Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er stadig innom og leser men glemmer visst å legge igjen spør etter meg selv. :blush:

Gratulerer som tante!! :strix: Og 22 uker! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Her vil jeg følge med. Håper at alt står bra til og at du har det bare fint:)

Velkommen letme :klemmer: Koselig at du vil følge med her inne!!!!

Her er alt bare bra!! Bortsett fra halsbrann idag også da.... :sinna: Får prøve meg på lovehearts idag da, det smaker jo iallefall godt :nigo:

Idag er det legetime på Ullevål, pga biplancentaen.. Kjenner at jeg gruer meg litt, siden ejg ikke aner noe som helst om hva og hvorfor... Også skal jeg til jordmor kl 15, det blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdater oss når du får vite litt mer om biplacentaen i alle fall.

Det er nok ikke alvorlig. Du må i alle fall tenke gode tanker frem til du drar og finner ut hva de sier:) Godt at du har en jordmortime også i dag slik at du har noe godt å se frem til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :vinke:

Det gikk kjempefint igår!! Fikk sett masse på lillegutt, hele 40 minutter ultralyd :hjerte: Han er så skjønn :rødme: Og alt står bra til med han, og spesialisten fant ingen biplacenta, så han antok at de hadde grodd sammen siden ejg var der sist. Godt å vite iallefall :)

Alle prøvene hos jordmor var fine, og magemålet ligger innenfor det skraverte området på helsekortet. Og da vi skulle høre på hjertelyden til lille kameraten der inne, så fikk jeg høre at han hikket :fnise:

Idag har jeg og kjære fått handlet inn alle julegavene...litt sliten nå etter ca 4 timer på kjøpesenter.... Men så utrolig deilig å få det unnagjort!!

....nå venter sofaen og smågodt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag :strix:

I dag er det først jobb, så hjem til en kollega og stæsje seg til julebord, deretter dra på julebord og så siste toget hjem :nigo:

Antrekket ligger klart i bagen, sort kjole i A-fasong, bling-bling-øredobber, fjærstæsj til håret og sorte lakkpumps med åpen tå :nigo:

Ha en strålende fredag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du kommer til å se helt smashing ut:) Kos deg masse masse. Godt å høre at kontrollen så fin ut. Det er nettopp slik det skal være:)

Ha en fortreffelig helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport etter en hektisk, men veldig hyggelig helg :)

Fredag: Julebordet var koselig, men når rølpe-faktoren blir høy i følge med altfor høyt alkoholinntak, så så en gravid annsatt en mulighet til å snike seg til å rekke siste toget hjem :)Deilig å komme hjem og legge seg i senga si og nyte å være å fiiiiin form dagenderpå :) Ellers ble antrekket nice, maten var sånn passe og jeg hadde det koselig med masse hyggelige kollegaer :)

Lørdag: bakedag med mamma og lillesøs, bakte kromkaker, pepperkaker, chocolate-chip-cookies, brune pinner, kakamellkaker og berlinerkranser :sikle: Kjempekoselig!!

Søndag: Frokost hos svigers, ryddet leiligheten vår og pyntet litt til jul med røde duker og lys :) Lagde pinnekjøttmiddag og hadde 2 vennepar på besøk. Hadde en superkoselig kveld :)

Idag er det jobb igjen....blæ... Gleder meg helt vilt til juleferie!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som en veldig hyggelig helg! Vi hadde også bakedag på lørdag, fikk lagt de obligatoriske 7 slagene. Selv om vi ikke lager de tradisjonelle kakene da, ingen hos oss syns de er så spennende.

Juleferie ja, det skal bli deilig!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også å snike meg avgårde når fylleriet tar helt overhånd, men jeg har ingen graviditet å skylde på... :sjenert: Hørtes ut som du har hatt en kjempedeilig helg, satser på du får en fin uke også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress : :klem: Alltid spennede med andre kaker enn de tradisjonelle, hva lager du da?

Neferet: :hug: Me too, sniker meg ofte unna :fnise: Jeg tror uka mi blir ganske så fin :jepp: Skal ha hjemmekontor i morgen, det betyr: sove lenge, lage meg gooood frokost, jobbe litt og så skal jeg bake pepperkaker :) Og skrive ferdig julekort :)

Nå har jeg laget delfiakake, kjære hadde så utrolig lyst på det. Snakk om sinnsyk kaloribombe!!!! Så nå står fettklumpkaken i kjøleskapet til avkjøling....

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi lagde noe som het franske pepperkaker. De var utrolig gode, mye bedre enn vanlige kjedelige pepperkaker. Og veldig enkle å lage. Jeg rullet bare deigen i den lang pølse, pakket inn i plastfolie og la i kjøleskapet til den ble kald og stiv. Så skar jeg den i tynne skiver og la på brett og stekte. Myye enklere enn all kjevlingen man må holde på med ellers. Hvis du vil ha oppskrift kan jeg nok klare å skaffe den! :jepp:

Ellers lagde vi mandelflarn, karamellkaker, sara bernard, nøtteroser og kokosmakroner. Og brente mandler og peppermyntekonfekt da, men det kan vel ikke kalles kaker. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det hørtes kjempegodt ut :sikle: Tar gjerne imot oppskrift :Nikke:

Jeg lager heller ikke vanlige pepperkaker, men luksuspepperkaker, som jeg kaller de :fnise: Ellers går det også i sara bernard, karamellkaker og ristopper :sikle:

Hjemmekontor idag, superdeilig!!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor er herlig :nigo: Sove litt lengre, spise goood frokost, jobbe litt, bake litt, skrive litt julekort og se litt på tv :fnise:

Siste deadline har vært på jobben, så vi har ikke så mye mer å gjøre i år :)

Formen min er fortsatt bra, har vært litt hormonella de siste dagene, blir fort irritert og gråter lett.. Ellers så har jeg litt trøbbel med bekkenet innimellom, krysser fingrene for at det ikke blir verre :) Prøver å bruke bekkenbelte innimellom, for å avlaste litt, vet ikke helt om det funker helt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...