LilleEkorn Skrevet 26. november 2009 Forfatter #1081 Del Skrevet 26. november 2009 :rødme: Idag klokken 11.50 ble jeg tante til en nydelig liten prins. Han er så vakker, og kom til slutt til verden som en keiser. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 26. november 2009 #1082 Del Skrevet 26. november 2009 Gratulerer så mye! Jeg ble også tante til en liten keiser til min forlovers bebis for ikke så lenge siden - det er den søteste lille bebisen jeg vet om! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. november 2009 #1083 Del Skrevet 26. november 2009 Så koselig! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. november 2009 #1084 Del Skrevet 27. november 2009 Så koselig. :rødme: Lekekamerat til Nøtteliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. november 2009 #1085 Del Skrevet 27. november 2009 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. november 2009 #1086 Del Skrevet 28. november 2009 Ha en flott lørdag for øvrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1087 Del Skrevet 28. november 2009 Tusen takk alle sammen Han er virkelig nydelig, og jeg klarer knapt å vente med å få se han!! Idag feirer vi 21 uker her :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. november 2009 #1088 Del Skrevet 30. november 2009 Skal dere ta sånne 3D bilder forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. november 2009 Forfatter #1089 Del Skrevet 30. november 2009 Skal dere ta sånne 3D bilder forresten? Vi har veldig lyst til det, så jeg regner med at det blir til at vi gjør det Er vel rundt uke 28 de anbefaler å ta 3D, tror jeg :klø: Dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #1090 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg var på baby-besøk igår, og det var verdens fineste lille gutt :rødme: Så utrolig skjønn :rødme: Gleder meg helt vilt til april nå, til å holde vår egen lille vakring i armene Lille gutten vår sparker godt om dagen, det er helt fantastisk å kjenne de små sparkene og dultene han gir mammaen sin, det er en helt ubeskrivelig følelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. desember 2009 #1091 Del Skrevet 2. desember 2009 Så koselig. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. desember 2009 #1092 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Ååå... :rødme: Skjønner godt at du gleder deg!!! Litt misunnelig er jeg selvsagt også, men mest av alt veeeeldig glad på dine vegne!! Endret 2. desember 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. desember 2009 #1093 Del Skrevet 2. desember 2009 Ååå skamme seg Her er det altfor lenge siden jeg har vært!!! *oppdaterer seg* Når kommer magebilder da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1094 Del Skrevet 5. desember 2009 Så koselig. :rødme: :rødme: Ååå... :rødme: Skjønner godt at du gleder deg!!! Litt misunnelig er jeg selvsagt også, men mest av alt veeeeldig glad på dine vegne!! Ja, vi gleder oss veldig her!!! Og lille gutten vår gir stadig fra seg mer tydelige tegn på at han er der inne Ååå skamme seg Her er det altfor lenge siden jeg har vært!!! *oppdaterer seg* Når kommer magebilder da?? Magebilder ja....hmm, har visst ikke tatt det ennå jeg, det burde vi begynne med Skal se hva jeg får gjort i løpet av helgen :rødme: 22 uker idag :rødme: Nå har jeg vært ute og pyntet litt med tyttebærkrans på døra og einerkvister i en kurv ved siden av døra Ble litt mer julestemning her av det. Koselig!!!! Jeg gleder meg til jul!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. desember 2009 #1095 Del Skrevet 7. desember 2009 Godt å lese at alt er bra med deg og lillegutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1096 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg hater halsbrann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. desember 2009 #1097 Del Skrevet 8. desember 2009 Nåååh juleekorn :rødme: Finner du ikke noe som funker mot halsbrannen? Har du prøvd noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1098 Del Skrevet 8. desember 2009 Nåååh juleekorn :rødme: Finner du ikke noe som funker mot halsbrannen? Har du prøvd noe? Knasker Gaviscon...det funker jo iallefall en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. desember 2009 #1099 Del Skrevet 8. desember 2009 Prøvd Love Hearts? Mener å ha hørt mange gravide som har spist det mot halsbrann.. Søtt juleekorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. desember 2009 #1100 Del Skrevet 8. desember 2009 Lovehearts? godt er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå