Spatula Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 9. januar 2009 Tusen takk for hilsningene alle sammen :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 9. januar 2009 Bryllupsmarsjen er i boks Her finner dere den Den som heter Purpose/Nordraak superfin :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. januar 2009 #203 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, den er såå fin!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 9. januar 2009 Hørte den på Jakten på Kjærligheten nå, å ble helt forelsket i den, å da ble det avgjort at det er den vi skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. januar 2009 #205 Del Skrevet 11. januar 2009 Oi, så flott bryllupsmasj! Nå ga du meg en idé gitt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 11. januar 2009 Oi, så flott bryllupsmasj! Nå ga du meg en idé gitt. Mvh Yvonne Den er helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #207 Del Skrevet 11. januar 2009 Oioioioi... Her skjer det ting.. Vi vurdere nå å fremskynde bryllupet til i sommer, hvis det lar seg gjøre.. Dette på grunn av praktiske årsaker for oss og gjestene.. Vi tenker å kjøpe hus/leilighet, slipper å skrive samboerkontrakt å slik, står sterkere i banken som ektefeller ved huslån. (iallefall i min bank) Vi har veldig lyst på barn, men vil gjøre det på gammelmåten, men nå har lysten tatt overhånd Vi har mange gjester som kommer langveisfra, høyt i nord til langt i sør, med tanke på værforholdene på vinteren er det kanskje greiest med et sommerbryllup. Men gleder meg hvis det er gjennomførbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2009 #208 Del Skrevet 11. januar 2009 Oi oi oi, skal si!! Så spennende! Hva er det som står i veien for en fremskynding da? Håper det går i boks! Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #209 Del Skrevet 11. januar 2009 Oi oi oi, skal si!! Så spennende! Hva er det som står i veien for en fremskynding da? Håper det går i boks! Hold oss oppdatert! Det er vel bare økonomien som står i veien, men det skal vi finne ut av til uken, vi har mindre tid å spare på nå, men foreldrene våre har sagt at de vil bidra. Så spørs det om kirken er ledig, tenker på et bryllup i juli, går økonomien i orden, blir ikke det noe problen og da blir det enten 4,11,18 eller 25 juli Så klart skal jeg holde dere oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. januar 2009 #210 Del Skrevet 12. januar 2009 Ååå så spennende Håper dere finner ut at økonomien tillater det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. januar 2009 #211 Del Skrevet 12. januar 2009 Så spenned fremskynding av dato Håper dere klarer å gjennomføre det da Bryllupsmarsjen var kjempefin Lurer selv på hva vi skal ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. januar 2009 #212 Del Skrevet 13. januar 2009 Oj, så spennende da! Håper det går i orden. Så mye dere har å glede dere til fremover. Bryllup, hus/leilighet og en liten Åh, så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. januar 2009 #213 Del Skrevet 13. januar 2009 Oi, så gøy! Får virkelig håpe at det går deres vei da, at dere har råd til det og slikt. Spennende. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. januar 2009 #214 Del Skrevet 13. januar 2009 Oi, grattis med dagen på etterskudd!!! Og håper alt går deres vei i forhold til å fremskynde bryllupet og kanskje få en bolle i ovnen etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #215 Del Skrevet 13. januar 2009 Så spenned fremskynding av dato Håper dere klarer å gjennomføre det da Bryllupsmarsjen var kjempefin Lurer selv på hva vi skal ha... Det blir utrolig spennende fremover for å se om det går, samtidlig har det skjedd store ting ellers også, vurderer å bytte studieplass.. BI, noe som vil ha litt innvirkning på økonomien. Så det gjennstår å se om vi greier det. *krysserfingreogtær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. januar 2009 #216 Del Skrevet 13. januar 2009 Krysser fingrer og tær sammen med deg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 13. januar 2009 Til alle som har skrevet: Vi gleder oss kjempemasse Og håper at det lar seg gjennomføre, vi må bare regne litt på det først, i og med at jeg nå bytter studiested og går ned til 80% i jobben. Satt på jobb i dag og laget liste. Over hva som må ordnes, kom gjerne med innspill hvis jeg har glemt noe. * Ringe kirken og avklare dato, hvis vi får fremskyndet bryllupet. *informere om at vi vil ordne med prest selv. *Sjekke lokaler *Bestemme meny *Ordne gjesteliste *Lage invitasjoner *Bestemme oss for blomster - dekorasjoner, bukett, knapphullsblomster *Handle inn alkohol *Evt sette vin og øl selv *Fylle ut alle skjemaer og får sendt (navneendring, forlovererklæring, vilkår for ekteskapsinngåelse) *Lage kjøreplan for dagen *Transport for brudepar til og fra kirken *Overnatting for gjestene *Toastmaster(e) *Klær til brudepiker *Skjorter og slips til brudgommens forlovere *Bordkort *Fotograf *Bryllupsnatt- Hotell *Bryllupskake *Kakeliste hvem lager hva? *Nattmat *Musikk *Sanger til kirken, salmer og soloinnslag *Brudemarsj *Slør, tiara, (perlesmykket som er arvet etter oldemor, må finne armbånd og øredobber som matcher) *Morgengaver *Bryllupsvals *Taleliste *Sanger evt *Engangskamera til festen *Frisørtime på den store dagen, sminking og hår. *Klær til brudgom *Sko til brudekjolen Dette er det som jeg har så langt.. Gleder meg til vi skal prøve å lage baby jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 13. januar 2009 Oi, grattis med dagen på etterskudd!!! Og håper alt går deres vei i forhold til å fremskynde bryllupet og kanskje få en bolle i ovnen etter hvert.. Tusen takk, Cypress Snart er det du som får høre bursdagssangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #219 Del Skrevet 14. januar 2009 Da.... har den store dagen kommet og vi skal ta stilling til om økonomien tillater det... Sitter på jobb nå, og her skal jeg sitte til klokken blir 21.00 i kveld.. Så skal jeg rett hjem og diskutere med min kjære.. Men han sa at det går helt sikkert i orden, så dette blir saker, kjenner at jeg blir litt stresset.. Får en dag fri i uken nå fra og med neste uke, for å bruke mer tid på skolearbeid/bryllupsplanlegging Går ned til 80% stilling, å det skal gå greit:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 14. januar 2009 Fikk forresten i dag, masse skjemaer i posten.. Forlovererklæring x2 Vilkår for ekteskapsinngåelse og navneendringsskjema... Masse som skal fylles ut.. Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg