://uk.hotels.com/ho207442/queensway-hotel-london-united-kingdom/

Jeg har ikke bodd her selv, og jeg tror ikke dere bør forvente så altfor mye av det, for å være ærlig. MEN, det passer to kategorier: Det er sånn ca innenfor budsjett for 9 netter i juli, og adkomsten fra Heathrow er super-enkel fordi du bare tar hurtigtoget til Paddington stasjon (sone 1). 

 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle tips. Akkurat nå sitter vi å vurderer Central park hotel, cricklewood lodge hotel og The william IV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lagt inn bestilling på Hour glass hotel, dobbeltrom med eget bad. Selvfølgelig med avbestillinggaranti. Var det siste rommet til den prisen på de datoene så da fant vi ut at vi like gjerne bare kunne legge inn ei bestilling å heller avbestille om vi finner noe bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg hadde valgt Cricklewood. Nærmere tuben, og ikke fullt så kronglete å komme seg til. Hotellet så også greit ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

William IV er under en halvtimes gange fra mitt gamle nabolag rundt Portobello Road (Du vet, den filmen med Hugh Grant og sånt). Circlewood er vel en halvitmes gange fra Hamstead Heath, som er et nabolag dere bør besøke på en 10-dagers tur. :edie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville HELT KLART valgt Central Park hotel. Rett ved Hyde park, som er perfekt om sommeren. Rett ved t-bane og mange busser. Sentralt og fint.

Anonymkode: 3a7bf...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville HELT KLART valgt Central Park hotel. Rett ved Hyde park, som er perfekt om sommeren. Rett ved t-bane og mange busser. Sentralt og fint.

Anonymkode: 3a7bf...331

Tror ikke det er det hotellet hun mener. det er alt for dyrt. tipper snadder mener det hotellet som ligger ved brownswood park :)

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...