Gjest Golden Girl Skrevet 8. november 2008 #201 Del Skrevet 8. november 2008 Så bra dere fikk timer så fort!! Håper de finner ut bra ting som kan hjelpe dere! Har du flere eksamener før jul? Gratulerer med vel overstått eksamen!! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. november 2008 Forfatter #202 Del Skrevet 8. november 2008 Så bra dere fikk timer så fort!! Håper de finner ut bra ting som kan hjelpe dere! Har du flere eksamener før jul? Gratulerer med vel overstått eksamen!! Ha en fin lørdag! Jeg har en i desember. Og mannen har 3 stk! Så 19 desember er dt julefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 8. november 2008 #203 Del Skrevet 8. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. november 2008 Forfatter #204 Del Skrevet 9. november 2008 TR kom i dag, sist PP var 31 dager nå er den 32 dager. liker ikke at den øker da jeg pleier å ha 28 dager Ser ut som EL blir rundt 26, er dag jeg skal til gyno, kan jo bli spennende å se om han finner noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. november 2008 #205 Del Skrevet 9. november 2008 Det gjekk virkelig fort å få time til gynekologen. Så bra! Herlig reaksjon frå far din. God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. november 2008 #206 Del Skrevet 9. november 2008 Så bra at dere har fått timer så raskt Tenker nok det at pappa´n din innså at veslejenta begynner å bli voksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. november 2008 #207 Del Skrevet 10. november 2008 God mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. november 2008 #208 Del Skrevet 13. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnah Skrevet 13. november 2008 #209 Del Skrevet 13. november 2008 God morgen! Tror nok ikke jeg har skrevet her før, men har lest dagboken din GossipGirl Er selv i min første PP og nervene er til å føle og ta på Lykke til hos gyno og med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 13. november 2008 #210 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har fått ny dagbok! Link i signaturen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. november 2008 Forfatter #211 Del Skrevet 14. november 2008 Reiser til stavanger igjen i morgen! Ble et lenger opphold her en planlagt, vært dødsfall og begravelse her. Nå ligger jeg laaangt etter i skolearbeidet, fysj! ------------------------------------------------------------------------ Takker, er glad den dagen er over... God morgen! Tror nok ikke jeg har skrevet her før, men har lest dagboken din GossipGirl Er selv i min første PP og nervene er til å føle og ta på Lykke til hos gyno og med prøvingen! Takk så mye, koselig med besøk av nye fjes Jeg har fått ny dagbok! Link i signaturen.. Ny bok og ny start, kan være lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. november 2008 #212 Del Skrevet 16. november 2008 Håpar alt er bra med deg. God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. november 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 17. november 2008 Håpar alt er bra med deg. God søndag! Takk så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. november 2008 Forfatter #214 Del Skrevet 17. november 2008 Nå er jeg i stavanger, får koblet litt mer av her. Ligger langt etter i skolearbeid, hadde en plan om å lese på skolen i dag men senga var så god og varm I morgen har mannen time hos legen, måtte forskyve den da han hadde time sist uke når det var begravelse. Er spent på hvordan det går. Har denne mnd begynt å fylle ut fruktbarhetsskjema. Prøve å få litt oversikt på syklusene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. november 2008 #215 Del Skrevet 17. november 2008 Lykke til med lesinga, og med mannens legetime. Har denne mnd begynt å fylle ut fruktbarhetsskjema. Prøve å få litt oversikt på syklusene mine Fruktbarhetsskjema? Er det slikt skjema der du registrerer all sengekosen? Eg husker ei venninne av meg fylte ut eit slikt då ho og mannen blei utreda. Det var visst litt pinlig å snakka med legen om når dei "utførte sine ekteskapelige plikter". *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 17. november 2008 #216 Del Skrevet 17. november 2008 Blir spennende å høre hvordan det går hos legen , krysser fingrene for at alt er bra! Fruktbarehetskjema har jeg og lest om et sted, men ligner det ikke på det man kan bruke FertilityFriend til? Håper du kommer i gang med litt lesing og etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 18. november 2008 Forfatter #217 Del Skrevet 18. november 2008 Lykke til med lesinga, og med mannens legetime. Fruktbarhetsskjema? Er det slikt skjema der du registrerer all sengekosen? Eg husker ei venninne av meg fylte ut eit slikt då ho og mannen blei utreda. Det var visst litt pinlig å snakka med legen om når dei "utførte sine ekteskapelige plikter". *grøss* Blir spennende å høre hvordan det går hos legen , krysser fingrene for at alt er bra! Fruktbarehetskjema har jeg og lest om et sted, men ligner det ikke på det man kan bruke FertilityFriend til? Håper du kommer i gang med litt lesing og etterhvert Man registrerer tempratur, Livmorsekret, Eggløsningstest, Samleie, og livmorstappen Liker bedre å ha et skjema i word enn på FF, men har på FF også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 18. november 2008 Forfatter #218 Del Skrevet 18. november 2008 I dag har jeg Jeg syns det er farlig å være på plantasjen! Mannen skal avlegge prøve hos legen i morgen, legen hadde ikke tid til å se på den i dag. Blir spennende Men likte ikke mannen sin lege Vi var å spiste på meksicana Nå blir det daffing foran tven resten av kvelden med mannen Partall dager er vår dager denne PP, prøver for ei gangs skyld gjøre som legen min sa, annehver dag hele perioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. november 2008 #219 Del Skrevet 18. november 2008 God i dag, då. Me prøver ca annakvar dag her også. Men det er vel mest fordi mannen har ønske om det. Eg kunne fint klart meg med mindre. (Utenom rundt EL. Då blir eg ustoppelig av lyst. ) Men det er jo greit med litt ofte når ein skal prøva på små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 19. november 2008 #220 Del Skrevet 19. november 2008 Håper dere hadde en fin kveld Vi og prøver å ta til oss samme råd som din lege sa, hver annen dag (eller tredje). Får håpe alt dette virkelig gir resultater nå snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå