Spatula Skrevet 30. november 2008 Forfatter #101 Del Skrevet 30. november 2008 Det heter colakaker fordi cola er svensk for karamell! De blir jo søte og seige, sånn som karameller! Hjemme hos oss heter de forresten colakaker og brune pinner om hverandre.. Da lærte jeg noe nytt i dag i allefall I dag er det første søndag i advent HURRA Skal egentlig lese til den første eksamen som er om 4 dager.... Men.... Finner ikke motivasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. november 2008 #102 Del Skrevet 30. november 2008 Aha, "kååla"-kaker, ikke Coca Cola. Det hørtes godt ut da. Og man må unne seg litt kos innimellom. Finner ikke motivasjonen i dag jeg heller, så føler med deg. Men skal tvinge den fram snart! Håper du har en fin 1. søndag i advent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. november 2008 Forfatter #103 Del Skrevet 30. november 2008 Aha, "kååla"-kaker, ikke Coca Cola. Det hørtes godt ut da. Og man må unne seg litt kos innimellom. Finner ikke motivasjonen i dag jeg heller, så føler med deg. Men skal tvinge den fram snart! Håper du har en fin 1. søndag i advent. De er kjempegode Har pyntet masse i dag, skal ikke være hjemme i julen, så har satt frem nisser og lagt på juleduker. Storkoser meg Håper du også har en fin 1. søndag i advent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. november 2008 #104 Del Skrevet 30. november 2008 Colakaker er rågodt :dåne: jeg har så lyst på kake i dag jeg.. Lykke til med eksamenslesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. november 2008 Forfatter #105 Del Skrevet 30. november 2008 Colakaker er rågodt :dåne: jeg har så lyst på kake i dag jeg.. Lykke til med eksamenslesing Tusen takk Dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #106 Del Skrevet 3. desember 2008 Håper vi får ringene våre i dag, skal dra innom før jobb.. *kryssefingrene for at de er ferdige* Fikk mail fra sinnadamen på hotellet i går.. Siden hun ikke hadde hørt noe fra oss, måtte hun ha et svar ASAP om vi skulle ha bryllupet der eller ikke! Svaret hun fikk fra oss var: " Da vi ikke imøtekommer Deres krav, til å ha vår bryllupsfest på Deres hotell, har valget nå falt på andre aktører innen hotell og næring" Men men.. Har første eksamen i morgen... Prøver å lese litt... Men motivasjonen har stukket av Kanskje jeg jobben har tatt litt overhånd jobbet 47 timer sist uke .. Uansett tar med bøkene på jobb i kveld... Må jo bare få lest litt, jobber til klokken 21.00 Men KG redder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. desember 2008 #107 Del Skrevet 3. desember 2008 Lykke til på eksamen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #108 Del Skrevet 3. desember 2008 Lykke til på eksamen i morgen. Tusen takk Nå er ringene på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 #109 Del Skrevet 3. desember 2008 Yeey, så gøy med ringer!! Håper du klarer å få øynene og tankene bort fra ringen mens du sitter på eksamen da! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #110 Del Skrevet 3. desember 2008 Yeey, så gøy med ringer!! Håper du klarer å få øynene og tankene bort fra ringen mens du sitter på eksamen da! Lykke til!! Hehe, vi får nå se Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. desember 2008 #111 Del Skrevet 3. desember 2008 Gratulerer med ringer på fingrene Og masse lykke til med eksamen Det kommer til å gå så bra så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #112 Del Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer med ringer på fingrene Og masse lykke til med eksamen Det kommer til å gå så bra så Tusen takk Eksamen gikk greit, selv om jeg tok meg i å sitte å se på ringen til tider.. Mye av det jeg hadde var repetisjon Får fasitten om en uke, så det det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. desember 2008 #113 Del Skrevet 9. desember 2008 Lykke til med eksamensresultatet! Krysser fingrene for at det gikk bra Synes det var et godt svar du ga hun teite hotelldamen! U go girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #114 Del Skrevet 9. desember 2008 Lykke til med eksamensresultatet! Krysser fingrene for at det gikk bra Synes det var et godt svar du ga hun teite hotelldamen! U go girl Tusen takk for det Mail Ja, jeg hørte aldri noe mer fra henne så jeg regner med at hun skjønte hva jeg mente i allefall Sitter på jobb nå har neste eksamen i morgen, jobber til klokken 2100 og har dratt med meg den store kloke boken på jobb Satser på å få bestått i allefall, er så vanskelig denne psykologien at.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. desember 2008 #115 Del Skrevet 9. desember 2008 Lykke til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #116 Del Skrevet 9. desember 2008 Lykke til i morra! Tusen takk Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttårsbrud Skrevet 10. desember 2008 #117 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå er ringene på Heihei..tittet innom bryllupshulen din jeg. Har du begynt å venne deg til ringen nå?? Trodde aldri jeg skulle bli en "ring" person da jeg fikk på min, og trodde jeg ville synes den bare var i veien egentlig..men...nei da. Nå har jeg ikke hatt ringen på i ei uke, og jeg føler meg nesten naken.. Men..skal hente de hos gravøren i dag! Så spent på resultatet! De har nemlig prøvd å gravere inn monogrammet vårt.. Så snart vi har fått polert de og tatt bilde av de så skal de på fingrene igjen! Har dere funnet lokale nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. desember 2008 #118 Del Skrevet 10. desember 2008 Lykke til på neste eksamen Må ikke la ringen blende deg for mye da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. desember 2008 #119 Del Skrevet 10. desember 2008 Håper det går/gikk bra på eksamen i dag. Og tenker det er deilig å ha ring på fingeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #120 Del Skrevet 10. desember 2008 Håper det går/gikk bra på eksamen i dag. Og tenker det er deilig å ha ring på fingeren. Vel, det var ekstremt vanskelig, men jeg besvarte alle spørsmålene.. Men utorlig vanskelig, så jeg regner ikke med at jeg består... Ja, det er utrolig deilig å ha ring på fingern, å i dag møtte jeg moren til forloveren min å hun ville se ringen med en gang Men samtidlig helt uvant... Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg