artaniz Skrevet 17. juli 2009 #581 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja, det stemmer har ikke mistet noe særlig poeng heldigvis, 1 fra folkehøyskole... Ja det hadde ikke vært meg imot om det synker... men likevel er det ikke bra om det synker kraftig heller... min blir kjekt når det kommer ut... enklere og forholde seg til det da... Greit ikke alle er skriftlige... hadde blitt mye.. men hvilke er det dere har som skal avlegges muntlig? Skal ha i tankene at du drar på deg uniformen 17, mes jeg setter meg godt tilrette på uis og barnevern for et år! Det som er positivt er at jeg slipper evt sosiologi på phs, første året! lurer på om jeg får godkjent psykologi også... vet du noe om det... ? vet det er andre også som pleier å få sosiologien fritatt i og med de har den fra før ... men usikker på psykologien. Ok kjekt med klasse, lettere og få et godt miljø og lettere å lære for min del. ja jeg er innom på diskusjon også... men er mer å leser der.... mange som svarer og lett og komme i diskusjoner der... må liksom vokte og veie alle ordene en skriver føler jeg... MEN jeg har fått mye info der, så den er ikke til det negative! Nei blir spennende å se hvordan snittet kommer til å bli nå. Det har jo vært en diskusjon om kvaliteten kommer til å synke på phs når det kommer flere studenter inn. Angående å få godkjent fag, så er de temmelig strenge på det området. Vi hadde ei i klassen vår som studerte sosiologi i 2 år og ikke fikk det godkjent. Det er vist hvilke eksamener og fag innen psy og sos osv du har tatt. Uten at jeg skal si at jeg vet alt dette 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morhubro Skrevet 17. juli 2009 #582 Del Skrevet 17. juli 2009 NÅR KOMMER SVARET DA? :D *utolmodig vandring rundt pcn og trykking av F5* Ha ha ha Ja du Gullfisk.. e nesten værre dette enn løpingen til postkassen i fjor I fjor kunne man slappe av når postmannen hadde passert for da var det ingen ny sjanse før dagen etter. Lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vamoose Skrevet 17. juli 2009 #583 Del Skrevet 17. juli 2009 Nei blir spennende å se hvordan snittet kommer til å bli nå. Det har jo vært en diskusjon om kvaliteten kommer til å synke på phs når det kommer flere studenter inn. Angående å få godkjent fag, så er de temmelig strenge på det området. Vi hadde ei i klassen vår som studerte sosiologi i 2 år og ikke fikk det godkjent. Det er vist hvilke eksamener og fag innen psy og sos osv du har tatt. Uten at jeg skal si at jeg vet alt dette 100%. Oy så jeg hadde glemt å få med at det jeg tok med om diskusjon, var at jeg så bildene du sendte der også hmm ja spekulasjoner, men i og med at det er høyt søkerantall må det jo være en del med gode karakterer også.. men men hvem vet.... Arr såpass når det gjerder godkjenning av fag altså... ikke bra... ville jo tro hun hadde fått med seg det viktigst dersom hun hadde studert i 2 år! Ja ja ... til hennes fordel trengte hun vel ikke legge så mye arbeid ned i det faget.... Hmm det var dumt.. det er jo ikke slik at jeg tar bernevern for å få godkjent fag.. så egentlig på det som et srort pluss... Men får ta det som det kommer da Takk for gode svar iallefall! Og lykke til med praksisåret ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 17. juli 2009 #584 Del Skrevet 17. juli 2009 Oy så jeg hadde glemt å få med at det jeg tok med om diskusjon, var at jeg så bildene du sendte der også hmm ja spekulasjoner, men i og med at det er høyt søkerantall må det jo være en del med gode karakterer også.. men men hvem vet.... Arr såpass når det gjerder godkjenning av fag altså... ikke bra... ville jo tro hun hadde fått med seg det viktigst dersom hun hadde studert i 2 år! Ja ja ... til hennes fordel trengte hun vel ikke legge så mye arbeid ned i det faget.... Hmm det var dumt.. det er jo ikke slik at jeg tar bernevern for å få godkjent fag.. så egentlig på det som et srort pluss... Men får ta det som det kommer da Takk for gode svar iallefall! Og lykke til med praksisåret ditt! Er vel en i klassen min som har tatt de bildene, viser ialfall en liten og bra smakebit på hverdagen på phs syntes jeg Nå skal ikke jeg si hvordan man får godkjent fag og slipper å ta dem, må vel nesten ta dette med studiekontoret på skolen når du kommer inn Bare hyggelig, svarer så godt jeg kan. Husker selv hvordan denne tråden hjalp meg når jeg søkte, så er hyggelig å gi noe tilbake til dere andre søkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bodyglove Skrevet 18. juli 2009 #585 Del Skrevet 18. juli 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDAAAAAAAAAA :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisk- Skrevet 18. juli 2009 #586 Del Skrevet 18. juli 2009 JADDA :D:D:D:D:D:D:D: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_MikeDelta_* Skrevet 18. juli 2009 #587 Del Skrevet 18. juli 2009 Gratulerer alle framtidige kolleger og studiekamerater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 18. juli 2009 #588 Del Skrevet 18. juli 2009 Gratulerer! Hvor kom dere inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rallyb Skrevet 18. juli 2009 #589 Del Skrevet 18. juli 2009 Verdens lykkeligste jente akkuratt nå!!! KOM INN PÅ POLITIHØSKOLEN.!!!!! En sinnsyk opplevelse!!! Er så stolt og glad nå over meg selv!!! Endelig, dette har jeg ventet lenge på.....=) Kom inn i Bodø, er nr.18 på venteliste i Kongsvinger... Yezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Godbye sykepleien....;P Lykke til dere andre....Denne opplevelsen anbefales på det sterkeste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisk- Skrevet 18. juli 2009 #590 Del Skrevet 18. juli 2009 SÅ utrilolig morsomt:) var veldig uforventa egentlig...SYKT Kongsvinger her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest berger Skrevet 18. juli 2009 #591 Del Skrevet 18. juli 2009 Kom inn i Oslo =) Gleder meg IKKE til å begynne å leite etter leilighet :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_emilie_* Skrevet 18. juli 2009 #592 Del Skrevet 18. juli 2009 gz til alle som kom inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søker 2010 Skrevet 18. juli 2009 #593 Del Skrevet 18. juli 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDAAAAAAAAAA :D:D GRATULERA ! KONGE!!!! Det fortjente du! Blei skikkelig glad nå!... Oslo da tenker eg.... Eg satse på neste år som sagt... godt ingen å bli ferdig på sonans for evig og alltid! Selv kom jeg inn på barnevern det ble mitt 1 valg tio slutt så fornøyd med det! blir nok et fint år det også. Satt her med lang nase når eg såg snittet dalte så kraftig på bodø og kongsvinger... hadde ikke trodd det sank så masse.... For min del ingen krise fant eg ut men greit om det holder seg .... ahh... kan tenka meg du e fornøyde!!! er jo kjempe missunneligee e ikkje te å stikka onna ein stol! Men du må ha et kjempe år iallefall... sitte her å smile nå... Hilsen A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jauda Skrevet 18. juli 2009 #594 Del Skrevet 18. juli 2009 jipppiiiiii:) Kom inn på Kongsvinger Langt bak i venteliste til Oslo da :/ menmen... storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bodyglove Skrevet 19. juli 2009 #595 Del Skrevet 19. juli 2009 GRATULERA ! KONGE!!!! Det fortjente du! Blei skikkelig glad nå!... Oslo da tenker eg.... Eg satse på neste år som sagt... godt ingen å bli ferdig på sonans for evig og alltid! Selv kom jeg inn på barnevern det ble mitt 1 valg tio slutt så fornøyd med det! blir nok et fint år det også. Satt her med lang nase når eg såg snittet dalte så kraftig på bodø og kongsvinger... hadde ikke trodd det sank så masse.... For min del ingen krise fant eg ut men greit om det holder seg .... ahh... kan tenka meg du e fornøyde!!! er jo kjempe missunneligee e ikkje te å stikka onna ein stol! Men du må ha et kjempe år iallefall... sitte her å smile nå... Hilsen A Grattis til deg og da! Det blir nok gøy det Jepp er absolutt fornøyd! eneste problemet er jo å finne sted å bo. Lykke til videre da! du fikser det til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søker 2010 Skrevet 19. juli 2009 #596 Del Skrevet 19. juli 2009 Grattis til deg og da! Det blir nok gøy det Jepp er absolutt fornøyd! eneste problemet er jo å finne sted å bo. Lykke til videre da! du fikser det til neste år Ja he he ... det kan jo bli interessant, men finner vel noe til slutt fordel at det er pha du skal gå... enklere da... Ja jeg drar på meg joggeskoa as we speak.... Du får kikke innom trådene på denne tiden neste år.... så skal jeg legge ut en note.... snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #597 Del Skrevet 19. juli 2009 Gratulerer alle nye politistudenter. Jeg var en av de som måtte gi tapt i kampen om studieplass i år. Står på venteliste på over 100 på alle skolene. Utrolig surt at mine karakterer fra videregående skal gjøre at jeg ikke passer som politibetjent. All respekt over gode krakterer men jeg valgte fag som Økonomi, rettslære, matte 2mx osv osv. Dette er tyngre fag enn annet og jeg har da et dårligere snitt enn andre med lettere fag. Føler at det er utrolig urettferdig men ingenting jeg kan gjøre noe med annet enn å forbedre fagene. Har kommet inn på høyskolen i telemark så får ta til takke med det å satse på en annen vei i livet. Håper at dere som er kommet inn verdsetter plassen deres høyt fordi at det er andre her i Norge som gjerne ville vært i deres sko. Kommer til å vise min misnøye med den nye elemeneringprosessen da jeg mener den er både mangelfull og ukorekt. Slikt at en annen som er i min situasjon kanskje har en bedre sjangs enn det jeg hadde. Igjen gratulerer til dere som er kommet inn, stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #598 Del Skrevet 19. juli 2009 Gratulerer alle nye politistudenter. Jeg var en av de som måtte gi tapt i kampen om studieplass i år. Står på venteliste på over 100 på alle skolene. Utrolig surt at mine karakterer fra videregående skal gjøre at jeg ikke passer som politibetjent. All respekt over gode krakterer men jeg valgte fag som Økonomi, rettslære, matte 2mx osv osv. Dette er tyngre fag enn annet og jeg har da et dårligere snitt enn andre med lettere fag. Føler at det er utrolig urettferdig men ingenting jeg kan gjøre noe med annet enn å forbedre fagene. Har kommet inn på høyskolen i telemark så får ta til takke med det å satse på en annen vei i livet. Håper at dere som er kommet inn verdsetter plassen deres høyt fordi at det er andre her i Norge som gjerne ville vært i deres sko. Kommer til å vise min misnøye med den nye elemeneringprosessen da jeg mener den er både mangelfull og ukorekt. Slikt at en annen som er i min situasjon kanskje har en bedre sjangs enn det jeg hadde. Igjen gratulerer til dere som er kommet inn, stå på. Mange søker Politihøgskolen, og det er flere enn deg som ikke kommer inn. Dersom du mener dette kun skyldes karakterer, forbedrer du disse og søker neste år. Da viser du at du er motivert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorHubro Skrevet 19. juli 2009 #599 Del Skrevet 19. juli 2009 Gratulere Bodyglove og Gullfisk - og seff alle dere andre!!! Kom inn i år jeg også - så nå gleder jeg meg som bare det til skolestart! Ha en forsatt flott sommer.. Hos meg skinner solen selv om regnet øser ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Alva_* Skrevet 19. juli 2009 #600 Del Skrevet 19. juli 2009 Gratulerer til alle som har kommet inn på phs i år spennende.... Har bare et par spørsmål jeg håper noen kan svare på... Har lyst til å søke phs neste år, men jeg har stryk i 2 fag fra videregående. skal bruke dette året til å ta oppigjen de to fagene.. kan jeg søke phs neste år da og ettersende nye eksamens karakterer til våren?? eller må jeg vente helt til 2011 med å søke?? håper noen vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå