Gå til innhold

luksusfellen

Fremhevede innlegg

Skrevet
å jeg fikk ikke sett igår også har de jo ikke lagt ut på web tv enda!!! Hvorfor skal de være så trege da???

Det ligger ute på nett nå. Jeg så det i går ettermiddag på web.

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Likte godt han nye fyren i den sesongen her. Han var ikke så ulik han som var med før egentlig..

Skrevet
Det ligger ute på nett nå. Jeg så det i går ettermiddag på web.

Gjør det? Der jeg ser, finner jeg bare Sponsorvignett.

Skrevet

Nei, nå fant jeg det gitt, sorry.

Gjest strykebrett
Skrevet

Hvor er det blitt av han Hallgeir?? Ble litt skuffa jeg nå da han var borte..

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor er det blitt av han Hallgeir?? Ble litt skuffa jeg nå da han var borte..

Vel, jeg tipper, at siden det er blitt en suksess for tv3, så ville de ha serien i gang raskest mulig. Og for å få nok episoder, måtte de ta inn flere eksperter - Hallgeir kan ikke gjøre alt :) Men er enig med deg, han gjør mye av showet!

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet
Vel, jeg tipper, at siden det er blitt en suksess for tv3, så ville de ha serien i gang raskest mulig. Og for å få nok episoder, måtte de ta inn flere eksperter - Hallgeir kan ikke gjøre alt :) Men er enig med deg, han gjør mye av showet!

:rope: Hallvard tilbake til Luksusfellen, Hallvard tilbake til Luksusfellen ! ! !

Det var IKKE det samme uten ham.

Gjest Gjest
Skrevet
:rope: Hallvard tilbake til Luksusfellen, Hallvard tilbake til Luksusfellen ! ! !

Det var IKKE det samme uten ham.

HallGEIR er med i flere episoder denne sesongen, bare ikke alle..(dessverre)

Skrevet

Hallgeir :jepp:

Vil jeg ha ei average kjerring, kan jeg se meg selv i speilet. :glare:

Skrevet

Når går reprisen på tv?

I fjor gikk den i fem seks tiden på lørdag, men såg det ikke i går.

Skrevet
Når går reprisen på tv?

I fjor gikk den i fem seks tiden på lørdag, men såg det ikke i går.

Reprise idag, søndag, klokka 17.

Ellers heier jeg også på Hallgeir! :ler:

Gjest Bolledeig
Skrevet
De skulle ventet seks måneder før de kom tilbake, hadde nok vært litt andre tall som viste seg da. De fleste klarer holde et budsjett i en måned.

Dette har jeg også tenkt på, spesielt på grunn av at for en god del av disse er det ikke første gang de har havnet i økonomisk uføre, det er et tilbakevendende mønster. Av samme grunn kunne jeg godt likt om de lagde en slags "hva gjør de nå?" reportasje med deltagere fra tidligere sesonger.

Men det er vel med luksusfellen som med slankekrigen, at det ikke er like bra TV at de sliter like mye igjen/har gått opp all vekten.

Gjest Gjest
Skrevet
Dette har jeg også tenkt på, spesielt på grunn av at for en god del av disse er det ikke første gang de har havnet i økonomisk uføre, det er et tilbakevendende mønster. Av samme grunn kunne jeg godt likt om de lagde en slags "hva gjør de nå?" reportasje med deltagere fra tidligere sesonger.

Men det er vel med luksusfellen som med slankekrigen, at det ikke er like bra TV at de sliter like mye igjen/har gått opp all vekten.

Akkurat det tror jeg på.

Solfrid syntes allerede etter en mnd at Adil var for streng med matbudsjettet. Bare vent til hun har prøvd å leve slik i tre mnd. Da kjefter hun han huden full og stapper masse ekstra ned i handlekurva, som hun ikke har fått på lenge. Og de skulle ikke kjøpe noen klær til seg selv på et helt år. Det kommer de ikke til å holde. Når snøen går så vil de ha nye sko. Etter et halvt år er jeansen og t-skjorten deres helt utslitt. De kommer til å kjøpe på avbetaling da også.

Det morsomste/tristeste var da de sa at de trodde de kom til å være gjeldfrie i løpet av et år... Hadde de ikke fått med seg at gjelden var tett opp under årsinntekten? Hva mente de at de skulle de bo og spise for i mellomtiden, hvis de skulle bli gjeldfrie i løpet av et år?

Damen som hadde fått ordnet med nedbetalingsplan en gang, og plutselig reiste på dyre ferier med cruisebåt, kommer ikke til å greie å "aldri ha kredittkort igjen". Hun kommer til å synes synd på seg selv hver gang hun går forbi et klesplagg eller et par støvletter hun liker. Så når hun får Luksusfelle-opplevelsen litt på avstand, bestiller hun pin-koden som kan fjerne den svartelistinga av seg selv hos kredittkortselskapene. Er vel eneste redselen for at mor og far må betale gjelda hennes som kan stanse henne.

Gjest Imsdal
Skrevet

De skulle kommet tilbake etter 6 mnd eller 1 år synes jeg, da hadde de sikkert hatt bedre sjanse til å klare det også om de viste at de kom for å sjekke.

Jeg tviler på at alle har klart seg like bra, noen av de virker ikke til å skjønne alvoret i situasjonen, men det trenger de vel kanskje ikke heller? Det er vel ingen som det har fått mer konsekvenser for enn at de må leve ette budsjett og betalte tilbake kredittkortbruk og ubetalte regninger?

Er det noen som har måttet selge huset enda?

Gjest Miley
Skrevet (endret)
De skulle kommet tilbake etter 6 mnd eller 1 år synes jeg, da hadde de sikkert hatt bedre sjanse til å klare det også om de viste at de kom for å sjekke.

Jeg tviler på at alle har klart seg like bra, noen av de virker ikke til å skjønne alvoret i situasjonen, men det trenger de vel kanskje ikke heller? Det er vel ingen som det har fått mer konsekvenser for enn at de må leve ette budsjett og betalte tilbake kredittkortbruk og ubetalte regninger?

Er det noen som har måttet selge huset enda?

Tror det var et par i forrige sesong som måtte det. De kjøpte seg hvertfall et mindre hus om jeg ikke husker helt feil.

Eller var de bare på visning, hmm, husker ikke helt.

Endret av Miley
Skrevet

Var vel en som satt med både hus og leilighet (og bil til 700 000 :plystre:) , som måtte selge leiligheten. Han hadde ikke villet selge den før, fordi han ikke fikk bra nok pris.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja glemmer ikke han .fra Sotratror jeg.fikk inn bud på 50,000 under takt ,og godtok det ikke.

tenk hvordan gjelda vokste pr mnd.

Gjest Imsdal
Skrevet
Var vel en som satt med både hus og leilighet (og bil til 700 000 :plystre:) , som måtte selge leiligheten. Han hadde ikke villet selge den før, fordi han ikke fikk bra nok pris.

:hakeslepp: Da er det ikke synd på han :sjenert:

Okei, men da er det noen som har måttet selge da, bare jeg som ikke har fulgt godt nok med :fnise:

Synes uansett mange ikke virker til å forstå alvoret og kanskje tror problemene vil være løst på null komma niks..

Skrevet

Huff, jeg liker ikke hu dama! Vil ha mer av Hallgeir..

Synes også de burde få et lite oppfriskingsprogram..

Spent på han gate-mobilselgeren om han har fått møbler :P

Skrevet

Jeg savner Magne Gundersen, men syns Christian Vennerød er en god erstatter. Han er like lun og hyggelig som Gundersen.

Derimot er det verre med det nye paret, Lena Heimstad og Thor Christian Moe. Jeg oppfattet de som veldig upersonlige og ikke minst kalde. Liteforståelsesfulle og ikke oppmuntrende i det hele tatt.

Ser på facebook at Gundersen sier at det ble for hektisk for han å bli med denne sesongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...