Muffin! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #201 Del Skrevet 10. november 2008 Så romantisk!! Vi kjøpte enkle gullringer da vi forlova oss, og skal beholde de etter bryllupet også. Kanskje gravere inn en dato til + shine de opp litt bare! Kos deg videre i kveld! Vi shiner også opp gammelringene våre vi Det er sånn budsjettbryllup her, så der vi kan spare blir det spert Hei Muffmuff :hoppe: Jeg vil å feste for 10 sider :hoppe: vi bruker de samme ringene som når han fridde, altså forlovelses ringene!! syns den er såå nydelig å så god å ha på også koster de jo litt så vi bestemte oss for å bruke de sammen, men har gravert dem og fått dem pusset så de skinner så flott nå :rødme: gleder meg til å få den på igjen!!! Hadde vi hatt ringer begge to nå i forlovelsestiden, så hadde vi også gjort det sånn. Men det hadde blitt litt stusselig om bare jeg skulle hatt giftering. Shiner man dem opp blir de jo like fine som nye. Skjønner godt at du gleder deg til å ta den på igjen, Miso. Det er ikke lenge til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #202 Del Skrevet 10. november 2008 Vi gikk også for den amerikanske versjonen, med en enstens-diamantring til meg, og ingen forlovelsesring til Kjære. Så kjøper vi noen helt enkle gifteringer tror jeg. (Selv om jeg GJERNE vil ha mer diamanter... men det er nok det første som ryker når (ikke hvis..) vi må begrense oss i forhold til penger... ) Bryllup koster mye, så man får spare inn der man kan. Men ringene skal man ha resten av livet da, så det er hvertfall viktig å finne noen man liker godt. De trenger jo ikke koste titusenvis for å være fine heller da. Og diamanter kan man jo ofte sette i etter hvert også, f. eks ved bryllupsdager. Oi, jeg leste litt feil der... Trodde plutselig at cypress ville selge ringen når budsjettet sprekker.. :dåne: Jeg skal spise sånne som deg i kveld Møff! Men skjønner deg jo. Vi er jo ganske gode. Så lenge du ikke spiser meg så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2008 #203 Del Skrevet 10. november 2008 Det kan ho ikke, for du er altfor søt Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2008 #204 Del Skrevet 10. november 2008 Ja du er så søt at siden jeg har sukkersyken kan jeg ike spise deg Jeg må lage sånn falske møffinser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #205 Del Skrevet 10. november 2008 Det kan ho ikke, for du er altfor søt Muffin! Søta selv! Ja du er så søt at siden jeg har sukkersyken kan jeg ike spise deg Jeg må lage sånn falske møffinser Du er så søt at du ikke kan få mer sukker du, for da blir ALTFOR søt. Flaks for meg! :gjeiper: Hvordan lager du dem? Smaker de like godt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2008 #206 Del Skrevet 10. november 2008 De ble supergode 300g smør + 3dl diasukker røres sammen. 4 egg knekkes ett etter ett og blandes inn. 2ts vaniljesukker og 2ts bakepulver blandes i og til slutt 6dl mel og ca 1-2dl melk for å få en fin, jevn røre Stekes på 200grader i 15min N-Y-D-E-L-I-G!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2008 #207 Del Skrevet 10. november 2008 Jaså, så eggene skal knekkes et av gangen? Ikke alle på en gang altså? Lurer litt på åssen du skulle fått til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. november 2008 #208 Del Skrevet 11. november 2008 Så nydelige ringer kan skjønne at du er fornøyd med de ja Bare å glede seg til å ta de på seg på bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2008 #209 Del Skrevet 11. november 2008 Jaså, så eggene skal knekkes et av gangen? Ikke alle på en gang altså? Lurer litt på åssen du skulle fått til det! Det var ikke det jeg mente dumma Jeg mente at de skulle bleandes inn ett og ett av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. november 2008 Forfatter #210 Del Skrevet 12. november 2008 De ble supergode 300g smør + 3dl diasukker røres sammen. 4 egg knekkes ett etter ett og blandes inn. 2ts vaniljesukker og 2ts bakepulver blandes i og til slutt 6dl mel og ca 1-2dl melk for å få en fin, jevn røre Stekes på 200grader i 15min N-Y-D-E-L-I-G!!! Så bra de ble gode! Fått skikkelig lyst på muffins nå. Jaså, så eggene skal knekkes et av gangen? Ikke alle på en gang altså? Lurer litt på åssen du skulle fått til det! Det var ikke det jeg mente dumma Jeg mente at de skulle bleandes inn ett og ett av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. november 2008 Forfatter #211 Del Skrevet 12. november 2008 Så nydelige ringer kan skjønne at du er fornøyd med de ja Bare å glede seg til å ta de på seg på bryllupsdagen Takk! Ja, vi gleder oss veldig nå! Både til å få på ringene, og alt det andre rundt selvfølgelig. Syns kjære er så søt når han sier at han gleder seg sånn. :rødme: tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2008 #212 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg tror jeg må prøve muffinsoppskriften igjen Denne gangen med sjokoladebite (finnes jo diasjokolade ) og kanskje litt nøtter? mmm For mye muffinsprat i boka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. november 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 12. november 2008 Bare koselig med muffinsprat! Jeg er jo tross alt en! Dette får være en kombinert bryllups- og muffinsbok. Kanskje vi burde ha muffins på bryllupsfesten vår? Har sett sånne fancy muffinskreasjoner som bryllupskake, men det tror jeg ikke kjære vil ha. Han er ganske bestemt når det gjelder kaka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2008 #214 Del Skrevet 12. november 2008 Hva slags kake vil han ha da? Nam, kake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2008 #215 Del Skrevet 12. november 2008 Åå ja de er så utrolig stilige Men masse fin glasur og pynt og friske blomster innimellom Jeg vurderte faktisk å ha noe sånt... eller jeg vurderer det enda.. Vi skal ikke ha sånn "vanlig" bryllupskake fra baker, men får noen til å lage en fin helt grei en Mamma har ei venninne som er kjempeflink til å pynte kaker så jeg regner med hun får oppdraget Orker ikke å betale flere tusen kroner for en ussel marsipankake :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2008 #216 Del Skrevet 12. november 2008 En ussel marsipankake faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. november 2008 #217 Del Skrevet 12. november 2008 Bare koselig med muffinsprat! Jeg er jo tross alt en! Dette får være en kombinert bryllups- og muffinsbok. Kanskje vi burde ha muffins på bryllupsfesten vår? Har sett sånne fancy muffinskreasjoner som bryllupskake, men det tror jeg ikke kjære vil ha. Han er ganske bestemt når det gjelder kaka. Vi lurer på fancy muffinskreasjon! Mye morsommere synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. november 2008 #218 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har allerede kjøpt kjolen min , så det store prosjektet nå er å finne hvit dress til min kjære. Noen som vet hvor vi kan få tak i det? Han har lenge sagt at han SKAL ha hvit dress når vi gifter oss. Han kommer til å bli så kjekk. :rødme: vet ikke om dere har funnet dress jeg, men denne er drit stilig synes jeg http://www.snefridshus.no/produkter.aspx?p...=1&docid=19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. november 2008 #219 Del Skrevet 13. november 2008 Hei MuffMuff stikker innom med en torsdagsklem håper du har det bra og får en flotters dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2008 Forfatter #220 Del Skrevet 13. november 2008 Hva slags kake vil han ha da? Nam, kake.. Han har lyst på en tradisjonell kake i etasjer, slik som denne. Vi må vel kanskje ha noe tradisjonelt i bryllupet vårt også. Åå ja de er så utrolig stilige Men masse fin glasur og pynt og friske blomster innimellom Jeg vurderte faktisk å ha noe sånt... eller jeg vurderer det enda.. Vi skal ikke ha sånn "vanlig" bryllupskake fra baker, men får noen til å lage en fin helt grei en Mamma har ei venninne som er kjempeflink til å pynte kaker så jeg regner med hun får oppdraget Orker ikke å betale flere tusen kroner for en ussel marsipankake :dåne: Nei, det kan fort bli dyrt. Tror vi skal lure litt rundt for å se på ulike alternativer. Vi lurer på fancy muffinskreasjon! Mye morsommere synes jeg! Ja, de er fine! Men kjære må vel få lov å bestemme noe han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg