Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss

Her blir det litt frossenpizza og rydding i kveld. Sitter på KG, med TV i bakgrunnen. Føler at dette kan bli en lang ferie ja. Jeg skal ferie jul med familien min, men drøyer noen dager med å dra, føler at ferien er lang nok i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frossenpizza her og. Godt med mat, uansett hva..

Jeg drar ikke til familien min før 23.12. Ikke helt sikker på hvor lenge jeg blir der. Bare et par dager tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anne
Gode råd! :)

Selv meldte jeg inn i en gruppe/nettside hvor single møtes for å finne på ting sammen, i utgangspunktet var det tenkt som friluftsting, men det er blitt like mye kino, barturer, konserter, søndagsturer osv.

Via denne gruppen ble jeg kjent med noen, vi meldte oss deretter på et klatrekurs, noen av oss ble fenget og nå klatrer jeg fast sammen med ca 10 stk, i tillegg spiser vi litt, drikker vi litt, drar på hytteturer, konserter osv.

Så på to år har jeg begynt med en aktivitet jeg aldri trodde jeg skulle begynne med og blitt kjent med minst 10 nye mennesker i noenlunde samme situasjon som meg!

Deilig :)

John

Hei John! :)

Hva slags gruppe/nettside var dette? Hørtes ut som et kjempebra opplegg. Jeg har vært på utkikk etter noe lignende og lurt på om jeg må starte det selv. Men hvis det allerede finnes slike grupper man kan være med er jo det enda bedre. Noen flere som vil være med? En gruppe som gjør alt mulig, turer i skogen, kino, trening, konserter, osv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hei John! :)

Hva slags gruppe/nettside var dette? Hørtes ut som et kjempebra opplegg. Jeg har vært på utkikk etter noe lignende og lurt på om jeg må starte det selv. Men hvis det allerede finnes slike grupper man kan være med er jo det enda bedre. Noen flere som vil være med? En gruppe som gjør alt mulig, turer i skogen, kino, trening, konserter, osv???

www.villtur.org

Høres skremmende ut, men det er bare i navnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det fredag og helg igjen. Mange som har vært på jobb som meg idag eller?

Nope...har bare sittet hjemme og kjedet meg.

Må nok en tur på byen i kveld. Alt for lenge siden sist!

Edit : Noen tips til sted Miss B ? ;)

Edit2 : Glem det...aner jo ikke hvilken by du holder hus :)

Endret av Confidence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, Miss Bradshaw, jeg er også av de heldige som har vært på jobb i dag. (Noe jeg angret en smule på da jeg kom dit. Det var mer enn nok å ta tak i :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, Miss Bradshaw, jeg er også av de heldige som har vært på jobb i dag. (Noe jeg angret en smule på da jeg kom dit. Det var mer enn nok å ta tak i :ler: )

Hatt fri hele jula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt fri hele jula?

Nesten. Var på jobb på mandag, men det jeg måtte ta tak i var en smule akutt så det hadde ikke blitt noe problem enda på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten. Var på jobb på mandag, men det jeg måtte ta tak i var en smule akutt så det hadde ikke blitt noe problem enda på mandag.

Oki skjønner! Men som regel en del å gjøre etter ferie, uansett hvor lang/kort den var. Dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg har hatt fri i dag. SFO er stengt og jeg synes det er hyggelig å være hjemme med ungene.

Snart er juleferien over og det er jobb igjen, men det skal bli godt å henge fingrene i noe, kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada.

Tv+øl+chips, og en smule rastløs! Hvis det ikke skjer noe snart så...ja, nettopp!

Endret av BimboBirgitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes yes..

Drikke taxfree vodka og julebrus, etter en uke på ferie (alene også men fint det).

Prøve å finne noe greit å se på TV senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett på Victoria Secret Show på TV3 klarte jeg bare ikke å sitte hjemme lengre... :fnise:

Oslo here I Come :)

Dere som blir sittende...ha en fin kveld i sofaen og her på KG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Begynner på jobb igjen til mandag.

Dagen i dag har gått med til venninnebesøk og trening, og kvelden har jeg tilbragt på sofaen med tv i bakgrunnen. Ikke veldig spennende...

Må innrømme jeg føler meg skrekkelig singel av og til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må innrømme jeg føler meg skrekkelig singel av og til....

Du er nok ikke den eneste der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, da var det fredag igjen.. Planer folkens? Her blir det nok en liten tur ut med jentene. Gleder meg :) Håper det blir gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen planer idag mens resten av helga. Det har vært en tøff og lang uke så jeg gleder meg til å slappe av hjemme ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen planer idag mens resten av helga. Det har vært en tøff og lang uke så jeg gleder meg til å slappe av hjemme ikveld.

Er det jeg burde gjøre også.. Men blir så rastløs utover kvelden at jeg ikke klarer.. Er ikke noe god på å slappe av hjemme alene, kunne ønske jeg var det egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...