Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Hei, stikker innom for å gi et par ord i fra meg.

Jeg har det bare bra. Er sliten etter halve praksisen. Har hatt høstferie i 3 dager nå, det har vært godt.

Oktober mnd er en mnd som skjer mye for meg, så dersom dere ikke ser meg så er det pga jeg er mye opptatt.

Har som mål å runde 700 innlegg i dag. Jeg er på 695 nå.

Stikker innom senere. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen i boka mi Trulselinemor. Godt å se at du har det fint!

Stakk bare innom for å ønske deg en kjempefin helg! :D

Klem,

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Trulselinemor

Hei, lenge siden sist.

Jeg har det bra, er bare så utrolig sliten. Har hatt praksis på ungdomsskolen i 4 uker, fikk meg en smell i ryggen rett etter praksisen og har vært senge liggende etterpå.

Har ikke overskudd til noe fortiden. Skulle ha vært på grava til besteoreldrene mine, men har ikke orket. Har nesten ikke vært på dataen. Jeg har vært så sliten, at det beste er å ligge på sofaen og slappe av. Jeg må ta meg sammen nå. Både når det gjelder husarbeid, skolearbeid og data.

Jeg har savnet dere alle kjempe masse. :cry:

Tusen takk til dere som stikker innom. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titta litt i dagboka di jeg. Ryggen din høres ikke noe bra ut...det må være den værste delen av kroppen å få vondt i. Masse god bedring til deg håper det går fort over :klem2: Ellers får du ha en koselig sødagskveld. Natta Trulselinemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Trulselinemor!

Håper det går bedre med ryggen din nå! Ville egentlig bare stikke innom for å ønske deg en deilig helg! :D

Klem,

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Trulselinemor

Jeg er innom for å si HEI!

Jeg har det bare bra. Det går bedre med ryggen. Må snart på samling igjen. Det har jeg ikke lyst til.

Det blir liten tid med KG fortiden. Håper jeg får tatt det igjen i julen.

Jeg savner dere alle sammen. Håper jeg hører i fra dere snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne å skrevet. Må prøve å skrive noen ord nå før jeg legger meg.

Den siste tiden har vært hektisk.

Min samboer mistet sin onkel så vi måtte i begravelse. Det var en bein tøff dag.

Jeg har vært på sykehuset for å ta prøver av kulen bak øret og skal snart inn på ct. Jeg vet at jeg må inn å operere men jeg vet ikke når. Jeg fikk beskjed at det var en godartet forandring i spyttkjetelen. Det blir ikke en liten operasjon sa legen. Innleggesle med full narkose.

Denne uken er jeg på samling. Og som dere vet så hater jeg å reise i fra samboeren min. Håper det går fort til fredag.

Mange klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

God morgen alle sammen!

Jeg sitter langt unna min kjære og jeg savner han enormt mye. Gleder meg til fredagen for da skal jeg hjem. Det skal bli godt å komme hjem. I natt bråvåknet jeg og jeg trodde jeg hadde forsovet meg men det hadde jeg heldigvis ikke.

Skal prøve å skrive litt mer i kveld. Ha det bra alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Lenge siden jeg har vært innom her, så jeg har sittet her og oppdatert meg litt på hva som har skjedd med deg. Fin å høre at det gikk bra med praksisen, ungdomsskoleelever er herlige når man møter dem uten piggene ute :D Vil bare si at jeg tenker på deg! *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

God morgen!

Ny dag, nye muligheter.

Nå er det bare to netter igjen å sove, så er jeg på vei hjem til min kjære. Det skal bli så godt å komme hjem.

Her er det overhode ikke noe god seng, får vondt i ryggen bare av å tenke på den senga.

Jeg skal ikke ha noen eksamen til jul. Egentlig skulle jeg ha matematikk, men jeg melde meg av. Er ikke nok forberedt til å ta den om 14 dager.

Nei jeg får ordne meg i stand, må på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Trulselinemor.

Koseligt at du har tid til å skrive litt her inne.

Ja no er det snart helg,å du får treffe din kjære igjen.

Prøv å kos deg så godt du kan til du er heime igjen.

Ha det fint resten av uken.

Klem fra Skarv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei på dere!

Jeg sitter her på hybelen å kjeder livet av meg. Ryggen er vondt og lite søvn har jeg fått. I dag fikk jeg i tillegg et migrene anfall. Lå hele ettermiddagen. Var heldigvis ferdig tidlig i dag, så jeg gikk rett hjem å la meg. Nei nå vil jeg hjem. Vurderer å reise i morgen. Jeg vet at det ikke er så lurt pga all undervisningen, men det er ikke noe godt å være der når enn har vondt.

Det er hyggelig å være her inne igjen. Jeg blir veldig glad når jeg ser noen har vært innom å skrevet i dagboka mi.

Håper flere gjør det samme de nærmeste dagene.

Tusen takk alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...