LilleEkorn Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1181 Del Skrevet 13. januar 2010 Tusen takk alle sammen, det er sååå koselig med tilbakemeldinger Masse til dere alle!! Og ja; alle sier det er skikkelig guttemage, så da er det vel det da Idag var jeg altfor tidlig oppe, kl 05.15..... For jeg måtte sitte på med en kamerat til jobb, for kjære måtte plutselig på jobb i natt og da hadde ikke jeg bil idag. Så er utrolig trøtt nå ja.. Allerede vært på jobb i en time.. Idag skal jeg til jordmor, spent på å høre hva hun sier, og om jeg får fortsette å jobbe fullt eller om hun synes jeg bør sykmelde meg.. Ryggen og bekkenet har jo begynt å si ifra litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. januar 2010 #1182 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvordan gikk det hos jordmor? Enig i at 5.15 er altfor tidlig! Hender jeg må stå opp kvart på seks, og jeg syns det er så fælt å stille vekkerklokka når jeg må sette den på 5-et-eller-annet. Mye bedre med 6.05 enn 5.55 f.eks. Håper du har en fin lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1183 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvordan gikk det hos jordmor? Enig i at 5.15 er altfor tidlig! Hender jeg må stå opp kvart på seks, og jeg syns det er så fælt å stille vekkerklokka når jeg må sette den på 5-et-eller-annet. Mye bedre med 6.05 enn 5.55 f.eks. Håper du har en fin lørdag. Det gikk kjempefint hos jordmor!! Alle prøver var fine, og hjertelyden hos lillegutt var på 150 Hun ville at jeg skulle trappe litt ned på jobbingen neste gang jeg skal til legen, og det er jo ikke så lenge til Kjenner at det skal bli litt godt Idag går jeg inn i 3 trimester, 28 uker idag :rødme: Det er helt utrolig hvor fort tiden går... Idag har vi handlet uro til å ha over sengen hans, med lyd og lys og fine små bamser :rødme: Også fikk jeg kjøpt brystpumpe..en philips avent, elektrisk. Igår hentet vi sengen og stellekommoden, og nå er det bare å få malt ferdig rommet, så kan jeg begynne å innrede. Det blir sååå stas!!! hehe, shoppet litt på nettet igår også. På www.kidsparadise.no og derfra får han en liten "le petit prince" lampe, høydemåler, bilderamme og en liten boks Også bestilte jeg moby wrap elastisk sjal på www.lotusbarn.no også. ble jammen fort kvitt endel penger ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. januar 2010 #1184 Del Skrevet 19. januar 2010 Det høres så gøy ut å drive og handle inn, blir nesten litt rørt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. januar 2010 #1185 Del Skrevet 19. januar 2010 Å så morro å shoppe inn Men tror det er fort gjort å ta av ja.... jeg vet jeg må begrense meg og roe meg ned når den tid kommer... som sikkert er snart.. har jo kjøpt inn plagg allerede som jeg tenkte mini skulle ha på seg når h*n skal hjem fra sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #1186 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er utrolig moro å handle inn til han Og fort å la seg rive med, men det er jo utrolig mye man må ha og mye som koster endel og da er det greit å fordele utgiftene litt Og nå har vi faktisk alt vi trenger!! For idag har vi vært på IKEA og kjøpt kommmode til han, og en amme/kosestol til rommet hans. Og vi har vært og kjøpt madrass, lammeskinn og baby-call på Barnas Hus. Sørget såklart for å få med gratis bleiebøtte når vi først var der Selvom vi har planer om å bruke tøybleier Også fikk jeg hentelapp idag!!! Min moby wrap har kommet, så den skal hentes i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1187 Del Skrevet 22. januar 2010 Noen som vil hilse på lillegutt? Vi har vært på 3d UL og her er et lite bilde av vår søting :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. januar 2010 #1188 Del Skrevet 22. januar 2010 Har du sett :rødme: Et lite menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. januar 2010 #1189 Del Skrevet 22. januar 2010 Åååå, så skjønn :rødme: Et perfekt lite menneskebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. januar 2010 #1190 Del Skrevet 22. januar 2010 Nååh. :rødme: Kan tenke meg det var utrolig herlig og spesielt å se lillegutten deres på 3D-UL. Og så flott at alt er som det skal, og at alt er klart til lille Nøtteliten kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2010 #1191 Del Skrevet 22. januar 2010 Tenk at den lille skjønne gutten der bor inni magen din! :rødme: Og - tenk at han snart kommer ut i verden for å bli kjent med mamman og pappan sin, og for å vokse seg stor og sterk, med egen personlighet og vilje... :rødme: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. januar 2010 #1192 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Om 16 år har han kanskje dame :dåne: Endret 22. januar 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2010 #1193 Del Skrevet 22. januar 2010 Og om 16 år og 9 måneder er du i verste fall bestemor, Ekornguri! Nei uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. januar 2010 #1194 Del Skrevet 22. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. januar 2010 #1195 Del Skrevet 23. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #1196 Del Skrevet 23. januar 2010 Vel, får håpe det ikke skjer! Får sørge for å fortelle han om "blomstene og biene" før den tid :rødme: 29 uker idag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. januar 2010 #1197 Del Skrevet 23. januar 2010 Gi gutten en eske med kondomer i 16 år gave og legg med avskrekkende bilder om fødsler etc DA holder han seg unna tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. januar 2010 #1198 Del Skrevet 23. januar 2010 Da tror jeg eldstemann her hadde kvelt meg !!! Men det var en sabla god ide Men, skremselspropaganda hjelper nok ikke - det eneste som hjelper tror jeg er å sørge for at de har veldig høye ambisjoner når det kommer til utdannelse Når sønnen i huset fikk seg kjæreste for 2 år siden, drømte jeg at jeg var ute og trillet barnevogn, traff på noen kjente jeg ikke hadde sett på en stund som gratulerte meg med mamma-rollen, hvorpå jeg svarte "Dette er barnebarnet mitt" :dåne: I en alder av 28!!! Jeg fortalte om drømmen min til sønnen her, og han lovte meg at han ikke skulle gjøre meg til bestemor enda Nå blir han 18 til høsten, og ingen barnebarn enda *puh* Ikke tror jeg det blir noen heller på en stund, for de har så høye ambisjoner om hva de skal bli begge to - min 5 års utdannelse etter videregående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. januar 2010 #1199 Del Skrevet 26. januar 2010 Næmmen, se lille ekornprinsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. januar 2010 #1200 Del Skrevet 26. januar 2010 Så søt han er!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå