Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

:rødme: Idag klokken 11.50 ble jeg tante til en nydelig liten prins. Han er så vakker, og kom til slutt til verden som en keiser. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faerytale

Gratulerer så mye! :strix: Jeg ble også tante til en liten keiser til min forlovers bebis for ikke så lenge siden - det er den søteste lille bebisen jeg vet om! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen :klemmer:

Han er virkelig nydelig, og jeg klarer knapt å vente med å få se han!!

Idag feirer vi 21 uker her :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere ta sånne 3D bilder forresten?

Vi har veldig lyst til det, så jeg regner med at det blir til at vi gjør det :) Er vel rundt uke 28 de anbefaler å ta 3D, tror jeg :klø:

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på baby-besøk igår, og det var verdens fineste lille gutt :rødme: Så utrolig skjønn :rødme: Gleder meg helt vilt til april nå, til å holde vår egen lille vakring i armene :hjerte:

Lille gutten vår sparker godt om dagen, det er helt fantastisk å kjenne de små sparkene og dultene han gir mammaen sin, det er en helt ubeskrivelig følelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå... :rødme: Skjønner godt at du gleder deg!!! Litt misunnelig er jeg selvsagt også, men mest av alt veeeeldig glad på dine vegne!! :ler:

:klemmer:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig. :rødme:

:rødme:

Ååå... :rødme: Skjønner godt at du gleder deg!!! Litt misunnelig er jeg selvsagt også, men mest av alt veeeeldig glad på dine vegne!! :ler:

Ja, vi gleder oss veldig her!!! Og lille gutten vår gir stadig fra seg mer tydelige tegn på at han er der inne :fnise:

:klem:

Ååå skamme seg :flau: Her er det altfor lenge siden jeg har vært!!!

*oppdaterer seg*

Når kommer magebilder da?? :popcorn:

Magebilder ja....hmm, har visst ikke tatt det ennå jeg, det burde vi begynne med :Nikke: Skal se hva jeg får gjort i løpet av helgen :)

:rødme: 22 uker idag :rødme:

Nå har jeg vært ute og pyntet litt med tyttebærkrans på døra og einerkvister i en kurv ved siden av døra :) Ble litt mer julestemning her av det. Koselig!!!! Jeg gleder meg til jul!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nåååh juleekorn :rødme:

Finner du ikke noe som funker mot halsbrannen? :troest: Har du prøvd noe?

Knasker Gaviscon...det funker jo iallefall en stund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...