Gjest L_C Skrevet 4. desember 2008 #161 Del Skrevet 4. desember 2008 Å nei, jeg glemte hele luxusfella i går... Liker å se på det da jeg føler meg så KJEMPEFLINK i forhold Kommer ikke L.fella i reprise på lørdager mon tro :klø: Du kan jo se den når det passer deg på tv3.no sin webtv gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. desember 2008 #162 Del Skrevet 4. desember 2008 Det som fascinerer meg mest, er vel at så mange benytter seg av strutsetaktikken (stikke hodet i sanda). I går sa de at de ikke orket å se på regningene fordi de var redde for ikke å få sove om natten. Men samtidig hadde de jo søvnproblemer allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 4. desember 2008 #163 Del Skrevet 4. desember 2008 - Jeg vet ikke om vi er 100 prosent fornøyd med hjelpen vi fikk. Ting tar lang tid, og ikke alt er i boks enda, sier Laila Brasrud til Dagbladet.no.' Neste gang bør tv3 finne noen som er litt mer takknemlig for at de kommer å rydder opp i rotet. Trodde de at økonomene skulle si tryll-tryll og så var de rike i en fei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #164 Del Skrevet 4. desember 2008 Disse to var ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen, så det er forsåvidt ikke veldig overraskende at de ikke er takknemlig for hjelpen de fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 6. desember 2008 #165 Del Skrevet 6. desember 2008 Fornuftig fyr han Hallgeir, han har brukt samme genseren i tre av programmene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. desember 2008 #166 Del Skrevet 7. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. desember 2008 #167 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Sønnen min på 7 år sa forresten at hvis han heter Hallgeir så heter han vegentlig bare Ge! Endret 7. desember 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 7. desember 2008 #168 Del Skrevet 7. desember 2008 ' Neste gang bør tv3 finne noen som er litt mer takknemlig for at de kommer å rydder opp i rotet. Trodde de at økonomene skulle si tryll-tryll og så var de rike i en fei? For noen drittunger! :@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 8. desember 2008 #169 Del Skrevet 8. desember 2008 Sønnen min på 7 år sa forresten at hvis han heter Hallgeir så heter han vegentlig bare Ge! Det er ikke økonomisk, det er gjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 8. desember 2008 #170 Del Skrevet 8. desember 2008 Fornuftig fyr han Hallgeir, han har brukt samme genseren i tre av programmene nå. Hehe, syns han er litt søt, jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 8. desember 2008 #171 Del Skrevet 8. desember 2008 Javisst er han søt. Særlig da han spurte den der selgeren om hvor mye han kunne svi av på byen når han fikk en feit lønnssjekk: "Da kan det fort bli en 20 000" "20 000...på ein måned?" "Nei, på en kveld!" "På ein kveld, ja, okei...hehe" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. desember 2008 #172 Del Skrevet 8. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 9. desember 2008 #173 Del Skrevet 9. desember 2008 Hehe, syns han er litt søt, jeg da. Søt i tilfelle på en dust måte :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. mars 2009 #174 Del Skrevet 4. mars 2009 Da var luksusfellen tilbake! Jeg føler meg som et økonomisk geni når jeg ser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 4. mars 2009 #175 Del Skrevet 4. mars 2009 Fatter fremdeles ikke at folk orker å stå fram i full offentlighet. Men det er vel siste utvei, da kanskje. Og ja, jeg er også et økonomisk kjempegeni. (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. mars 2009 #176 Del Skrevet 4. mars 2009 Da var luksusfellen tilbake! Jeg føler meg som et økonomisk geni når jeg ser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. mars 2009 #177 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er spent på hvor lenge dama i dagens episode har kontroll på økonomien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 4. mars 2009 #178 Del Skrevet 4. mars 2009 De skulle ventet seks måneder før de kom tilbake, hadde nok vært litt andre tall som viste seg da. De fleste klarer holde et budsjett i en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #179 Del Skrevet 4. mars 2009 Fornuftig fyr han Hallgeir, han har brukt samme genseren i tre av programmene nå. De tre programmene ble nok tatt opp samme dagen. Sønnen min på 7 år sa forresten at hvis han heter Hallgeir så heter han vegentlig bare Ge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #180 Del Skrevet 5. mars 2009 å jeg fikk ikke sett igår også har de jo ikke lagt ut på web tv enda!!! Hvorfor skal de være så trege da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå