Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det jeg burde gjøre også.. Men blir så rastløs utover kvelden at jeg ikke klarer.. Er ikke noe god på å slappe av hjemme alene, kunne ønske jeg var det egentlig..

Skal vel komme seg gjenom sneføyka og prøve et par glass på Skaugums/Palace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det også slappes av. Trøtt etter uka.

Jeg har heller ingen planer om å gå ut. Og godt er det for jeg tror jeg holder på å blir syk. Våknet i dag med hodepine og har vært frossen i hele dag :fryser:. Det er faktisk litt godt å synes litt synd på seg selv og bare slappe av :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UffiOslo

Det er fredag, men hold dere for all del hjeme. I gatene er det krig mellom israel og palestina, sponset av blitzere. Om dere er heldig å overleve det angrepet så blir dere slått ned av en øksemann. Om dere klarer å unngå det også, så er lurer det ei og annen hore rundt gatehjørnet.

Nei, bli hjemme. Går det noe bra på TV i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag, men hold dere for all del hjeme. I gatene er det krig mellom israel og palestina, sponset av blitzere. Om dere er heldig å overleve det angrepet så blir dere slått ned av en øksemann. Om dere klarer å unngå det også, så er lurer det ei og annen hore rundt gatehjørnet.

Nei, bli hjemme. Går det noe bra på TV i kveld?

Idag? Det er i hvert fall blitt varslet om en demonstrasjon imorgen så da skal jeg holde meg unna byen.

Nei, lite bra på tv. Nå ser jeg på CSI..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg melde meg inn i singel og alene hjemme på fredagskvelden -klubben?

Godt å se det er flere. Føler meg svært ensom i kveld. Alle er ute på noe.

Kanskje vi skulle benytte kvelden til å nettshoppe noen nye klær? Fornye garderoben og få litt inspirasjon til å komme oss ut å treffe drømmepartneren?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett om jeg føler meg som erketypisk singeljente akkurat nå :ler:

Morgenen besto av trening (pilates, haha) og shopping, før jeg satt meg hjemme og lakkerte tåneglene og bladde gjennom fransk Vogue. Så har jeg vokset bikinilinja imens jeg hørte på Britney Spears (radio) og sang woman-womaniiizah, med maske både på ansiktet og i håret. Deretter fortærte jeg en Fjordland-middag foran en episode av Top Model, og nå sitter jeg på Kvinneguiden imens jeg drikker kamillete!

Fy faen.

I morgen skal jeg bare høre på stoner og doom, gå til krig ved hjelp av min PS3, runke til et bilde av Angelina Jolie, drikke masse whisky og øl, pule og generelt utsette meg for mye testosteron og guttelus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG er det fredag! Flere som er glade over at det er helg???

Veldig glad for at det er helg. Blir deilig å få slappet av og sovet ut....

Noen som har noen planer for kvelden..??

Her skjer det ikke så mye :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ms Sleepy_*
Veldig glad for at det er helg. Det har vært en travel uke. I kveld er det bare meg, dataen og en grøsserroman. :)

Rolig kveld her i gården også..... Drikker rødvin og begynner å bli veldig avslappa, deilig!!

Hvilken grøsser roman leser du?? Elsker grøssere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken grøsser roman leser du?? Elsker grøssere....

Hihi, jeg har vært i bokhylla og rotet og funnet fram "Demonenes natt", en utgammel grøsser i paperback. Kjøpt inn på bruktboksalg på tidlig -90 tall :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt besøk av en venn idag.. men nå har jeg resten av kvelden for meg selv. Litt digg! Tror ikke det blir så seint i seng idag. Slitsom uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest tuppemor

Jeg skal sitte hjemme i kveld. Singel, men flørtende. Skal sette på noe god musikk, rydde litt, slappe av og la tankene fly. Og kanskje sende Henne noen sms'er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter hjemme alene og drikker "beilis" og er en smule tipsi!

Men jeg liker det, trivest i mitt eget selskap, og bare planelegger framover!

Livet er herlig dere, selv om man er singel!

For jeg vet med sikkerheit at om ikke lenge er jeg IKKE singel lenger! Juhuuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Også var det fredag igjen! ENDELIG!!! Akkurat spist middag og nå skal jeg slappe av resten av kvelden.

Hva skal dere idag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...