Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for hilsningene alle sammen

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Skrevet

Bryllupsmarsjen er i boks

Her finner dere den Den som heter

Purpose/Nordraak superfin :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Skrevet

Ja, den er såå fin!! :dåne:

Skrevet

Hørte den på Jakten på Kjærligheten nå, å ble helt forelsket i den, å da ble det avgjort at det er den vi skal ha :danser:

Skrevet

Oi, så flott bryllupsmasj! Nå ga du meg en idé gitt. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Oi, så flott bryllupsmasj! Nå ga du meg en idé gitt. ;)

Den er helt nydelig :strix:

Skrevet

Oioioioi... Her skjer det ting..

Vi vurdere nå å fremskynde bryllupet til i sommer, hvis det lar seg gjøre..

Dette på grunn av praktiske årsaker for oss og gjestene..

Vi tenker å kjøpe hus/leilighet, slipper å skrive samboerkontrakt å slik, står sterkere i banken som ektefeller ved huslån. (iallefall i min bank)

Vi har veldig lyst på barn, men vil gjøre det på gammelmåten, men nå har lysten tatt overhånd :babysmokk:

Vi har mange gjester som kommer langveisfra, høyt i nord til langt i sør, med tanke på værforholdene på vinteren er det kanskje greiest med et sommerbryllup.

Men gleder meg hvis det er gjennomførbart :strix:

Skrevet

Oi oi oi, skal si!! Så spennende! :strix: Hva er det som står i veien for en fremskynding da? Håper det går i boks! :hoppe: Hold oss oppdatert! :jepp:

Skrevet
Oi oi oi, skal si!! Så spennende! :strix: Hva er det som står i veien for en fremskynding da? Håper det går i boks! :hoppe: Hold oss oppdatert! :jepp:

Det er vel bare økonomien som står i veien, men det skal vi finne ut av til uken, vi har mindre tid å spare på nå, men foreldrene våre har sagt at de vil bidra.

Så spørs det om kirken er ledig, tenker på et bryllup i juli, går økonomien i orden, blir ikke det noe problen og da blir det enten 4,11,18 eller 25 juli :strix:

Så klart skal jeg holde dere oppdatert :strix:

Skrevet

Ååå så spennende :strix:

Håper dere finner ut at økonomien tillater det :hoppe:

Skrevet

Så spenned fremskynding av dato :strix: Håper dere klarer å gjennomføre det da ;)

Bryllupsmarsjen var kjempefin ;) Lurer selv på hva vi skal ha...

Skrevet

Oj, så spennende da! Håper det går i orden. :)

Så mye dere har å glede dere til fremover. Bryllup, hus/leilighet og en liten :babysmokk:

Åh, så herlig! :strix:

Skrevet

Oi, så gøy! Får virkelig håpe at det går deres vei da, at dere har råd til det og slikt. Spennende. :hoppe:

Skrevet

Oi, grattis med dagen på etterskudd!!!

Og håper alt går deres vei i forhold til å fremskynde bryllupet og kanskje få en bolle i ovnen etter hvert.. :lur:

Skrevet
Så spenned fremskynding av dato :strix: Håper dere klarer å gjennomføre det da ;)

Bryllupsmarsjen var kjempefin ;) Lurer selv på hva vi skal ha...

Det blir utrolig spennende fremover for å se om det går, samtidlig har det skjedd store ting ellers også, vurderer å bytte studieplass.. BI, noe som vil ha litt innvirkning på økonomien. Så det gjennstår å se om vi greier det. :sjenert:

*krysserfingreogtær*

Annonse
Skrevet

Krysser fingrer og tær sammen med deg. ;)

Skrevet

Til alle som har skrevet: Vi gleder oss kjempemasse :strix: Og håper at det lar seg gjennomføre, vi må bare regne litt på det først, i og med at jeg nå bytter studiested og går ned til 80% i jobben.

Satt på jobb i dag og laget liste. Over hva som må ordnes, kom gjerne med innspill hvis jeg har glemt noe.

* Ringe kirken og avklare dato, hvis vi får fremskyndet bryllupet.

*informere om at vi vil ordne med prest selv.

*Sjekke lokaler

*Bestemme meny

*Ordne gjesteliste

*Lage invitasjoner

*Bestemme oss for blomster - dekorasjoner, bukett, knapphullsblomster

*Handle inn alkohol

*Evt sette vin og øl selv

*Fylle ut alle skjemaer og får sendt (navneendring, forlovererklæring, vilkår for ekteskapsinngåelse)

*Lage kjøreplan for dagen

*Transport for brudepar til og fra kirken

*Overnatting for gjestene

*Toastmaster(e)

*Klær til brudepiker

*Skjorter og slips til brudgommens forlovere

*Bordkort

*Fotograf

*Bryllupsnatt- Hotell

*Bryllupskake

*Kakeliste hvem lager hva?

*Nattmat

*Musikk

*Sanger til kirken, salmer og soloinnslag

*Brudemarsj

*Slør, tiara, (perlesmykket som er arvet etter oldemor, må finne armbånd og øredobber som matcher)

*Morgengaver

*Bryllupsvals

*Taleliste

*Sanger evt

*Engangskamera til festen

*Frisørtime på den store dagen, sminking og hår.

*Klær til brudgom

*Sko til brudekjolen

Dette er det som jeg har så langt..

Gleder meg til vi skal prøve å lage baby jeg.. :strix::babysmokk:

Skrevet
Oi, grattis med dagen på etterskudd!!!

Og håper alt går deres vei i forhold til å fremskynde bryllupet og kanskje få en bolle i ovnen etter hvert.. :lur:

Tusen takk, Cypress :strix: Snart er det du som får høre bursdagssangen :bolledeig:

Skrevet

Da.... har den store dagen kommet og vi skal ta stilling til om økonomien tillater det...

Sitter på jobb nå, og her skal jeg sitte til klokken blir 21.00 i kveld..

Så skal jeg rett hjem og diskutere med min kjære..

Men han sa at det går helt sikkert i orden, så dette blir saker, kjenner at jeg blir litt stresset.. :fnise:

Får en dag fri i uken nå fra og med neste uke, for å bruke mer tid på skolearbeid/bryllupsplanlegging :fnise: Går ned til 80% stilling, å det skal gå greit:)

Skrevet

Fikk forresten i dag, masse skjemaer i posten..

Forlovererklæring x2

Vilkår for ekteskapsinngåelse og navneendringsskjema...

Masse som skal fylles ut..

Spennende :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...