Muffin! Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #1221 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg synes også det er koselig med KG tid Blitt litt lite i det siste, men masse å gjøre og tenke på Nå er det ikke lenge igjen til festen, har dere alt på stell? Vi får titte innom når vi kan. Det har skjedd litt lite på festfronten i det siste. Men DJ er i boks, og jeg har sendt mail til kakedama for å avtale møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. mai 2009 #1222 Del Skrevet 22. mai 2009 KAKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #1223 Del Skrevet 22. mai 2009 KAKE Så enig, så enig. ------------------ Ser ikke ut som om det blir noen film, men kg og corona er ikke dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. mai 2009 #1224 Del Skrevet 22. mai 2009 En herlig kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. mai 2009 #1225 Del Skrevet 24. mai 2009 KG-time is the best time Gjerne i kombinasjon med litt øll ja. Eller pepsi max, i mitt tilfelle Men går over på snart Håper det er bra med deg muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 25. mai 2009 #1226 Del Skrevet 25. mai 2009 Oi, her har det skjedd mye siden sist jeg var innom. Håper det går bra med deg, og at du har hatt ei riktig så fin helg. Kakesmaking er jo alltid godt da, så håper dere fant ei kake dere vil ha. Mandagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. mai 2009 #1227 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei søtnosen hvordan går det med deg?? lenge siden jeg har vært her, beklager det.. håper du har hatt en fin mandag og at du får sove godt i natt med masse fine drømmer ps, må si at kakesmaking er skikkelig kan man gjøre det selv om man er gift?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mai 2009 #1228 Del Skrevet 26. mai 2009 Måtte litt da jeg så hvilke meninger din kjære hadde for kaken. Min er akkurat lik. Samme hvordan den smaker, så lenge den er i minst 3 etasjer. Herlig å ha fikset DJ. Del gjerne sangliste med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. mai 2009 #1229 Del Skrevet 27. mai 2009 Bare innom med en hilsen og en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. mai 2009 #1230 Del Skrevet 28. mai 2009 Måtte litt da jeg så hvilke meninger din kjære hadde for kaken. Min er akkurat lik. Samme hvordan den smaker, så lenge den er i minst 3 etasjer. Herlig å ha fikset DJ. Del gjerne sangliste med oss. Her også.. 3 etasjer og det måtte på død og liv ikke være bløtkake/marsipankake. Men det er jeg i grunn enig i. Så her blir det 3 etasjer sjokoladekake for alle penga Og når jeg er innom, en på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. mai 2009 #1231 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei vennen!! håper alt er bra med deg, savner deg når du ikke er her vet du ønsker deg og din kjære en strålende langhelg, kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1232 Del Skrevet 29. mai 2009 En herlig kombinasjon ; ) Oj, det har visst gått en hel uke siden sist jeg var innom! Godt dere titter innom likevel og holder litt liv i boka mi. Nå er jeg litt lei koding, statistikk og diagrammer, så fant ut at jeg fortjente en aldri så liten kg-pause. :kghjerte KG-time is the best time :fnise Gjerne i kombinasjon med litt øll ja. Eller pepsi max, i mitt tilfelle Men går over på :vin snart :ler Håper det er bra med deg muffin! :kose Det hørtes bra ut, Ansjoni. Man må kose seg når man kan. Det er bra med meg nå, men tidligere i uka har jeg vært ganske bekymra for hunden min, for han var så syk. Spiste ikke en gang! Han som pleier å være matvrak. Etter dyrlegebesøk, medisiner, masse kos og stell har han heldigvis blitt bedre nå. Han spiser og er glad igjen. Oi, her har det skjedd mye siden sist jeg var innom. : ) Håper det går bra med deg, og at du har hatt ei riktig så fin helg. Kakesmaking er jo alltid godt da, så håper dere fant ei kake dere vil ha. Mandagsklem :klemmer Takk for det. Helgen var fin med blant annet bowling, restaurantbesøk, utepils og bittelitt gulvlegging. Vi har ikke vært på kakesmaking ennå, men vi skal på mandag. Fredags- tilbake. Hei søtnosen :klemmer hvordan går det med deg?? lenge siden jeg har vært her, beklager det.. håper du har hatt en fin mandag og at du får sove godt i natt med masse fine drømmer :klemmer ps, må si at kakesmaking er skikkelig kan man gjøre det selv om man er gift?? :fnise Det går bra, vennen. Er ikke så veldig aktiv her selv for tiden. Det tar tid å ordne i hus! Men nå er stua oppe så godt som ferdig også! Det finnes jo alltid anledninger hvor man trenger kake, og dermed smaking. :vinke Måtte :fnise litt da jeg så hvilke meninger din kjære hadde for kaken. Min er akkurat lik. Samme hvordan den smaker, så lenge den er i minst 3 etasjer. :ler Herlig å ha fikset DJ. :hoppe Del gjerne sangliste med oss. :klem De er noen rare skapninger. Sangliste har vi ikke ennå. Men skal maile litt med DJ'en tenkte jeg, så får vi se hva vi finner ut. Bare innom med en hilsen og en stor :klem tilbaks! Her også.. 3 etasjer og det måtte på død og liv ikke være bløtkake/marsipankake. Men det er jeg i grunn enig i. Så her blir det 3 etasjer sjokoladekake for alle penga :nigo Og når jeg er innom, en :klem på veien ; ) Kake er godt, uansett. Hei vennen!! håper alt er bra med deg, savner deg når du ikke er her vet du :hug ønsker deg og din kjære en strålende langhelg, kos dere masse :klemmer Vet du hva? Jeg savner kg og dere også. Døgnet burde absolutt hatt flere timer! Men alt er bra med meg. Med deg også håper jeg! Takk for det. Tror den blir en fin miks av maling av kjøkkenet, grilling med gode venner, soving, kakesmaking og litt innkjøp av drikke. (Passer veldig fint at 2. pinsedag ikke er helligdag i Sverige lenger.) ---------------------------------- God pinsehelg til alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mai 2009 #1233 Del Skrevet 29. mai 2009 God langhelg Maling av kjøkken, grilling og venner høres ut som en kjempe helg Jeg tror jeg skal grave opp et tre i hagen som irriterer meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #1234 Del Skrevet 1. juni 2009 God langhelg Maling av kjøkken, grilling og venner høres ut som en kjempe helg Jeg tror jeg skal grave opp et tre i hagen som irriterer meg... Hvordan gikk det med treet? Det har vært en veldig fin helg. Det har jo vært så deilig vær så vi har vært mye ute. Vi tok med bord, gardinstenger, kjøkkenskap og knotter ut og malte på lørdag, før vi spiste middag på en uterestaurant på havna. Deilig kveld, satt ute og drakk rødvin til langt på kveld, og det ble ikke kaldt. I går grunnet vi kjøkkenet før vi dro til noen venner på grilling. Mye god mat. Faktisk mye bedre enn det vi spiste ute dagen før. I dag har vi vært på kakesmaking. Det var veldig godt, og kakedamen var så koselig og virket veldig flink. Kaken blir slik: fire etasjer med ulike smaker: en med bringebær, en med blåbær, en med jordbær og den på toppen med sjokolade. Den nederste etasjen skal være glutenfri fordi noen gjester er cøliakere. Kaken blir dekt av hvit sukkerpasta, og skal pyntes med svarte snirkler. På toppen skal hun lage en figur av oss. Tror den blir veldig bra. Ellers så fikk vi kjøpt inn litt vin til festen i dag. Det var visst flere enn oss som hadde tatt turen til nabolandet, så det var litt kø, men når man har cab og kan sole seg samtidig som man sitter i kø, pluss spiller Volbeat for hele køen, da er det ikke så ille. Nå skal vi straks av gårde for å passe niesen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. juni 2009 #1235 Del Skrevet 1. juni 2009 Volbeat! :rødme: Så bra hunden din har blitt bedre! Høres ut som en bra kake, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juni 2009 #1236 Del Skrevet 1. juni 2009 Kaka hørtes kjempegod ut, men som cøliaker kan jeg si at det nok ikke funker om den nederste er glutenfri... Da kan det jo ramle ned smuler og sånt fra etasjene over, så da hadde ihvertfall ikke jeg kunnet/turt å spise den! Ville heller hatt noe glutenfritt ved siden av, f.eks. Hvis dere først skal ha glutenfritt er det jo bra om de som trenger det kan spise det! Høres ut som dere har hatt en kjempefin helg forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. juni 2009 #1237 Del Skrevet 2. juni 2009 Så kult at dere også skal ha snirkler! Håper du får en bra tirsdag, til tross for at pinsen er over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2009 #1238 Del Skrevet 2. juni 2009 Treet står stødig enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juni 2009 #1239 Del Skrevet 4. juni 2009 Innom med en snart helg Og..... hadde jeg noe mer å si? hmmm.... falt ut av det Snart er dagen vår her!!!!! Weeeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 4. juni 2009 #1240 Del Skrevet 4. juni 2009 Heisann! Såg at hunden din har vært syk, godt den er bra igjen, det er fælt når de firbente er syke! Håper dere koser dere i huset og at alt er bra! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg