Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Nå har vi bestilt stellekommode, Tarok fra BabyDan, og sprinkelseng, Scandinavia fra BabyDan :) Det blir sååå fint!!! Vi får de i midten av januar :)

Idag skal alle julegavene pakkes inn, og julekortene sendes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sent å sende julekort vel? Posten anbefalte de sendt innen 16 desember sånn at de kom fram til jul ;)

Å så moro med babyting!!!! Har dere pusset opp barnerom etc? Vi må nok finne en ny leilighet vi.. helt kjøpe da... meeeen... spørs hvor heldig vi er.

God jul!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent å sende julekort vel? Posten anbefalte de sendt innen 16 desember sånn at de kom fram til jul ;)

Å så moro med babyting!!!! Har dere pusset opp barnerom etc? Vi må nok finne en ny leilighet vi.. helt kjøpe da... meeeen... spørs hvor heldig vi er.

God jul!! :hug:

hehe, har ikke akkurat prioritert å få sendt de nei, men har alltid pleid å sende de rundt den 20 jeg, og de har alltid kommet frem :) Er vel pakker som er mest viktig å sende tidlig :)

Ja,babyting er moro :hjerte: Vi skal pusse opp barnerommet i januar, male en vegg blå og sette på noe veggdekor, de andre veggene blir i creme. Også skal vi sette inn en skyvedørsgarderobe i i nisje som er i det rommet, så får vi litt lagringsplass :) Vi skal ha vugge til lillegutt i stua, som vi tar med inn på vårt soverom på natten, også flytter han nok over i sprinkelsengen etterhvert :) De liker jo å ha det litt trangt i begynnelsen.

Har dere begynt å se etter nytt sted å bo da?

God jul til deg også vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vugge ja, det lurer jeg på om vi skal få tak i og. Snakka med pappa ista og han nenvte noe om det :) Hvis ikke han skulle ha en hos seg da :)

Har ikke funnet noen ny boplass nei.. vi tar det litt nærmere.. gidder ikke å stresse med det enda, greit å bruke god tid på noe for å finne noe bra vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisse: Lille Julaften :nisse:

Siste timer på jobb :nigo: Skal prøve å finne meg en mammathights idag, for den jeg har er blitt hullete....er bare så utrolig glad i den. Også må jeg jo ha en svart thights i julen...

Men nå har jeg vært i 3 HM butikker og ingen har igjen svart thights i medium, og det er jo et kjempeproblem!!! Har noen fler å sjekke her i byen, så det er fortsatt en mulighet :) Er det fler av kjedebutikkene som har mammaklær??

Igår var jeg på svangerskapskontroll, og alt er bra med både meg og lillegutt :rødme: Har gått opp et par kilo til...ikke så gøy..men det må man jo bare regne med. Blodtrykket er kjempefint, 110/70 :)

Nå skal jeg bare sløve noen timer på jobb, så er det hjem og kose seg og pynte til jul!!! :strix: Jeg elsker jul!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som vi er i ca samme situasjon på jobb om dagen. Bare sløving og pepperkakespising for min del i hvert fall!! Digg!!

Håper du får en super feiring LilleEkorn!! Kom på nå at jeg har glemt å sende deg pepperkakeoppskriften, men det er kanskje litt sent nå eller?? Den ligger hos mamma, men jeg skal se om jeg finner den når jeg er der i julen, så kan du jo ha den til neste år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle koselige julehilsener :klemmer: Dere er så søte!! Jeg har dessverre ikke rukket å ønske dere alle en riktig god jul i bøkene deres, så håper dere får det med dere her

:nissevink: en litt forsinket julehilsen fra LilleEkorn og Ekornprinsen til dere alle :nissekyss:

Jeg har klart å bli forkjøla i jula jeg da...det er ikke noe gøy..Tett nese og hodet fullt av bomull kjennes det ut som. Skulle virkelig ønske at ejg kunne bruke nesespray nå.. Saltvann funker ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har du også blitt forkjølet? :kose: Jeg også, våknet med tett nese i dag og har bare blitt verre i løpet av dagen. Men har da kommet meg hjem fra svigers, og håper å være i form til å gå på jobb i morra!

Håper du får nyte jula litt til tross for formen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Huff, har du også blitt forkjølet? :kose: Jeg også, våknet med tett nese i dag og har bare blitt verre i løpet av dagen. Men har da kommet meg hjem fra svigers, og håper å være i form til å gå på jobb i morra!

Håper du får nyte jula litt til tross for formen! :klemmer:

Ja, jeg har blitt skikkelig forkjøla, og jeg som aldri pleier å bli syk :( Tydelig at immunforsvaret ikke er helt på topp når man er gravid.

God bedring til deg Neferet :klemmer:

Kan man ikke bruke nesespray som gravid...? :sjenert:

God bedring! :klemmer:

Tusen takk kjære faerytale :klemmer:

Det er ikke anbefalt å ta det har jeg hørt, men hvorfor vet jeg ikke. Prøvde å google det litt igår, og fant ut at man kan ta litt, men ikke overskride dosene som blir anbefalt. Måtte krpe til korset igår, og ta en liten sprut med nesespray, for jeg fikk seriøst ikke puste.. Det var sinnsykt godt å kunne sove godt i natt uten tett nese :nigo: Også føler ejg meg jo så mye mer opplagt idag! Selvom hodet fortsatt føles som det er fullt av bomull og nesa renner da....

Idag tenkte jeg å ta turen til et par butikker, må få byttet Ilse Jacobsen gummistøvlene jeg fikk i en str større, for ejg får ikke plass til god såle og tykke sokker i de, og da bør jeg vel ta en str større :) Kjære skal bytte et belte og en lue han fikk. Også skal vi få kjøpt noen kroker eller noe sånt så vi får hengt opp det stoooore brudebildet av oss :) Vi fikk nemlig det av mine foreldre til jul, i en nydelig ramme :) Det er diiiiiigert!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dumt med den forkjølelsen, håper den går fort over!!

Så koselig at dere fikk brudebilde i gave!! Det må vi få ut fingeren og bestille snart også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har ikke vært så kjappe med å ordne det selv, så da tok mamma og pappa saken i egne hender og det var jo veldig greit synes jeg :fnise: Så nå har vi fått hengt det opp på veggen :)

Fortsatt tett i nesa...har måttet kjøpe nesespray for barn, og tar noen små doser av den :)

Idag har vi handlet gas-kluter og helseteppe til lillegutt :) Må begynne å skrive opp hva vi har og hva vi mangler, for jeg er helt forvirra når jeg kommer inn på BabyShop...aner jo ikke hva man bør og må ha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...