Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue:

Ønsker alle som er innom en riktig god jul :kalle:

:nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue: :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi avslørt nyheten om bryllup til noen i familien, og alle er kjempeglade, er bare mamma, pappa og mine søsken og min kjæres: far, stemor, bror og bestemor som vet det enda, og nyheten ble godt mottatt, de gleder seg nå til bryllup :strix:

Ikke noe problem med datoen heller :strix: om to dager avslører vi det til min kjæres mor, søster, morfar og resten av familien. Dette blir gøy :strix:

Mamma holder allerede på å ser på kjole til seg selv, og sa at hun kommer til å gråte i kirken, da hun blir lett rørt. Ikke noen sure miner i det hele tatt over at vi har valgt min kjæres hjemplass og feire bryllupet på :nigo:

Ellers har vi bare kost oss i julen, jeg og EBAY har blitt bestevenner, tråler den daglig etter brudekjoler, brudepikekjoler og diverse. :strix:

NÅ STARTER PLANLEGGINGEN FOR FULLT FREMOVER :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deiløig å endelig få sagt det :strix: :strix:

Hvordan går det ellers i Agnethe's lille armhule? :ler:

(jeg klarer enda å lese det jeg.. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så deiløig å endelig få sagt det :strix: :strix:

Hvordan går det ellers i Agnethe's lille armhule? :ler:

(jeg klarer enda å lese det jeg.. :sjenert: )

Er hjemme til svigermor nå, ska være her til 1. nyttårsdag, da drar vi hjem til den store byen for å jobbe.

I dag booket vi kirken :strix: Klokken 1400, på nyttårsaften 2009. Ingen kan si at vi er sent ute :fnise:

Skal se på lokaler og slikt i dag eller i morgen, vi går for et lokale hvor vi kan stå for mat og drikke selv, så da bli det en heidundrande fest til den tidlig morgen :strix:

Ellers klarte vi det kunststykke å glemme igjen pc og slikt i den store byen, men vi overlever da det også, alltids en pc og låne :jepp:

Nå er det ikke en hemmelighet lenger, å det er så godt :jepp: Oppdaterte fjæsboka i sted med at vi var forlovet med hverandre :ler:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 år igjen

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser::strix: :strix: :strix: :strix:

:strix::strix: :strix:

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... sykemeldt.. :forkjola: virusinfeksjon på stemmebåndet, sykemeldt ut uken.. god tid til å planlegge bursdagsfeiring til helgen og surfe på e-bay etter brudekjole og ting til bryllupet..

MEN jeg har fått taleforbud.. skal bli seg noe hvis jeg får en fiks idè og begynne å skrive ned på lapper.. :sukk:

Men hurra for bryllupsplanlegging :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjipt :tristbla:

Meeeen da er det jo kjekt at det er så mange å skravle-skrive med her inne :strix: Da blir du ikke helt alene om ideène dine :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...