Gå til innhold

luksusfellen

Gjest provosert

Anbefalte innlegg

Å nei, jeg glemte hele luxusfella i går... :omg: Liker å se på det da jeg føler meg så KJEMPEFLINK i forhold :icon_lol:

Kommer ikke L.fella i reprise på lørdager mon tro :klø:

Du kan jo se den når det passer deg på tv3.no sin webtv gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som fascinerer meg mest, er vel at så mange benytter seg av strutsetaktikken (stikke hodet i sanda). I går sa de at de ikke orket å se på regningene fordi de var redde for ikke å få sove om natten. Men samtidig hadde de jo søvnproblemer allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg vet ikke om vi er 100 prosent fornøyd med hjelpen vi fikk. Ting tar lang tid, og ikke alt er i boks enda, sier Laila Brasrud til Dagbladet.no.
'

Neste gang bør tv3 finne noen som er litt mer takknemlig for at de kommer å rydder opp i rotet. Trodde de at økonomene skulle si tryll-tryll og så var de rike i en fei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to var ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen, så det er forsåvidt ikke veldig overraskende at de ikke er takknemlig for hjelpen de fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min på 7 år sa forresten at hvis han heter Hallgeir så heter han vegentlig bare Ge!

:rulle:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
'

Neste gang bør tv3 finne noen som er litt mer takknemlig for at de kommer å rydder opp i rotet. Trodde de at økonomene skulle si tryll-tryll og så var de rike i en fei?

For noen drittunger! :@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_caskr_*
Sønnen min på 7 år sa forresten at hvis han heter Hallgeir så heter han vegentlig bare Ge!

Det er ikke økonomisk, det er gjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig fyr han Hallgeir, han har brukt samme genseren i tre av programmene nå.

Hehe, syns han er litt søt, jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst er han søt. Særlig da han spurte den der selgeren om hvor mye han kunne svi av på byen når han fikk en feit lønnssjekk:

"Da kan det fort bli en 20 000"

"20 000...på ein måned?"

"Nei, på en kveld!"

"På ein kveld, ja, okei...hehe"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Da var luksusfellen tilbake! Jeg føler meg som et økonomisk geni når jeg ser på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter fremdeles ikke at folk orker å stå fram i full offentlighet. Men det er vel siste utvei, da kanskje.

Og ja, jeg er også et økonomisk kjempegeni. (tror jeg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var luksusfellen tilbake! Jeg føler meg som et økonomisk geni når jeg ser på det.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er spent på hvor lenge dama i dagens episode har kontroll på økonomien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley

De skulle ventet seks måneder før de kom tilbake, hadde nok vært litt andre tall som viste seg da. De fleste klarer holde et budsjett i en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fornuftig fyr han Hallgeir, han har brukt samme genseren i tre av programmene nå.

De tre programmene ble nok tatt opp samme dagen. ;)

:hoho:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

å jeg fikk ikke sett igår også har de jo ikke lagt ut på web tv enda!!! Hvorfor skal de være så trege da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...