Spatula Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #161 Del Skrevet 19. desember 2008 Og på MaiL'en! til Mail'en, cøliakeren og diabetikeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. desember 2008 #162 Del Skrevet 19. desember 2008 Her ble det mye å holde styr på, så jeg slenger noen avgårde til hele gjengen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. desember 2008 #163 Del Skrevet 20. desember 2008 fra meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #164 Del Skrevet 20. desember 2008 :klemmer: Til alle sammen :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. desember 2008 #165 Del Skrevet 20. desember 2008 Her var det koselig! God jul, Agnethe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 22. desember 2008 :nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue: Ønsker alle som er innom en riktig god jul :nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. desember 2008 #167 Del Skrevet 22. desember 2008 God jul til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. desember 2008 #168 Del Skrevet 22. desember 2008 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. desember 2008 #169 Del Skrevet 22. desember 2008 God jul til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. desember 2008 #170 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. desember 2008 #171 Del Skrevet 23. desember 2008 GOD JUL!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 26. desember 2008 Da har vi avslørt nyheten om bryllup til noen i familien, og alle er kjempeglade, er bare mamma, pappa og mine søsken og min kjæres: far, stemor, bror og bestemor som vet det enda, og nyheten ble godt mottatt, de gleder seg nå til bryllup Ikke noe problem med datoen heller om to dager avslører vi det til min kjæres mor, søster, morfar og resten av familien. Dette blir gøy Mamma holder allerede på å ser på kjole til seg selv, og sa at hun kommer til å gråte i kirken, da hun blir lett rørt. Ikke noen sure miner i det hele tatt over at vi har valgt min kjæres hjemplass og feire bryllupet på Ellers har vi bare kost oss i julen, jeg og EBAY har blitt bestevenner, tråler den daglig etter brudekjoler, brudepikekjoler og diverse. NÅ STARTER PLANLEGGINGEN FOR FULLT FREMOVER :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. desember 2008 #173 Del Skrevet 26. desember 2008 Så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 27. desember 2008 Så gøy!! Ja, det er kjempegøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. desember 2008 #175 Del Skrevet 29. desember 2008 Så moro at alle er støttende og fornøyde med og valg av sted og tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. desember 2008 #176 Del Skrevet 30. desember 2008 Så deiløig å endelig få sagt det :strix: Hvordan går det ellers i Agnethe's lille armhule? (jeg klarer enda å lese det jeg.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Så deiløig å endelig få sagt det :strix: Hvordan går det ellers i Agnethe's lille armhule? (jeg klarer enda å lese det jeg.. ) Er hjemme til svigermor nå, ska være her til 1. nyttårsdag, da drar vi hjem til den store byen for å jobbe. I dag booket vi kirken Klokken 1400, på nyttårsaften 2009. Ingen kan si at vi er sent ute Skal se på lokaler og slikt i dag eller i morgen, vi går for et lokale hvor vi kan stå for mat og drikke selv, så da bli det en heidundrande fest til den tidlig morgen Ellers klarte vi det kunststykke å glemme igjen pc og slikt i den store byen, men vi overlever da det også, alltids en pc og låne Nå er det ikke en hemmelighet lenger, å det er så godt Oppdaterte fjæsboka i sted med at vi var forlovet med hverandre Endret 30. desember 2008 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #178 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) 1 år igjen :danser: :danser: :strix: :strix: :strix: :danser: :danser: Endret 31. desember 2008 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #179 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja... sykemeldt.. virusinfeksjon på stemmebåndet, sykemeldt ut uken.. god tid til å planlegge bursdagsfeiring til helgen og surfe på e-bay etter brudekjole og ting til bryllupet.. MEN jeg har fått taleforbud.. skal bli seg noe hvis jeg får en fiks idè og begynne å skrive ned på lapper.. Men hurra for bryllupsplanlegging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2009 #180 Del Skrevet 5. januar 2009 Uff så kjipt Meeeen da er det jo kjekt at det er så mange å skravle-skrive med her inne Da blir du ikke helt alene om ideène dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg