MissStiles Skrevet 15. november 2008 #101 Skrevet 15. november 2008 Da var det lørdag igjen. Noen som har planer?
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. november 2008 #102 Skrevet 15. november 2008 Da var det lørdag igjen. Noen som har planer? Jeg er barnevakt så det blir innekveld på meg. Får nok ikke besøk heller, så det blir veldig stille og rolig etter barnet har lagt seg.
Gjest Tanita Skrevet 15. november 2008 #103 Skrevet 15. november 2008 Ser ut til at det blir enda en alenekveld hjemme.
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. november 2008 #105 Skrevet 28. november 2008 Nå sitter jeg her igjen. Driver å vurderer om jeg skal unne meg middag i dag...
Cata Skrevet 28. november 2008 #106 Skrevet 28. november 2008 Nå sitter jeg her igjen. Driver å vurderer om jeg skal unne meg middag i dag... Unn deg en GOD middag, du...
Gjest aleneidag Skrevet 28. november 2008 #107 Skrevet 28. november 2008 Jeg er også alene i dag. Synes det er litt deilig jeg Ser på Beat for beat, koselig. Ja, unn deg en god middag!
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. november 2008 #108 Skrevet 28. november 2008 Kjøpte meg ferdig middag og masse godteri da, gadd ikke å lage noe. Har prøvd meg på å lage god middag noen ganger, men uansett hvor mye jobb jeg legger i det og hvor dyre ingredienser jeg kjøper er det ingenting som smaker godt når jeg lager middag til meg selv :s
Gjest aleneidag Skrevet 28. november 2008 #109 Skrevet 28. november 2008 Å.. Jeg vil også ha godteri. Men jeg er på slankern.. Jaja, får kose meg med sukkerfri tyggis.
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. november 2008 #110 Skrevet 28. november 2008 Jeg har grusomt usunt kosthold for tida da. Har ikke spist siden frokost i dag. Nå blir det noe mexikanske greier og masse godteri. Fredager må være noe av det jeg savner mest med å ha kjæreste. Husker vi alltid pleide å kose oss hjemme med god mat TV, og godteri. Gjør akkuratt det samme nå, men forskjellen er jo at det ikke lenger er koselig.
Miau Skrevet 28. november 2008 #111 Skrevet 28. november 2008 Slenger meg på her og Selv om jeg egentlig er hjemme alene litt frivillig.. jeg burde lese til eksamen i dag.. Men endte opp med å gå ut og shoppe.. urk.
Gjest aleneidag Skrevet 28. november 2008 #112 Skrevet 28. november 2008 Skulle ha lest til eksamne jeg og.. Uff, dårlig samvittighet. Ser Nytt på nytt på: Ikke ha dårlig samvittighet for shopping
Miau Skrevet 28. november 2008 #113 Skrevet 28. november 2008 Nei shoppingen er jeg veldig glad for faktisk :D Ble noen gode kjøp! Og det trenger jeg.. fordi det er fest i morgen.. :o Urk, eksamen ja.. Merkelig hvordan alle andre ting blir mer intressant enn den.
Gjest aleneidag Skrevet 28. november 2008 #114 Skrevet 28. november 2008 Ja, jeg vasker heller hele leiligheten fremfor å lese Men i morgen skal jeg være flink!! jada, den har vi hørt før.. Har sendt meld til en på nettdatingsside, men han har ikke svart meg.. Blir gaaaal
Miau Skrevet 28. november 2008 #115 Skrevet 28. november 2008 Jeg er en kløpper i å planlegge å lese eksamen! Jeg er bare innmari dårlig på å følge planen! Oi! skjønner at det er kjipt å vente. Er det lenge siden du sendte den? Håper du får svar snart! Jeg vet hvordan du har det litt, skal på fest i morgen med en jeg har fest rota med i nesten 2 mnd.. jeg blir litt sånn smågal selv her.
Phobos Skrevet 28. november 2008 #116 Skrevet 28. november 2008 Burde vel ha dratt på julebordet i kveld. Men en pakke Fjordland og en god film duger det også..
Gjest aleneidag Skrevet 28. november 2008 #117 Skrevet 28. november 2008 Hehe, samme her. Har DEN bra eksamensplanen! Men fulgte den bare den første dagen:/ Oi, spennende da. Liker du han? Eller bare en rotebuddie? Ikke lett dette med gutter alltid.. Jeg sendte meldingen i går kveld.. Altså nesten et døgn siden!!! Han virket jo interessert tidligere på dagen..
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. november 2008 #118 Skrevet 28. november 2008 Har ikke så mye annet enn å gjøre enn å sitte på nettsamfunn og nettdatingsider jeg heller. Sender alltid ut mange meldinger til forskjellige gutter jeg synes er søte da, så glemmer som regel hvem jeg har sendt til og blir heller positivt overrasket når jeg får svar... De fleste svare jo da...men det tar sin tid noen ganger.
Gjest aleneidag Skrevet 28. november 2008 #119 Skrevet 28. november 2008 Jeg har bare funnet 1 jeg syns var pen.. Heldigvis så svarte han, og vi sendte noen meldinger frem og tilbake Utrolig hyggelig! Så var det jo jeg som sendte siste meldingen. Regnet med at han hadde lagt seg, for det var litt sent. Og han da enda ikke svart Men tror det bare er meg som er litt utålmodig. Noen du sender mail med om dagen da, stjernedryss?
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. november 2008 #120 Skrevet 28. november 2008 Jeg har bare funnet 1 jeg syns var pen.. Heldigvis så svarte han, og vi sendte noen meldinger frem og tilbake Utrolig hyggelig! Så var det jo jeg som sendte siste meldingen. Regnet med at han hadde lagt seg, for det var litt sent. Og han da enda ikke svart Men tror det bare er meg som er litt utålmodig. Noen du sender mail med om dagen da, stjernedryss? Jeg har noen jeg sender litt med sånn på nettby. Kan jo ikke akkuratt legge så mye i det da, men det kan jo hende jeg finner en interessant en som har lyst til å møte meg snart. Svarer egentlig aldri på de som sender til meg, men pleier å snoke litt rundt og sende meldinger til noen jeg synes er søte. Det er i hvertfall en nå som jeg har litt lyst til å møte, men jeg aner jo ikke om han tenker det samme da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå