Gossip girl Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #941 Del Skrevet 1. mars 2009 Heldigvis var februar en kort mnd, for jeg har vært super dårlig til å følge opp med ukesplanen mine her. Så Da prøver vi på nytt i mars Uke 10 Mandag: Utlevering av hjemmeeksamen Jobbe med eksamen Middag: spise på skolen Trening: Gå tur Solarium Tirsdag: Jobbe med eksamen på skolen Middag: Spagetti Trening: Aerobic Onsdag: Siste innspurt på eksamen, leveres i dag! Jobbintervju kl 18 Solarium Middag: Kina mat Torsdag: Legetime kl 15 Middag: Torsk med rotgrønsaker Trening: Gå tur evt aerobic Fredag: Jobbe på skolen med b.oppgaven Middag: Wok Trening: Aerobic Lørdag: Jobbe med b.oppgaven RYDDE i huset! Middag: Pizza Trening: Tur Søndag: Middag: Kyllinggryte Trening: Tur?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 1. mars 2009 #942 Del Skrevet 1. mars 2009 Det blir en bra uke, Gossip Du er så flink og sette opp sånne ting du. Det har jeg og gjort litt, og er fra deg jeg har det bra Og dere må gå på tur på søndag. Det er deilig det! Se at våren begynner å komme. Her utenfor døren har det begynt å komme sånne vårblomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 1. mars 2009 #943 Del Skrevet 1. mars 2009 Innom med en søndags ! Flink du er til å planlegge da! Jeg prøver også på sånne ting, men det faller fort i grus! Har null energi for tida! Men blir jo motivert av å se sånne som deg! Håper uke 10 blir en strålende uke for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #944 Del Skrevet 1. mars 2009 Det blir en bra uke, Gossip Du er så flink og sette opp sånne ting du. Det har jeg og gjort litt, og er fra deg jeg har det bra Og dere må gå på tur på søndag. Det er deilig det! Se at våren begynner å komme. Her utenfor døren har det begynt å komme sånne vårblomster Bryllupsplanlegging på Kg har gjort meg til ett listemenneske syns egentlig turene er de samme om det er søndag eller en uke dag Men endelig vår her Snøen er helt borte, deilig Innom med en søndags ! Flink du er til å planlegge da! Jeg prøver også på sånne ting, men det faller fort i grus! Har null energi for tida! Men blir jo motivert av å se sånne som deg! Håper uke 10 blir en strålende uke for deg! Når man er gravid er det ikke rart ikke orker Lov til å droppe planer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. mars 2009 #945 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) For at du er så flink på å strikke. Så i pys sin bok hvor langt du var kommet Edit: JEg er fremdeles på 8-9 cm Endret 1. mars 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #946 Del Skrevet 1. mars 2009 For at du er så flink på å strikke. Så i pys sin bok hvor langt du var kommet Edit: JEg er fremdeles på 8-9 cm Begynt på arm 2 Burde jo heller jobbet med eksamens forbredelser, men strikking var gøyere! su strikket jo så mye i begynnelsen, hvorfor går det sent nå?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. mars 2009 #947 Del Skrevet 1. mars 2009 Begynt på arm 2 Burde jo heller jobbet med eksamens forbredelser, men strikking var gøyere! su strikket jo så mye i begynnelsen, hvorfor går det sent nå?! Du begynner jo å bli ferdig jo :dåne: Det er vel heklingen som må ta skylden for at det har stoppet opp her Den siste uken har jeg pjona 3 par votter. Skal ta meg en liten runde med strikking nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #948 Del Skrevet 1. mars 2009 I Storbritannia har gravide kvinner rett til å urinere hvor som helst, til og med i hjelmen til en politimann, dersom de ber om det. kilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. mars 2009 #949 Del Skrevet 1. mars 2009 kilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. mars 2009 #950 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) kilde Det skal eg hugsa på om eg skal til Storbritannia snart. Lykke til på jobbintervju! Så spennande! Endret 1. mars 2009 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 2. mars 2009 #951 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei snuppa! Hva er det du strikker?? *nyskjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #952 Del Skrevet 2. mars 2009 kilde Det skal eg hugsa på om eg skal til Storbritannia snart. Lykke til på jobbintervju! Så spennande! Finner du på noe slikt må du hvertfal filme det Takk takk Hei snuppa! Hva er det du strikker?? *nyskjerrig* Ligger en link på første innlegget her Strikker jakka bare i en farge da ******************* Sitter på skolen å jobber med eksamen, noen som er flinke i forskningsmetode her?! Jyst nå savner jeg kollokvie gruppe, hadde hjulpet godt på oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. mars 2009 #953 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg føler med deg, virkelig Hadde et fag om forskningsmetode i høst og lovte meg selv at det skulle jeg aldri ha noe mer med resten av av mitt liv Fikk A på eksamen da, men det var nok bare fordi jeg hadde målet om å aldri ta den eksamenen om igjen! Du får ha lykke til! Sender over mange :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #954 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg føler med deg, virkelig Hadde et fag om forskningsmetode i høst og lovte meg selv at det skulle jeg aldri ha noe mer med resten av av mitt liv Fikk A på eksamen da, men det var nok bare fordi jeg hadde målet om å aldri ta den eksamenen om igjen! Du får ha lykke til! Sender over mange :klemmer: *smile pent og pyntelig* du kan godt skrive litt av min oppgave altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #955 Del Skrevet 2. mars 2009 Mandag: Utlevering av hjemmeeksamen Jobbe med eksamen Middag: spise på skolen Trening: Gå tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. mars 2009 #956 Del Skrevet 2. mars 2009 kilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 2. mars 2009 #957 Del Skrevet 2. mars 2009 Bra med vekeplan! Får litt orden då! Ser du har eksamen denne veka, men det går vel greit! Du pleier alltid vera så flink! Berre du prioriterer eksamen framfor strikking eit par dagar! Hadde vore greit med den gruppa å arbeide i no, men eg er sikker på du klarer deg! *sende masse inspirasjon* ! kilde Eg skulle verkeleg ønska eg var gravid, no når eg skal til Storbritannia! Og eg skulle definitivt ha tisset i politihjelmen! Men må vel ha skikkelig gravidmage for å få lov til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 #958 Del Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk for hilsen i boka mi! Så spennende med jobbintervju Krysser fingrene for at det går supert! Lykke til hos legen også. Kan tenke meg at det må være vanskelig å ha prøvd lenge uten klaff... Jeg har også legetime samme dag som deg. Skulle vært første svangerskapskontroll med spiren vi mistet Men nå satser jeg alt på å teste positivt før torsdag, så kan jeg ta en kontoll allikevel. Har egentlig liten tro, men gjelder å se positivt på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. mars 2009 #959 Del Skrevet 2. mars 2009 Haha. Har alltid ønsket å tisse i en polithjelm, så det er vel bare en ting å gjøre; flytte til GB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #960 Del Skrevet 2. mars 2009 Får ikke sove, ligget å vridd meg en time, så nå sto jeg like godt opp Bra med vekeplan! Får litt orden då! Ser du har eksamen denne veka, men det går vel greit! Du pleier alltid vera så flink! Berre du prioriterer eksamen framfor strikking eit par dagar! Hadde vore greit med den gruppa å arbeide i no, men eg er sikker på du klarer deg! *sende masse inspirasjon* ! Eksamen framfor strikking Klarer meg nok, men bare slite litt med en oppgave Tusen takk for hilsen i boka mi! Så spennende med jobbintervju Krysser fingrene for at det går supert! Lykke til hos legen også. Kan tenke meg at det må være vanskelig å ha prøvd lenge uten klaff... Jeg har også legetime samme dag som deg. Skulle vært første svangerskapskontroll med spiren vi mistet Men nå satser jeg alt på å teste positivt før torsdag, så kan jeg ta en kontoll allikevel. Har egentlig liten tro, men gjelder å se positivt på det! Takk takk for lykkeønskninger :klemmer:Uff forstår det må bære vanskelig når det egentlig skulle vært en kontroll time. Krysser alle fingrer for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå