Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Gratulerer med vel overstått utdrikningslag! Jeg blir like imponert over folks kreativitet hver gang jeg hører om et utdrikningslag. Ditt hørtes veldig bra ut i alle fall.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått utdrikningslag! Jeg blir like imponert over folks kreativitet hver gang jeg hører om et utdrikningslag. Ditt hørtes veldig bra ut i alle fall.;)

:vinke:

Ja, det sto ikke på kreativiteten i allefall, men morro var det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Når alkoholen går inn går vettet ut..

Min kjære og jeg har lenge snakket om av stripping på den lokale bula er noe vi syns er forkastelig.. (jentene ser ikke ut osv)

Og at han ikke ville dette på utdrikkningslaget, fordi han ikke liker stripping, og fordi jeg ikke liker det.. (ja, jeg er gammeldags)

På lørdag får jeg melding om at den eneste uteplassen som ville slippe han inn var den plassen hvor det var stripping, og at han koste seg :sukk:

I tillegg kom jeg hjem til et totalt bombet hus midt på natta, noe som resulterte i at jeg ble sint!

Greit det er utdrikkningslag, men å sette tomflaskene på kjøkkenet er vel det minste man kan forlange, samt tørke opp etter seg hvis man har sølt.. :dåne:

Jeg har aldri sett han så full før... Uansett i går kom "bomben" Han hadde fått flere private shows påspandert, siden det var siste kveld som fri... Og han syntes at han måtte benytte seg av det ! Jeg syns dette er kvalmt.. Forloverene visste også om dette, men enkelte eier ikke respekt..

Når han begynte å fortelle, sa jeg at jeg ikke ville høre.. og han gikk på stua...

Etter at han hadde sittet der, ba jeg han om å komme tebake, og at jeg ikke ville diskutere dette igjen :sukk:

Nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på dette, og blir kvalm av tanken på at han har kost seg med å se på lettkledde/nakne damer... :tristbla:

Tårene presser på... :sukk: Det er nok nerver som spiller inn.. snart bare 14 dager til bryllup, samt at jeg er sliten..

Men men.. jeg syns det var dårlig gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok sittet med akkurat samme tanker som deg... fysj altså :sukk:

:troest:

Enig med Dinedama her, jeg hadde også følt meg likedan om det var min kjære :troest:

Uansett så høres det ut som om du hadde et kjempekoselig og kreativt utdrikningslag :skaal:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter! :klemmer:

Godt å høre at det er flere enn bare meg som reagerer i en slik situasjon..

Jeg prøver å ikke tenke på det, men får slike flash hele tiden hvor jeg ser for meg de merkeligste ting.. Jeg har en litt for livlig fantasi :dåne:

Uansett, så skal jeg prøve å ignorere dette. Han ville inngå en avtale på at han aldri i livet skulle sette sine bein der noe mer...

Ja, mitt utdrikkningslag var toppers :jepp: Gleder meg til bildene kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror egentlig ikke han koste seg så veldig jeg! :riste: Uansett så var det utrolig dårlig gjort av forloverne og de andre! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke han koste seg så veldig jeg! :riste: Uansett så var det utrolig dårlig gjort av forloverne og de andre! :kjefte:

Ja, det var.. Å den ene forloveren hans er helt på bærtur for tiden..

Kvelden før utdrikkningslaget var vi samlet en liten gjeng hjemme til oss..

Der hvor den ene forloveren tar så innmarri til rette at det klikker litt for min kjære, som ber han om å roe seg ned, å ta hensyn til de andre...

Noe den andre forloveren svarer at det er ikke han som skal respektere de andre, men det er de andre som skal respektere han.. Og sier han ikke kommer til å være med på utdrikningslaget... :kjefte:

Om morgenen har jeg fått melding fra en kamerat av kjære, at denne forloveren ikke kom hjem etter å ha dratt ut på byen fredagsnatta.. Han møter heller ikke opp på utdrikningslaget, og kameratene blir bekymret og etterlyser han.. De ringer og ringer å får ikke svar, helt til de kommer i kontakt med hans mor. Som forteller at han natt til lørdag hadde hoppet ned fra et tak!!!! :dåne: og hadde havnet på sykehuset, og at han nå var så utrolig neddopet at han ikke kunne snakke i telefonen, og at han nå var hjemme for hun hadde kommet til byen og hentet han!! Litt av en kamerat!!!

Jeg har nå prøvd å fått tak i denne forloveren angående skjorte og slips til bryllupet.. Men jeg tviler på at han gidder å møte opp i kirken.. Å nå kjenner jeg at jeg er rimelig forbannet og skuffet på kjære sine vegne :kjefte:

Kjenner jeg irriterer meg enda over strippeepisoden i helgen.. Men prøver å bare la det ligge... :)

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en kamerat og forlover :riste: Nesten så jeg vil si at det er like greit dersom han ikke kommer i bryllupet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en kamerat og forlover :riste: Nesten så jeg vil si at det er like greit dersom han ikke kommer i bryllupet...

Ja, det er slik vi tenker vi også.. Han kan lik så godt holde seg hjemme - han kommer sikkert bare til å bråke eller lage kvalm..

Kjære angrer på at han ble en av de tre som ble valgt til forlover.. Heldigvis var det ikke han som skrev under papirene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What??? :hakeslepp:

Historiene vil ingen ende ta for dere skjønner jeg.. :klemmer:

Nei, det begynner å bli nok nå...

Men han forloveren han irriterer meg.. Å i allefall når han er pålogget msn, FB og jeg sender melding men han gidder ikke å svare :kjefte:

Han driter i alle andre så for min del kan han bare holde seg hjemme :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager? Hoppet ned fra et tak?!!? Hvorfor?? Med vilje eller?? :klaske: Han hørtes jo litt ustabil ut spør du meg... Merkelig...

Og prøv å ikke tenke på det med strippingen... Jeg skjønner at du syns det er idiotisk gjort og ekkelt og alt det der (for det er det!!), men ikke la det ødelegge for deg. Han angrer åpenbart, og du vil få det mye bedre med deg selv også hvis du bare klarer å tilgi og glemme den episoden. Husk at det er DEG han skal gifte seg med om kun 17 dager, ingen ekkel strippe-dame!! DERE skal være sammen resten av livet og dele hverdag og fest sammen. Jeg er forresten enig med Mazilla i at jeg tror han ikke koste seg så mye. Kanskje han syns det var morsomt å ha opplevd det - men det kan jo ikke måle seg i det hele tatt med det fantastiske dere to har sammen, og det dere skal gjennom om et par uker.

Jeg håper du slipper flere bekymringer nå frem mot bryllupet. Må si jeg syns du har fått din andel, og vel så det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager? Hoppet ned fra et tak?!!? Hvorfor?? Med vilje eller?? :klaske: Han hørtes jo litt ustabil ut spør du meg... Merkelig...

Og prøv å ikke tenke på det med strippingen... Jeg skjønner at du syns det er idiotisk gjort og ekkelt og alt det der (for det er det!!), men ikke la det ødelegge for deg. Han angrer åpenbart, og du vil få det mye bedre med deg selv også hvis du bare klarer å tilgi og glemme den episoden. Husk at det er DEG han skal gifte seg med om kun 17 dager, ingen ekkel strippe-dame!! DERE skal være sammen resten av livet og dele hverdag og fest sammen. Jeg er forresten enig med Mazilla i at jeg tror han ikke koste seg så mye. Kanskje han syns det var morsomt å ha opplevd det - men det kan jo ikke måle seg i det hele tatt med det fantastiske dere to har sammen, og det dere skal gjennom om et par uker.

Jeg håper du slipper flere bekymringer nå frem mot bryllupet. Må si jeg syns du har fått din andel, og vel så det!

Tusen takk for klemmen, Cypress :klemmer:

Jeg prøver, å det går faktisk bedre nå ;) Å det er takket være dere supre jentene her på KG :klemmer:

Ja, han er ustabil.. Det må være ett eller annet som bare klikker inni hode hans når han får litt alkohol innabords.. Regner med vi får høre hva som har skjedd etterhvert :jepp:

Reiser hjem til kysten for å få slappet av litt før bryllupet, men PC'n og KG er med, en gang KG-jente alltid KG-jente :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er sjelden jeg er så enig med noen som cypress akkurat nå.

Skjønner det begynner å bli nok for deres del nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er sjelden jeg er så enig med noen som cypress akkurat nå.

Skjønner det begynner å bli nok for deres del nå ja.

Tusen takk, Maye :klemmer:

Kjenner at det begynner å bli mer enn nok, trodde det var litt bridezilla og gråte masse før bryllupet, men med alt som har skjedd, samt litt brylluspnerver er det vel bare helt normalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. Nå har du fått din andel, og vel så det! :troest: Håper de siste par ukene frem mot den store dagen deres blir bedre enn denne! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Nå har du fått din andel, og vel så det! :troest: Håper de siste par ukene frem mot den store dagen deres blir bedre enn denne! :klemmer:

Det håper jeg også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrikningslag er på godt og vondt sier nå jeg bare. Enkelte er så sykelig opptatt av at det er brud/brudgommens "siste sjanse" til noe nasty. Synes det var lite kameratslig å utsette din kjære for en slik situasjon. Det var sikkert ikke lett for han å si nei og muligens spilte han bare med på det som skjedde og koste seg antakeligvis ikke slik man skulle gjerne innbille seg. Håper du har kommet over det nå og at det bare blir med den ene gangen. Det virker som den ene forloveren ikke tåler helt å se din kjæres lykke og oppfører seg ganske barnslig spør du meg. Kanskje like greit om han ikke møter i bryllupet? Det er underlig hvordan en slik lykkelig event som bryllup er kan utløse masse rare følelser og situasjoner? :klø: Uansett så håper jeg du får koblet ut litt nå i tiden før bryllupet og bare koser deg med den siste planleggingen. ;) Kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrikningslag er på godt og vondt sier nå jeg bare. Enkelte er så sykelig opptatt av at det er brud/brudgommens "siste sjanse" til noe nasty. Synes det var lite kameratslig å utsette din kjære for en slik situasjon. Det var sikkert ikke lett for han å si nei og muligens spilte han bare med på det som skjedde og koste seg antakeligvis ikke slik man skulle gjerne innbille seg. Håper du har kommet over det nå og at det bare blir med den ene gangen. Det virker som den ene forloveren ikke tåler helt å se din kjæres lykke og oppfører seg ganske barnslig spør du meg. Kanskje like greit om han ikke møter i bryllupet? Det er underlig hvordan en slik lykkelig event som bryllup er kan utløse masse rare følelser og situasjoner? :klø: Uansett så håper jeg du får koblet ut litt nå i tiden før bryllupet og bare koser deg med den siste planleggingen. ;) Kos.

Du har nok helt rett i det du sier angående utdrikkningslag, og spesielt det som skjedd med min kjære..

Jeg er så og si delvis over det - det hjelper å få snakket om det, med dere på KG, og sammen med min kjære. Kommunikasjon er nøkkelen til alt ;)

Det er noe spesielt med den ene forloveren, så jeg håper virkelig at han holder seg hjemme på bryllupsdagen, for nå er jeg så innmarri lei de snåle påfunnene hans.

Bryllup kan få de merkeligste ting til å skje, og jeg skal være så glad når det hele er over om 17 dager :jepp:

Håper på supert vær til helga så jeg kan få jobbet litt med brunfargen til den store dagen :sol: Det skal også bli deilig å bare få slappet av, og at noen andre lager middag til meg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...