Muffin! Skrevet 7. november 2008 Forfatter #181 Del Skrevet 7. november 2008 Hehe, ja det vil jeg tro er hakket mer vanskelig Glad jeg har fått oppleve småbarns årene med han, tror det er lettere å få et tettere bånd etterhvert som han blir eldre da Skal du i helgen da Muffin? Det er det nok. Du er jo en naturlig del av livet hans du nå. Og han av ditt. Det blir nok en rolig helg ettersom vi var så på farten forrige helg. Jeg har planer om å trene, få gjort husarbeid og begynne på eksamensoppgaven. Ellers blir det nok kos med god mat og film med kjære, og sikkert noen vennebesøk. Har du noen planer da? ---------------- For et vær! Men nå har jeg kommet meg hjem, og det er helg! Fikk levert en gruppeoppgave i stad. SÅ deilig å være ferdig med den! Da jeg kom hjem hadde jeg fått hentelapp på en pakke, men jeg aner ikke hva det er. :klø: Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. november 2008 Forfatter #182 Del Skrevet 7. november 2008 Wohooo! 10-sider! :hoppe: Da blir det fest! Så flaks at det var på en fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2008 #183 Del Skrevet 7. november 2008 10 sider!! Funnet ut hva pakkelappen var for..? Nysgjerrig, jeg? Neeeeida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. november 2008 Forfatter #184 Del Skrevet 7. november 2008 10 sider!! Funnet ut hva pakkelappen var for..? Nysgjerrig, jeg? Neeeeida! Nei, skal dra opp og hente den etterpå. Like nysgjerrig jeg. Koselig at du vil feire med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. november 2008 #185 Del Skrevet 7. november 2008 Blir med på fest jeg!! 10 sider!!!!! :hoppe: :bolledeig: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. november 2008 #186 Del Skrevet 7. november 2008 Det er det nok. Du er jo en naturlig del av livet hans du nå. Og han av ditt. Det blir nok en rolig helg ettersom vi var så på farten forrige helg. Jeg har planer om å trene, få gjort husarbeid og begynne på eksamensoppgaven. Ellers blir det nok kos med god mat og film med kjære, og sikkert noen vennebesøk. Har du noen planer da? ---------------- For et vær! Men nå har jeg kommet meg hjem, og det er helg! Fikk levert en gruppeoppgave i stad. SÅ deilig å være ferdig med den! Da jeg kom hjem hadde jeg fått hentelapp på en pakke, men jeg aner ikke hva det er. :klø: Spennende! Deilig med rolige hjemmehelger også, vært lite av det her i det siste (med unntak av forrige helg ) Jeg får besøk av broren min i helgen, blir koselig Skal være hjemme og ta det rolig i dag, mens vi har invitert til fest/vors hjemme i morra, kommer endel av kjæres venner og et par av mine. Det blir nok bra Søndag blir det kanskje litt trening, sofaen og cupfinale på tven Flink du er med oppgavene Hm.. Pakke er alltid gøy, lurer på hva det er jeg nå... Skal ikke mye til før jeg blir nysgjerrig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. november 2008 #187 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Må ikke glemme å bli med på festen... 10 sider!! Edit: Herregud så mye feil det skulle bli her da... Endret 7. november 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. november 2008 Forfatter #188 Del Skrevet 7. november 2008 Deilig med rolige hjemmehelger også, vært lite av det her i det siste (med unntak av forrige helg ) Jeg får besøk av broren min i helgen, blir koselig Skal være hjemme og ta det rolig i dag, mens vi har invitert til fest/vors hjemme i morra, kommer endel av kjæres venner og et par av mine. Det blir nok bra Søndag blir det kanskje litt trening, sofaen og cupfinale på tven Flink du er med oppgavene Hm.. Pakke er alltid gøy, lurer på hva det er jeg nå... Skal ikke mye til før jeg blir nysgjerrig :gjeiper: Det høres ut som en bra helg. Kos deg masse da. Festen her er jo en fin oppladning til festen deres i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. november 2008 Forfatter #189 Del Skrevet 7. november 2008 Det var gifteringene våre som var i pakka!!! :strix: Er litt flau som ikke tenkte på at det kunne være dem, men jeg trodde ikke de skulle komme ennå. De var utrolig vakre, og vi er kjempefornøyde!! De var akkurat sånn vi forestilte oss. Det eneste minuset er at kjære nå lurer på om hans ring er litt for stor. Da ble jeg litt oppgitt, for vi prøvde jo størrelsene våre i gullsmedbutikker. Jeg spurte han flere ganger, både når vi var i butikken og etterpå, om han var sikker på størrelsen sin, og det var han. Jaja, jeg får høre litt rundt hos gullsmeder, så ordner det seg vel. Her er ringene våre: Litt uskarpt bilde, men de er i hvitt gull, og min har to diamanter. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2008 #190 Del Skrevet 7. november 2008 Åååh, så koselig pakke å få!! :rødme: Og for en fin overraskelse!! Hvis ikke ringen hans passer kan dere vel få den tilpassa hos en gullsmed..? Burde ikke være noe problem! Skal dere begynne å bruke de med en gang, eller vente til den store dagen? Fredags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #191 Del Skrevet 8. november 2008 Åååh, så koselig pakke å få!! :rødme: Og for en fin overraskelse!! Hvis ikke ringen hans passer kan dere vel få den tilpassa hos en gullsmed..? Burde ikke være noe problem! Skal dere begynne å bruke de med en gang, eller vente til den store dagen? Fredags- Ja, det var det! Neida, det går nok fint å få tatt den inn litt, det er bare så typisk. Vi skal vente til den store dagen (selv om det frister å ta dem på nå!). Han valgte den amerikanske varianten da han fridde, med bare ring til meg, så nå i forlovelsestiden er det bare jeg som har ring. Den er også veldig fin! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2008 #192 Del Skrevet 8. november 2008 Hadde han kjøpt ring da han fridde? Og den passa..? Skal du fortsette å gå med forlovelsesringen etter du er gift også? Er ikke så inni akkurat den måten å gjøre det på! Håper du har en kjempefin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #193 Del Skrevet 8. november 2008 Hadde han kjøpt ring da han fridde? Og den passa..? Skal du fortsette å gå med forlovelsesringen etter du er gift også? Er ikke så inni akkurat den måten å gjøre det på! Håper du har en kjempefin lørdag! Han kjøpte den faktisk da vi var på ferie i Kroatia, og fridde til meg samme kveld. Ned på kne og alt. :rødme: Han hadde tenkt på det lenge, og hadde droppet noen hint en god stund, men jeg ante ikke når det ville skje. Ringen er litt spesiell, og han falt helt for den, og det gjorde jeg også. Nei, den var litt stor. Så vi måtte gå til gullsmeden der han kjøpte den og få tatt den inn litt. Jeg vil fortsette å gå med den, men kommer nok til å bytte den over til den andre hånden. Jeg vet det er mange som bruker forlovelsesringen og gifteringen på samme finger, bare setter gifteringen ytterst, men det blir ikke noe fint med mine ringer. De fortjener hver sin finger. Hvordan gjør dere det med ringer? Har dere begge ringer nå som dere skal bruke videre? Takk for det, håper du har en veldig bra lørdag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2008 #194 Del Skrevet 8. november 2008 Så romantisk!! Vi kjøpte enkle gullringer da vi forlova oss, og skal beholde de etter bryllupet også. Kanskje gravere inn en dato til + shine de opp litt bare! Kos deg videre i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2008 #195 Del Skrevet 10. november 2008 Vi shiner også opp gammelringene våre vi Det er sånn budsjettbryllup her, så der vi kan spare blir det spert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. november 2008 #196 Del Skrevet 10. november 2008 Hei Muffmuff :hoppe: Jeg vil å feste for 10 sider :hoppe: vi bruker de samme ringene som når han fridde, altså forlovelses ringene!! syns den er såå nydelig å så god å ha på også koster de jo litt så vi bestemte oss for å bruke de sammen, men har gravert dem og fått dem pusset så de skinner så flott nå :rødme: gleder meg til å få den på igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. november 2008 #197 Del Skrevet 10. november 2008 Vi gikk også for den amerikanske versjonen, med en enstens-diamantring til meg, og ingen forlovelsesring til Kjære. Så kjøper vi noen helt enkle gifteringer tror jeg. (Selv om jeg GJERNE vil ha mer diamanter... men det er nok det første som ryker når (ikke hvis..) vi må begrense oss i forhold til penger... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2008 #198 Del Skrevet 10. november 2008 Oi, jeg leste litt feil der... Trodde plutselig at cypress ville selge ringen når budsjettet sprekker.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. november 2008 #199 Del Skrevet 10. november 2008 Tror ikke det nei!!! Den en MIN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2008 #200 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg skal spise sånne som deg i kveld Møff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg