Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg støtter den, håper også at alt ordner seg for alle :)

hehe.. og hadde du hatt konto her skulle jeg sendt deg en pm, for det er en ganske sprø historie det hele egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det alene! Dra på helgetur. Meld deg inn i et styre, utvid kretsen din. Hvis de samme folkene alltid sier nei, finn noen nye.

Tenk nytt. Ikke tenk negativt. Det går. Tro meg!

Jeg sier ikke at jeg ikke sitter alene, men det trenger ikke være noe nederlag. Lar du det bli et nederlag så blir livet trist!

Gode råd! :)

Selv meldte jeg inn i en gruppe/nettside hvor single møtes for å finne på ting sammen, i utgangspunktet var det tenkt som friluftsting, men det er blitt like mye kino, barturer, konserter, søndagsturer osv.

Via denne gruppen ble jeg kjent med noen, vi meldte oss deretter på et klatrekurs, noen av oss ble fenget og nå klatrer jeg fast sammen med ca 10 stk, i tillegg spiser vi litt, drikker vi litt, drar på hytteturer, konserter osv.

Så på to år har jeg begynt med en aktivitet jeg aldri trodde jeg skulle begynne med og blitt kjent med minst 10 nye mennesker i noenlunde samme situasjon som meg!

Deilig :)

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt gal som oppretter en konto for å høre?? ;P

Hihi! jeg tror jeg ville gjort det samme.. jeg er kjempeee nyskjerrig på alt sånnt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult! :D da skal jeg sende deg en pm med en gang! (mulig den blir LITT lang dog.. hehe.. det er en litt lang historie haha.. mildt sagt.. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser til biologi eksamen på mandag...dette blir ei kjedelig helg:)

Nei, det høres ikke særlig gøy ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_anastasia_*

Du har min sympati Malteaser.

Selv sitter jeg på lesesalen og skriver på masteroppgave og prøver å ignorere det faktum at det er fredagskveld. Har et delmål jeg må nå for å ta juleferie med god samvittighet, og jeg ligger veeeldig langt bak..! Og må nesten straffe meg selv litt denne helgen siden jeg har vært på fylla 3 ganger allerede denne uka :roll:

Når det er sagt så liker jeg faktisk å sitte på lesesalen når jeg har den helt for meg selv og det er mørkt og kaldt ute. Har satt på kaffe og har en Firkløver i skuffen som skal muntre meg opp litt snart =)

Klem til alle som koser seg (eller ikke koser seg) alene denne fredagskvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min sympati Malteaser.

Selv sitter jeg på lesesalen og skriver på masteroppgave og prøver å ignorere det faktum at det er fredagskveld. Har et delmål jeg må nå for å ta juleferie med god samvittighet, og jeg ligger veeeldig langt bak..! Og må nesten straffe meg selv litt denne helgen siden jeg har vært på fylla 3 ganger allerede denne uka :roll:

Når det er sagt så liker jeg faktisk å sitte på lesesalen når jeg har den helt for meg selv og det er mørkt og kaldt ute. Har satt på kaffe og har en Firkløver i skuffen som skal muntre meg opp litt snart =)

Klem til alle som koser seg (eller ikke koser seg) alene denne fredagskvelden!

Jeg føler med dere begge to! Jeg har heldigvis skoleferie nå. Men jobber for å tjene litt penger siden det er lite av det for tida.

Lykke til dere begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest mann
Nå er jeg her igjen, huff...stille på singelforumet i kveld :(

Det er ikke helt tomt.. :lete:

Hva skal du gjøre i morgen da Stjernedryss?

Selv har jeg planlagt helga fullt ut:

Lørdag skal jeg på julebord

Søndag skal jeg være fyllesyk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...