Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Haha, plutselig kjenner jeg at jeg er veldig glad for at forloveden min og jeg hater Star Wars like mye. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg ikke er stort bedre enn min kjære når det gjelder utgangsmarsjer..

Men har dere hørt The Verve med "Bitter Sweet Symphony" Jeg syns den er så nydelig.. Min kjære kjenner en lydteknikker, så det hadde ikke blitt noe problem å fått den spilt av i kirka..

Den er nydelig

:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det blir den ja :lur:

Må bare få presentert det for min kjære når han kommer hjem i kveld...

Han har nå fått det for seg at utgangsmarsjen skal være noe allà "Star Wars Team" MANNFOLK!!! :kjefte: Det blir ikke aktuellt!! Noe så nerdete! Så nå skal jeg finne utgangsmarsjer som er fine og sette alle kluter til at han glemmer Star Wars musikken :dåne:

:hoho: Nerdete er ordet ja!!!! :dåne:

Mulig jeg ikke er stort bedre enn min kjære når det gjelder utgangsmarsjer..

Men har dere hørt The Verve med "Bitter Sweet Symphony" Jeg syns den er så nydelig.. Min kjære kjenner en lydteknikker, så det hadde ikke blitt noe problem å fått den spilt av i kirka..

Den er nydelig

:)

Ååå.. jeg får ikke hørt sanger fra youtube på jobben... :sur: Skal sjekke ut den når jeg kommer hjem!! Det vil si, hvis det er den "gode gamle" Bitter sweet symphony, så vet jeg jo hvordan den er. Lenge siden jeg har hørt den, jeg forbinder den med en film, men husker ikke i farten hvilken... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Nerdete er ordet ja!!!! :dåne:

Ååå.. jeg får ikke hørt sanger fra youtube på jobben... :sur: Skal sjekke ut den når jeg kommer hjem!! Det vil si, hvis det er den "gode gamle" Bitter sweet symphony, så vet jeg jo hvordan den er. Lenge siden jeg har hørt den, jeg forbinder den med en film, men husker ikke i farten hvilken... :klaske:

Hmm.. vet ikke om den har blitt brukt i en film..

Den er nydelig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, plutselig kjenner jeg at jeg er veldig glad for at forloveden min og jeg hater Star Wars like mye. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Enig der altså.. Hater Star Wars.. Nerdete greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, enig. Nå skal det sies, Mr. S og jeg er like lite fan av sci-fi og fantasy da, og det liker jeg. Kjenner egentlig ikke så mange andre som er det. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm, enig. Nå skal det sies, Mr. S og jeg er like lite fan av sci-fi og fantasy da, og det liker jeg. Kjenner egentlig ikke så mange andre som er det. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg må si du er ganske så heldig :):)

Min kjære er stor fan av sci-fi og fantasy.. Jeg hater det som pesten..

Men jeg klarer nok og overbevise han tror jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er min og.. Sci-fi, fantasy og diverse pc-spill.. Men men, det er jo greit å ha litt forskjellige interesser også! :jepp: Dessuten, når han spiller får jeg styre fjernkontrollen! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er min og.. Sci-fi, fantasy og diverse pc-spill.. Men men, det er jo greit å ha litt forskjellige interesser også! :jepp: Dessuten, når han spiller får jeg styre fjernkontrollen! :lur:

For ikke å glemme de pc-spillene ja.. :dåne:

Joda, greit å styre fjernkontrollen.. Men når min kjære satt opp hele natten flere uker i strekk for å spille WOW, da fikk jeg litt nok :kjefte: .. Å siden har han ikke spilt om natten :)

Supert at vi er litt forskjellige, men jeg syns det til tider tar litt overhånd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel vinner man de der :Nikke: Jeg har ikke sett en eneste kjole som er bydd på annet enn den jeg selv bød på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ikke å glemme de pc-spillene ja.. :dåne:

Joda, greit å styre fjernkontrollen.. Men når min kjære satt opp hele natten flere uker i strekk for å spille WOW, da fikk jeg litt nok :kjefte: .. Å siden har han ikke spilt om natten :)

Supert at vi er litt forskjellige, men jeg syns det til tider tar litt overhånd :jepp:

Han godeste fikk valget mellom meg og WOW, for jeg orka ikke mer av at det styrte både hans og mitt liv.. Han skjønte alvoret og slutta. Heldigvis.. :sjenert: Men det er med det som med andre avhengigheter; han orker ikke å snakke om det, tenke på det eller høre andre snakke om det. Det er visst et stort savn enda, selv om det snart er to år siden han slutta.. Klarer ikke helt å sette meg i hans sted med akkurat det, men hovedpoenget er jo at han er ferdig med det! Hurra!! :hoppe:

Ha en finfin fredag videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste fikk valget mellom meg og WOW, for jeg orka ikke mer av at det styrte både hans og mitt liv.. Han skjønte alvoret og slutta. Heldigvis.. :sjenert: Men det er med det som med andre avhengigheter; han orker ikke å snakke om det, tenke på det eller høre andre snakke om det. Det er visst et stort savn enda, selv om det snart er to år siden han slutta.. Klarer ikke helt å sette meg i hans sted med akkurat det, men hovedpoenget er jo at han er ferdig med det! Hurra!! :hoppe:

Ha en finfin fredag videre! :)

WOW, blir nærmest en besettelse.. men men, supert at det ordnet seg for oss begge :jepp:

Ha en fin dag du også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel vinner man de der :Nikke: Jeg har ikke sett en eneste kjole som er bydd på annet enn den jeg selv bød på :)

Håper du har rett, men jeg syns det er litt for spennende .. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg ventet 5 dager på min auksjon og det gikk bare bra :jepp:

Uansett så legger de jo ut ny auksjon med en gang den er solgt :jepp: Og de har flere "in stock" :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ventet 5 dager på min auksjon og det gikk bare bra :jepp:

Uansett så legger de jo ut ny auksjon med en gang den er solgt :jepp: Og de har flere "in stock" :Nikke:

Gleder meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...