Gå til innhold

Da er det fredag...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat spist middag. Nå skal jeg kose meg foran TV`n med påskeegg som jeg fikk på jobben idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på jobb og trening. Så no må jeg lage meg litt mat. Skal tidlig opp og jobbe resten av helgen.

Skrevet

Hjemme med PCen... klar for å finne på noe!.. men vet verken med hvem, hva eller hvor. :sjenert:

• 2 uker senere...
Gjest MissBella
Skrevet

Da er det endelig fredag og helg.

Hva skal dere idag?

Skrevet

Kom hjem fra jobb for ikke så lenge siden. Det ble litt overtid idag. Nå har jeg spist middag. Pga jobb imorgen og, så blir det en rolig kveld hjemme.

Skrevet

Henger rundt på nettet og venter på "daten" som skal komme innom på kaffebesøk. Vasker klær og lurer på om jeg egentlig burde fortsatt å lese i en bok jeg holder på med i stedet for bare å sitte ved PC'n :ler: .

Skrevet

Etter mange helger med fest og fyll, er jeg klar for en rolig helg denne helgen. (Ok så sier jeg det hver helg, men er alltid noen som klarer å "lure" meg med på festligheter alikevel:P)

I dag har vi hatt Gresk aften hjemme og grillet alt som er godt!!:D

Etter det har noen venninner og jeg chillet med Lp'plater og biljard.. Slækk kveld egentlig. De andre drikker, og skal videre på byen, mens jeg ønsker å spare penger og kommer til å legge meg med Twilightbok nummer tre og røkelse, etter at jeg har tatt et deilig varmt boblebad! Perfekt fredag egentlig;)

Skrevet

Jeg har hatt fri i hele dag! :) Solt meg på verandaen og vert flink å trent på Elixia idag.. ikveld har jeg bare sløvet. Ingen som har vert ledige i kveld. Så ja er flere som er litt ensomme ser jeg... Godt man ikke er alene om det vertfall :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Da er det fredag og fridag! Ikke verst! Det finnes ikke noe bedre enn langhelg.

Noen som skal noe spesielt idag?

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Da er det fredag og fridag! Ikke verst! Det finnes ikke noe bedre enn langhelg.

Noen som skal noe spesielt idag?

Jeg har ingen planer. Redd det egentlig blir en kjip dag.

Gjest gutt23
Skrevet

Blir vel egentlig en praktisk dag. Flott vær til å vaske bilen eller rydde rundt i huset og kanskje en kino film utover kvelden.

Gjest Gjest
Skrevet
Blir vel egentlig en praktisk dag. Flott vær til å vaske bilen eller rydde rundt i huset og kanskje en kino film utover kvelden.

Hvem skal du på kino med da? :sjarmor:

Gjest gutt23
Skrevet

hehe, ingen tror jeg, blir nok en alene tur

Gjest Stjernedryss
Skrevet
hehe, ingen tror jeg, blir nok en alene tur

Det hørtes ensomst ut. Heldigvis reddet dagen min seg. Jeg vært på akerbrygge en tur, og skal snart opp i Frognerparken :)

Skrevet
Det hørtes ensomst ut. Heldigvis reddet dagen min seg. Jeg vært på akerbrygge en tur, og skal snart opp i Frognerparken :)

Det høres deilig ut! Jeg var i frognerparken igår. Masse folk, fint vær og grilling!

Gjest MissBella
Skrevet

Endelig fredag igjen og snart helg!

Hva skal dere idag?

Skrevet

Spise en bedre middag og slenge beina på bordet. (Og så har jeg vært på cdon og handlet et par filmer. )

Ikke si til noen at det er romantiske komedier, vær så snill. :sjenert:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg skal på båttur med jobben i dag. Det kan bli gøy :)

Skrevet

Jeg får besøk av en kamerat. Vi skal lage mat sammen, se på TV/film og spille PS3.

Gjest MissBella
Skrevet

Endelig helg og fredag! Hva skal dere idag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...