Gjest aleneidag Skrevet 28. november 2008 #121 Skrevet 28. november 2008 Artig da Synes det er litt moro. Men det opptar mye av hjernen min! Sjekker jo innboksen hele tiden osv. Håper inderlig han svarer i løpet av kvelden, så jeg klarer å legge meg Har du møtt noen fra nettet før? Jeg syns det virker så skummelt. Tenk om man har skikkelig bra kjemi over nett, så irl så bare funker det ikke. Skuff
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. november 2008 #122 Skrevet 28. november 2008 Jeg har møtt noen fra nettet i løpet av mitt liv ja. De aller fleste gangene har gått veldig dårlig. Det gikk bra nå sist, men nå merker jeg at han ikke er noe særlig interessert lenger, så det er vel derfor jeg prøver å komme i kontakt med litt nye. Egentlig kan jeg fint skrive en del med noen på nettet uten at det opptat så mye av tankene mine, men etter jeg har møtt noen i virkeligheten som jeg liker opptatt det tankene mine 24 timer i døgnet. Kanskje like greit å bare la være å møte de...
Miau Skrevet 28. november 2008 #123 Skrevet 28. november 2008 Hehe, samme her. Har DEN bra eksamensplanen! Men fulgte den bare den første dagen:/ Oi, spennende da. Liker du han? Eller bare en rotebuddie? Ikke lett dette med gutter alltid.. Jeg sendte meldingen i går kveld.. Altså nesten et døgn siden!!! Han virket jo interessert tidligere på dagen.. Hehe, akkurat som meg det- et godt tips er å våkne tidlig og gå på cafe eller biblotek.. uten fristelser som pc og tv rundt seg.. der jeg sliter mest Og joda.. Jeg liker han godt hehe..Derfor jeg shopper så fælt! (fant heldigvis knockout plagg i dag! ) Men har ikke peeeiling på om han liker meg på den måten ennå.. litt kjipt Jeg har overanalysert absolutt alt, og har også fått absolutt hele venneflokken min til å analysere alt. Gal? Japp.. Ahh ja. Det kan jo godt være han bare har vært opptatt med noe iløpet av dagen! Har han vært innlogget? Eller kan du se om han har lest den?
Gjest aleneidag Skrevet 28. november 2008 #124 Skrevet 28. november 2008 Bra du har funnet det perfekte plagget! Det er viktig. Og joda, vi analyserer ALT i vennegjengen min og. Vi er nok bare født sånn! Blir veldig spennende å se om han liker deg på samme måte :D Han er nok bare opptatt ja. Håper jeg hvertfall. Jeg vil ikke logge meg inn, for da ser han jo at jeg har vært inne, og det vil jeg ikke. Vil jo virke litt opptatt ;p Så da får jeg ikke sett om han har vært inne. Men tror ikke det, han er ikke spesielt ivrig der.. Fingrene er fortsatt krysset. Stjernedryss: Har han sagt noe, eller har han bare trukket seg unna? Det er litt kjipt, hvertfall om du likte han. Verden er så vanskelig.
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. november 2008 #125 Skrevet 28. november 2008 Stjernedryss: Har han sagt noe, eller har han bare trukket seg unna? Det er litt kjipt, hvertfall om du likte han. Verden er så vanskelig. Han har ikke sagt noe, og han har heller ikke trukket seg helt unna. Han tar litt kontakt på msn en gang i blant, og han svarer alltid påmeldinger jeg sender, men jeg vet jo hvordan gutter er når de virkelig er interessert da er de litt mer pågående enn som så da. Dessverre.
Miau Skrevet 28. november 2008 #126 Skrevet 28. november 2008 Aleneikveld: Jo , perfekte plagg er VIKTIG :D Og det er veldig mixa beskjeder med han... mye som tyder på at han faktisk liker meg mens vi faktisk er på fest.. men så kan det jo være at han ikke gjør det heller.. for han tar nemlig ikke kontakt mellom festene..ARGH. Men nå er det hele nogenlunde nytt fortsatt (dvs, vi har ikke truffets så mange ganger.. selv om vi kjenner hverandre fra før. ja dette er kompliserte greier.. ) Og skjønner strategien! Støtter den egentlig.. Håper han gir svar snart! også ser det ut til at jeg lar eksamen være eksamen, og stikker ut.. venner som drasser meg ut i dag.. så da er det bare å ta en hyper kjapp fix up og komme seg avgårde..
Gjest aleneidag Skrevet 28. november 2008 #127 Skrevet 28. november 2008 Måtte bare se Paris Hilton på Senkveld. Stjernedryss: Ja, ser den. Om man virkelig liker en person, så gir man uttrykk for det. Men du kan jo ta det litt slow, go se om han virker mer interessert som tiden går. kanskje han bare leker hard to get. Selvom jeg syns det er litt teit om man virkelig tror et forhold kan funke Ja, jeg skjønner hva jeg selv mener.. Miau: Å, heldig som kan dra ut! Alle mine venner er i eksamensperiode selv, og byen er nesten tom for ungdommer, så jeg holder meg foran tv'n Har du tatt kontakt mellom festene da? Kan jo hende han tenker det samme som deg. At han liker deg, men at han ikke vet om du liker han. Og man vil jo ikke bli såret. Ha det kult på byen! Nå er det bare båndski de neste par timene!
Gjest AM Skrevet 28. november 2008 #128 Skrevet 28. november 2008 Jaja.. Er ikke singel, men samboeren min jobber så mye at jeg sjelden ser ham. Sitter hjemme aleine - igjen. Blir nok aleine imårå også.. På bursdagen min... I tillegg fikk jeg vite av mamma idag at mormora mi kan dø når som helst Har bare lyst til å sove, men må rydde og vaske slik at ikke samboeren min klikker når han kommer hjem...
Gjest aleneidag Skrevet 29. november 2008 #129 Skrevet 29. november 2008 Det var trist å høre AM. *Klem* Sitter nå i sofaen enda, og venter på melding. Hehe.. Fant ut at jeg kan sjekke intro-profil til folk, uten å være pålogget. Så da så jeg at han ikke har vært innpå siden etter at vi 'snakket' sammen i går. Skulle ønske jeg ikke hadde eksamensperiode. Da kunne jeg vært ute å hatt det gøy, og tenkt på noe annet. Men jeg er jo innesperret med bøkene dagen lang.. Han jobber, så han er nok opptatt hele tiden, sidne han slipper eksamensstyret. Jaja. Krysser fortsatt fingre
Miau Skrevet 29. november 2008 #130 Skrevet 29. november 2008 Da var jeg hjemme :søvn: Veldig hyggelig kveld, og ja jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg dreit i å lese :S tenkte jeg det ikke aleneikveld, han er nok bare opptatt.. og har ikke lest meldingen ennå! Han svarer nok med en gang han leser den Og nei, jeg er skyldig i å ikke ta kontakt selv. Vanligvis ville jeg gitt litt mer F og flørtet meg frem. Men jeg har kjent vedkommende i 16 år, og vil ikke ødelegge.. plus det kan hende at han føler litt på fortids ting, jeg har nok litt stor respekt hos han på grunn av ting i fortiden.. og ja. Det er muligens ikke så lett for han heller å bare -sjekke meg opp- .
Gjest aleneidag Skrevet 29. november 2008 #131 Skrevet 29. november 2008 Så bra du koste deg i går, Miau! Håper du ikke er for fyllesyk, sånn at du kan lese masse i dag. Jeg har begynt å lese Kom i gang sent da, så får bare sitte til langt utpå natt i stedet. Nei, man vil jo ikke ødelegge et vennskap. Du får bare ta det litt slow, og så kanskje han sender ut noen signaler etterhvert. Veldig romantisk synes nå jeg: å finne kjærligheten etter 16 års vennskap!
Miau Skrevet 29. november 2008 #132 Skrevet 29. november 2008 Det gjorde jeg absolutt! Fikk danset og svingt meg, og møtt gode venner Har du hørt noe fra han ennå? Håper du får svar snart.. er kjedelig å vente på sånnt!Hvor lenge har dere skrevet med hverandre? Så flink du er til å lese!! og jo, vennskapet.. selv om, jeg har aldri vært særlig nære venner, vi var liksom bare alltid i samme vennegjeng og på samme festene. Barndoms bekjente kan du si. Deretter så jeg han ikke på mange år intill nylig.. Så det er både nytt og gammelt haha. Pussige greier igrunn!
Gjest aleneidag Skrevet 29. november 2008 #133 Skrevet 29. november 2008 Nei, ikke hørt noe enda.. Hehe, vi hadde bare skrevet 1 dag! Flauuu. Jeg ble bare veldig gira, for vi skrev veldig mye frem og tilbake, og det var så hyggelig Deilig med liten lesepause. Har ikke konsentrasjon i mer enn en time!! Uff
Miau Skrevet 29. november 2008 #134 Skrevet 29. november 2008 Men skjønner at man blir litt gira da! Det er jo gøy! jeg har egentlig to eksamner å lese til jeg.. urk.. Men nei, det er ikke lett å finne konsentrasjonen! Men man må jo ha en pause av og til for å sjekke KG
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 1. desember 2008 #135 Skrevet 1. desember 2008 Vet du, jeg blir halvdeppet av å lese denne tråden jeg. Får lyst til å fillereiste flere av dere. Men så tenker jeg at ja, jeg har vært der, og det er helt jævlig. Jeg har ikke tall på de helgene jeg har vært alene, de nyttårsaftene jeg har vært bare meg osv. For ei tid sida tok jeg grep. Jeg bestemte meg for å leve livet, og ikke bare betrakte det. Ja, jeg er singel, men det er virkelig ikke en dødsdom. Og hvem har egentlig lyst til å være kjæreste med ei jente uten sosialt nettverk, som sitter hjemme hver helg alene og venter på kjærligheten. Jeg bestemte meg for å engasjere meg i ting, uten at jeg gjorde det for å få kjæreste. Jeg begynte å si ja til å finne på ting både i uker og helger. Ble med i styrer og råd, trening, laget et quiz-lag, sa opp nettet hjemme. Begynte å gå på kafe og lese avisen om lørdagsmorgenen, gå på kino alene osv. Snu på flisa og tenke på alt det jeg kan gjøre når jeg ikke har kjæreste. Ikke alt jeg ikke kan gjøre fordi jeg ikke har kjæreste. Jeg har møtt og fått masse nye venner, jeg har vært på noen hyggelige dater, hvor vi ikke har gått videre som par, men det har heller ikke vært verdens undergang. Tror at når man er singel så er man nødt til å fokusere på det som er bra og godt og verdifullt, for det er faktisk mye mer enn det som ikke er det. Og ja, av og til kan jeg være så trist fordi jeg ikke har mann og barn at jeg bare griner. Men da er det lov, da gir jeg meg selv en halvtimes deppepause, der jeg griner og syns synd på meg selv, og så er det nok. Så fokuserer jeg positivt igjen. Livet er jammen meg for kort til å synes synd på seg selv. Mener jeg.
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. desember 2008 #136 Skrevet 1. desember 2008 Okei, du begynte å SI JA til ting? Vet du hva jeg har aldri sagt nei til å være med å ting, men når man har ringt alle vennene sine og alle er opptatt så er det ikke så rart at man blir sittende en del alene. Jeg prøver å sette i gang til stadig vekk jeg, men det er så vanskelig å få med folk. Skulle gjerne dratt på hytteturer, andre turer osv, men jeg sliter med å få noen til å bli med. Folk er som regel opptatt, og når man først får de med på ting er det mange som trekker seg rett før.
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 1. desember 2008 #137 Skrevet 1. desember 2008 Gjør det alene! Dra på helgetur. Meld deg inn i et styre, utvid kretsen din. Hvis de samme folkene alltid sier nei, finn noen nye. Tenk nytt. Ikke tenk negativt. Det går. Tro meg! Jeg sier ikke at jeg ikke sitter alene, men det trenger ikke være noe nederlag. Lar du det bli et nederlag så blir livet trist!
Cata Skrevet 1. desember 2008 #138 Skrevet 1. desember 2008 Gjør det alene! Dra på helgetur. Meld deg inn i et styre, utvid kretsen din. Hvis de samme folkene alltid sier nei, finn noen nye. Tenk nytt. Ikke tenk negativt. Det går. Tro meg! Jeg sier ikke at jeg ikke sitter alene, men det trenger ikke være noe nederlag. Lar du det bli et nederlag så blir livet trist! Delvis enig. Man kan fint dra på helgetur alene (jeg gjør det selv) men man melder seg da ikke inn i styrer? Man velges. Og det er ikke alltid enkelt å finne nye folk å gjøre ting sammen med, for de har veldig ofte nok med sin egen familie og sin egen vennekrets. Men jeg er helt enig i at man må gjøre det beste ut av det man har og gjøre sitt beste for ikke å la alenesitting bli noe nederlag. Og for å vende tilbake til starten - hvis man drar på mer eller mindre organiserte helgeturer alene så kan det jo godt være man treffer folk der som man blir venner med. Jeg har ikke akkurat fått omgangsvenner på den måten, men jeg har truffet masse hyggelige mennesker.
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. desember 2008 #139 Skrevet 1. desember 2008 Nå føler jeg vi er litt tilbake til det der at det forventes at man skal krysse nordpolen eller bestige verdens høyeste fjelltopp bare fordi man er singel.
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 1. desember 2008 #140 Skrevet 1. desember 2008 Selvsagt har du poenger her Cata. Styrer: "Har dere styre her i borettslaget, jeg kan godt stille til valg!" Turer: Jeg har vært to uker alene på både pakketur, og vært alene på hytta ei helg. Dratt alene til London og København, Bergen og Stavanger. Jeg bare gjør det. Ny vennekrets, ved å sitte i styrer har jeg oppdaget flere. Jeg har blitt kjent med folk på nettet, jeg har blitt med i kor, arrangeres ofte turer, jeg har vært i utdrikningslag og truffet flere jenter. Jeg har tatt med niesa mi på babykino... Jeg mener ikke være superbastant, men det er noe med å snu vinklingen. Godta at man savner å være to, men se på mulighetene ved å være alene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå