Gå til innhold

Soul sin


Soul

Anbefalte innlegg

Ferdig i praksis! :hoppe:

Da er det fullt fokus på eksamen i 1 uke før ny praksis. Nesten så jeg ser på eksamnen som en pause. :klaske:

Ellers har jeg tatt ut ferie i helga. :) Svigermor og samboer skal være her fordi det er familieselskap i mannens familie. De er heldigvis verdens enkleste gjester og veldig hyggelige.

Føler egentlig jeg burde ta over huset, men er ikke helt i form. Har litt vondt halsen og hodet...håper det går fort over. Satser på at mannen støvsuger imorgen...ehm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår så jeg det for første gang på utsiden at han sparket, morsomt!

Men det som er typisk er at han sparker skikkelig, så sier jeg til mannen "kom og kjenn", men da er han selvfølgelig musestille. En liten ertekrok antagelig. :gjeiper:

Nå blir det godt å legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du må si det høyt at mannen skal komme og kjenne, da skjønner babyen det! Kan jo høre... :fnise:

Morsomt med spark, spesielt når hele magen beveger seg og bølger bortover. Kommer til å savne det litt på dagtid, men ikke turningen om kvelden når jeg skal sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du må si det høyt at mannen skal komme og kjenne, da skjønner babyen det! Kan jo høre... :fnise:

Morsomt med spark, spesielt når hele magen beveger seg og bølger bortover. Kommer til å savne det litt på dagtid, men ikke turningen om kvelden når jeg skal sove.

Hehe, ja det er så gjennomført at jeg er tilbøyelig til å tro det! Er nok en gluping dette her. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten ikke kommet dit at han holder meg våken på natta enda, det skal nok bli festlig kan jeg tenke meg ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eksamen levert! :hoppe:

Resten av dagen og imorgen skal jeg bare ha fri og kose meg. :jepp:

Kom forresten på at mannen skal reise bort i helga og være borte noen dager...kjedelig. Til vanlig pleier jeg å syns at det er deilig å ha noen dager alene, men føler det ikke slik nå av en eller annen grunn. Tror det er fordi mannen var mye bortreist ifor og da fikk jeg egentlig litt nok. Man hører jo at avstand skal være bra for forholdet, men vi fant vel ut at vi har det bedre sammen. I hvert fall i lengden. Men jeg skal jobbe i helga så da går sikkert tiden fort. Og på mandag er det ny praksis. :redd:

De siste dagene har jeg vært litt plaget av halsbrann. Syns det kunne ventet til jeg ble større... Link er ikke SÅ godt. ;) Ellers håper jeg (og regner med) at lille vennen har det bra og vokser som han skal, han sparker i hvert fall jevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det rare er at det er kun en eksamen til pluss bacheloroppgave igjen før jeg er ferdig utdannet. Blir underlig å ikke ha eksamener, praksis og oppgaver hengende over seg (jeg har tatt to bachelorgrader nesten på rad så har vært student en "evighet" føler jeg).

Men bacheloroppgaven blir ikke dette studieåret da...jeg skal jo føde istedet. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg alene... Og det blir antagelig flere dager enn jeg hadde tenkt. :sukk: Enda godt jeg har en liten sparke-baby i magen og en "haug" med pusekatter å kose på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov ikke så godt i natt, våknet med skikkelig mareritt. Men kunne sove ut da så det var ikke så farlig egentlig.

Nå er det tid for jobb...

5 dager til mannen kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var jobbehelga over. Var uvanlig rolig på jobb, noe som ikke var meg imot.

Sov hos mamma og pappa fra idag til igår så kom hjem til tre stk. fornærmede og oppmerksomhetssyke puseherrer. Majuer hest og ser på meg med store øyne som sier: Hvordan kunne jeg forlate dem slik? Blir heldigvis fort tilgitt etter en god runde klapp og kos. :hjerte: Veldig koselig å ha selskap når jeg er alene hjemme!

Imorgen er det ny praksis, gruer meg litt. Håper de er hyggelige der så går det sikkert bra. Tirsdag skal jeg egentlig på kontroll hos legen, men vet ikke om jeg får gått ifra praksisen... Har lyst til å dra på kontroll, men det er jo ingen krise om jeg må bytte time.

4 dager til mannen er hjemme. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en dusj nå og da oppdaget jeg at navlen ikke lenger går innover. Den er flat, rett og slett. Så da er det kanskje ikke så lenge til den popper ut? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 uker! :sol:

Var en kort dag idag, vi fikk litt informasjon og så fikk vi gå. Deilig. :) Bestemte meg derfor for å ta meg sammen og dra å kjøpe nye vinterdekk. Nå har jeg endelig nye, gode dekk. (Med pigger riktignok, så nå mangler det bare snø. Men egentlig er det praktisk at det er mildt og bart).

Skulle så på personalmøte på ettermiddagen så da dro jeg og spiste middag hos mamma og pappa når jeg først var i byen. Ikke dumt siden jeg ikke gidder å lage noe særlig middag selv når jeg er alene... På personalmøte sa sjefen at hun hadde byttet arbeidshelg på meg. :overrasket: Vel, det passet overhodet ikke for meg siden jeg jobber et annet sted de helgene... Men vi fikk det til med turnusen og ble enige. Så fra desember ca skal jeg jobbe ukedager istedet for helga mi. Håper det blir greit. Kan bli noen doble vakter så lenge jeg er i praksis og det er jeg ikke veldig glad i... Heldigvis er det ikke mange ukene og etter det nærmer det seg permisjon med stormskritt. :)

3 dager til mannen kommer hjem. *teller ned* Ene pusen (han er litt følsom og nevrotisk) sto forresten oppe på pc-kabinettet til mannen og hylte isted. Så det er ikke bare meg som savner mannen. :fnise:

Endret av Soul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var første "ordentlige" dag i praksis. Gikk veldig fint selvom det var stress før lunsj. Vet ikke om jeg hadde drukket for lite, stresset for mye, lavt BT eller hva, men halvveis ute i arbeidsdagen fikk jeg plutselig vondt og kynnere, ble glovarm, tørst og svimmel. Alt ble helt uklart/svart så jeg trodde jeg skulle besvime. Men fikk satt meg fort ned... Det var ikke noe ålreit, men helt sikkert ganske ufarlig. Var på et litt upassende sted/tidspunkt også så jeg prøvde å late som ingenting.Tok en stund før jeg fikk noe å drikke, men det var utrolig godt når jeg endelig fikk tak i det. Imorgen skal jeg huske å ha mat/drikke i veska sånn i tilfelle. :lur:

Byttet om legetimen i dag til fredag i stedet, syns ikke jeg kunne være borte første dagen akkurat. Blir spennende å se hvor mye magen har vokst. :)

Ellers kom endelig buksa jeg hadde bestilt fra Den kule mage, det var på tide! Den er litt stor, men superbehagelig. Tenker at det er greit nok, jeg blir vel ikke mindre fremover. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...