Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #101 Del Skrevet 19. oktober 2008 navnforslag? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #102 Del Skrevet 24. oktober 2008 flere forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. oktober 2008 #103 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #104 Del Skrevet 28. oktober 2008 flere forslag eller?? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest --- Skrevet 8. november 2008 #105 Del Skrevet 8. november 2008 hvordan kan du se på marsvinet at det er drektig? har hørt at de blir større men er det noe mere jeg kan se det på? plizz svar fort trenger råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmmSjokolade Skrevet 10. november 2008 #106 Del Skrevet 10. november 2008 hvordan kan du se på marsvinet at det er drektig? har hørt at de blir større men er det noe mere jeg kan se det på? plizz svar fort trenger råd De legger på seg på midten og får store kuler på hver side av kroppen. Du vil nok se det ganske fort når de er blitt gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 10. november 2008 #107 Del Skrevet 10. november 2008 De legger på seg på midten og får store kuler på hver side av kroppen. Du vil nok se det ganske fort når de er blitt gravide jupp, kan ikke unngås. Og etterhvert kjenner man at det sparker i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #108 Del Skrevet 10. november 2008 kult, det er faktisk to klumper som står rett ut midt på... men tror jeg hører pusting og ikke spark inni der! hvordan kjenner jeg forskjell egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #109 Del Skrevet 10. november 2008 foresten har hun startet og bite er dette normalt?? tror jeg hører pusting og ikke spark inni der! hvordan kjenner jeg forskjell egentlig?? plizz svar fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #110 Del Skrevet 10. november 2008 tror dere henne er drektig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #111 Del Skrevet 10. november 2008 er hun drektig??? http://llolollolkjiop.piczo.com/?cr=5 plizz svar fort lurer veldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 10. november 2008 #112 Del Skrevet 10. november 2008 Klarer ikke se det på de bildene, hun har for mye hår XD Men om du kjenner to klumper er hun nok gravid, sparkene kommer når det nærmer seg fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2008 #113 Del Skrevet 10. november 2008 Man tar bilde ovenifra for å se om de er gravide.Det er den leteste måten. Om hun ligner på en gigantisk pære er det godt mulig hun er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #114 Del Skrevet 10. november 2008 oki, takk skalk prøve og få tatt bilde åvenifra etterpå :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ----- Skrevet 10. november 2008 #115 Del Skrevet 10. november 2008 har prøvd og få bilder åvenfra men hun har så mye pels... hun kjennes mye fetere ut enn på bildene...!! gå på http://aaabbbccccccccccccc.piczo.com/?cr=1 nå!! har lagt ut nye bilder der nederst. plizz se på dem fort, venter spent på svar!! hun ser j****** feit ut (ikke stygt ment) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2008 #116 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg syntes hun ser feit ut ikke gravid, men så er jeg ikke like flink til å se på hårete marsvin som på korthåra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prescella Skrevet 11. november 2008 #117 Del Skrevet 11. november 2008 De formerer seg utrolig fort så pass på! En kollega av meg har marsvin som fikk ett kull med marsvin,og tilbrakte 1,5 døgn i lag med med hannen etter nedkomst av første kull. Nå har hun 4 til,og sliter med å få de gitt bort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #118 Del Skrevet 11. november 2008 Hvorfor haster det sånn å få vite om marsvinet ditt er gravid? Du ser vel det fort nok når ungene kommer ut? Eller hadde du tenkt å gi det et glass vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #119 Del Skrevet 11. november 2008 haha, nei er bare spent... det har gått ca. 6 uker siden hun møtte hannen. skal jeg ta han ut nå eller når skal han ut hvis hun er drektig?? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. november 2008 #120 Del Skrevet 11. november 2008 Når du ser tydeligv at hun er gravid ville jeg tatt han ut. De har en stygg tendends til å stresse hunnene og om de er sammen etter fødsel så kan du være uheldig og hannen parrer henne igjen og det er veldig få hunner som orke det på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå