Gå til innhold

Da er det fredag...

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Singel Snuppe

Skal pakke siste julegavene ikveld, så kjøkkenet blir ryddig og klart til gjester imorgen.

Har bedt ett par venninner og ett vennepar på julemat imorgenkveld, så det blir ett lite minijulebord :nissekyss:

Havner vel på byen etterpå.

Senere ikveld blir det ett glass rødvin, stearinlys og fyr på peisen mens jeg pleier sofaen og tv'n litt :vin:

Det blir deilig etter en travel uke på jobb:)

Gleder meg til å ligge leeeenge imorgen :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_truls_*
Ja hva da?

Hvorfor får jeg inntrykk av at du og Stjernedryss er mye mer single enn alle de andre som henger her? Er jo så vidt andre får presset inn ett innlegg innimellom deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor får jeg inntrykk av at du og Stjernedryss er mye mer single enn alle de andre som henger her? Er jo så vidt andre får presset inn ett innlegg innimellom deres.

Stjernedryss, hva skal vi si til det her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest til eksamen, og nå orker jeg ikke mer. Ring fester seg vel ikke nå uansett.

Hva gjør dere? Tenkte jeg skulle se Golden Goal og strikke litt.

Må opp tidlig i morgen å lese.. Gleder meg til eksamen er over, da skal jeg sove sove sove!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Stjernedryss, hva skal vi si til det her??

Han har nok rett, jeg er i hvertfall kjempesingel. Bor alene, så da er det jo naturlig at macen er på hele tiden mens jeg er hjemme da, så da henger jeg her for å få litt selskap... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok rett, jeg er i hvertfall kjempesingel. Bor alene, så da er det jo naturlig at macen er på hele tiden mens jeg er hjemme da, så da henger jeg her for å få litt selskap... :sjenert:

Samme her. Singel og bor alene. Laptopen står på hele tiden. KG er et fint sted når man trenger selskap, noen å snakke med eller for å få ut noe. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Samme her. Singel og bor alene. Laptopen står på hele tiden. KG er et fint sted når man trenger selskap, noen å snakke med eller for å få ut noe. :sukk:

Ja, synes det er nesten som KG er en venn som alltid er der jeg. Man kan snakke om hva som helst og får både kjeft og støtte alt ettersom... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes det er nesten som KG er en venn som alltid er der jeg. Man kan snakke om hva som helst og får både kjeft og støtte alt ettersom... :fnise:

Der sa du det! En venn som alltid er der for deg! På både godt og vondt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er sant. Det ville blitt stusselig her alene uten KG...

Av og til er jeg veldig glad for at KG finnes. Rart å si det men det er sant! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Av og til er jeg veldig glad for at KG finnes. Rart å si det men det er sant! :sjenert:

Noen ganger når jeg er sammen med venner gleder jeg meg nesten til å komme hjem så jeg kan sitte på KG :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger når jeg er sammen med venner gleder jeg meg nesten til å komme hjem så jeg kan sitte på KG :sjenert:

Jeg skjønner hva du mener.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som skal noe spennende idag da?

Jeg har jobbhelg. Veldig kjedelig men greit å tjene litt penger før jul og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Infralove

Eg jobbar og ein del i jula. Har vore på jobb i dag. Og sidan eg er forkjøla, er eg ekstra sliten. Så det blir nok å slappe av og sjå ein film, tenkjer eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg skal vel ikke akkuratt noe spennende i dag. Jeg er alene hjemme som vanlig. Skal ordne litt til helga osv, men blir en veldig stille og rolig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den!

Har vært singel hele livet og stort sett fornøyd, så er ikke akkurat mangelen på en mann som er problemet. Problemet er at jeg har blitt mer og mer asosial, venneflokken har krympa, jeg har blitt lat, lei av alkohol og gått fra å være den spontane som alltid sa ja til hun som aldri er med på noe. Følgelig får jeg færre og færre invitasjoner til å bli med på ting, og nå sitter jeg inne hver eneste fredagskveld alene..

Og de få gangene jeg faktisk vil ut, så er det typisk nok ingen venner å få tak i.

Det som er enda mer ironisk - eller eventuelt latterlig tragisk - er at jeg i dag fikk en melding fra en venninne jeg ikke har sett på lenge og en mld fra en fyr jeg er interessert i om jeg ville bli med ut.. og så har jeg faktisk veldig lyst for en gangs skyld, men er både blakk OG syk! To unnskyldninger som jeg har brukt mange ganger før, bare fordi jeg har vært lat. Haha.. er vel karma det.

Gud så godt det er å høre at det er flere av oss!! Huff kjenner meg skikkelig igjen med de unnskyldningene for ikke å bil med på noe, har nesten utviklet sosial angst jeg...vennene forsvinner jo en etter en dersom en ikke pleier forholdet. Nå har jeg faktisk kommet dit hen at jeg gjerne vil ut, men har jo ingen å dra med...snufs, snufs...skulle gjerne hatt en man også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...