Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?


Nique

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Bare innom og sier hei! Husker ikke hvordan jeg fant dagboken din, men nå har jeg hvert fall lest hele :fnise:

Hei, og :velkommen::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døren fra badet og inn på kjøkkenet er mye lavere enn en vanlig dør, jeg rettet meg opp for tidlig på vei ut av badet, og smelte med full kraft hodet opp i karmen. Resultat; alt ble svart, så ble det hvitt, for deretter å se små lys svirre litt sånn rundt omkring.

Smerten i hodet forsvant fort, den dukket opp igjen i nakken, forså å forplante seg ned i ryggen.

Hele scenarioet gikk veldig fort, klarte å holde meg på bena :)

Auauauauauauauauauau!!!!! :klem:

God morgen forresten :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auauauauauauauauauau!!!!! :klem:

God morgen forresten :vinke:

God morgen :klem:

Da jeg sto opp tirsdags morgen, til 5 blå, da var det bare å innse at høsten for alvor er over oss.

Jeg liker det :)

På vei til jobb, på sykkel kl 06:30, i stille oslogater, med et regn av løv. Mandag var det så og si ikke antydning til løv-fall, men over natten var fortauet dekket av gule blader. Tror trærne fikk seg et kuldesjokk.

Så nå er det på med lue, ullgenser, skjerf og hansker hver gang jeg skal på jobb. Kan se ut som om jeg burde invistere i en vindjakke hvis jeg skal fortsette å sykle utover høsten. Har ikke planer om å pakke vekk sykkelen før snøen kommer. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sliten for tiden, men har hatt 2 kjempefine fridager fra jobb, hvor både meg og sambo har vært hjemme :klemmer: , masse kos, kino, og avslapping.

Litt stressa akkurat nå, nettopp hatt en hysterisk rasende mor her, som kjeftet på meg, fordi ting ikke var som hun ville ha det, og når jeg rolig fortalte henne at det ikke nytter å kjefte på meg, så fikk jeg bare i retur at hun kunne kjefte på hvem hun ville, for jeg trengte ikke å høre på henne. Og hvor dårlig det her var, og at det ikke gikk ann, osv-osv, med en stemme vesentlig høyere i desibel enn hva som er anbefalt innestemme (og utestemme).

Hun hadde klart å rote seg vekk fra guiden og gruppen, og det var tydeligvis min feil :ironi::omg:

Guiden er fristet til å kaste de ut, hadde det ikke vært for barna, som blir de skadelidende her.

Nuvel, fortsetter bråket etter turen, så vil tilsvaret ikke være like behersket som det har vært til nå. :slåss:

(var det noen som nevnte pms?)

Det skal litt til for å få meg i angrepshumør (muntlig), men det kvinnemennesket har klart det.

Nå skal jeg roe ned med en kopp te tror jeg, og finne frem strikketøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Lenge siden sist nå, men jeg har da kommet meg til lege, skulle sjekke flere ting tenkte jeg, men dengang ei :sur:

Her var det bare tid til celleprøve, og, etter en liten titt i nesen min :eeeh:, så fikk jeg henvisning til spesialist. vikaren hans som jeg snakket med i begynnelsen av sommeren om sårene jeg hadde hatt siden påske, burde visst sendt meg til spesialist allerede da. :slåss:

Svimmelhetsanfallene og kvalmen måtte jeg bestille ny time til, men jeg kunne begynne med jerntilskudd siden forrige test lå i grenseområdet på jernverdier, enda en ting vikaren hans ikke synes var viktig.

Jeg er bitte-litte grann oppgitt, og funnet ut at nå må jeg bare bytte fastlege før jeg mister siste rest av troen på leger og deres kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit vikar denne legen har hatt da. Da er jeg veldig glad min lege faktisk er nøye og hører på meg når det er noe jeg lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Så håpløst med sånne leger, best å bytte med en gang da ja. Jeg var også veldig oppgitt over leger en periode, men nå har jeg plutselig møtt mange hyggelige :)

Håper det ordner seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit vikar denne legen har hatt da. Da er jeg veldig glad min lege faktisk er nøye og hører på meg når det er noe jeg lurer på.

Legen min spurte meg om ting, og når jeg begynte å svare, så fikk jeg bare beskjed om å vente, for han måtte skrive noe på forresgående spørsmål. Sambo satt med hakeslepp over oppførselen hans (Han var med inn på legekontoret) Ikke ville han ta opp andre ting enn celleprøven min, og nesen, for han hadde ikke tid. som han sa, vi har bare 15 min, og da må vi ta gu først. Alt annet måtte jeg bestille ny time til. Det er lett, når damene i resepsjonen bare skriver oppe den første tingen du nevner, og ikke får med seg resten, fordi, unnskyld meg, de ikke forstår språket godt nok.

Så håpløst med sånne leger, best å bytte med en gang da ja. Jeg var også veldig oppgitt over leger en periode, men nå har jeg plutselig møtt mange hyggelige :)

Håper det ordner seg :klemmer:

Takker og bukker, sjkal bytte ja :)

Tilbake på litt stabilt nett (på jobb). Get driver og tuller fælt med nettverket vårt nå synes jeg, men så får jeg da tatt meg sammen og ryddet leiligheten istedet :)

Så før jobb i dag har jeg støvsuget hele leiligheten, byttet på sengen, to klesvasker er tatt, og toalettet er vasket. Da er det bare trappevask som gjenstår, og den skal sambo ta seg av sa han.

Mulig han følte seg en smule presset til det, etter at jeg sendte en sms til ham hvor jeg fortalte hva jeg hadde gjort, med så et forsiktig spørsmål om ikke han kunne ordne det etter jobb. :gjeiper:

Ser ikke bort ifra at oppvasken er tatt også når jeg kommer hjem i natt.

I morgen er det avgårde til ØNH spesialist. Er litt spent på hva resultatet blir.

Jerntilskuddet ser ut til å hjelpe, for jeg har ikke hatt noe svimmelhetsanfall siden jeg begynte på det. Ikke svimmel, og ikke kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så A christmas carol i helgen, den nye animerte med Jim Carrey. Den var fantastisk bra laget. De fleste kjenner jo historien fra før, er ikke akkurat første gangen den er filmatisert, men morro var det likevel. Må nok se den en gang til, i 3D denne gangen, med søster. Da får hun selskap også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så A christmas carol i helgen, den nye animerte med Jim Carrey. Den var fantastisk bra laget. De fleste kjenner jo historien fra før, er ikke akkurat første gangen den er filmatisert, men morro var det likevel. Må nok se den en gang til, i 3D denne gangen, med søster. Da får hun selskap også.

Den har jeg også lyst til å se! Elsker den historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enigma, da må du gå og se den :) Trenger du selskap, så rop ut ;)

Sånn, da har legen satt meg på en 3 ukers behandling med noe så enkelt som saltvannskylling etterfulgt av sesamolje. Nesespray er i hele perioden fy-fy, ville ikke brukt uansett da det er så sårt.

Og han nevnte at det kan bli snakk om å rette opp neseveggen min (den i midten) da den står veldig skevt :sjokkert:

Dette har jeg aldri merket selv, men etter at han påpekte det så er jeg blitt utrolig obs på den :eeeh:

The mind is a strange and wonderfull thing.

Skal tilbake om 3 uker og se om det er blitt forbedringer, hvis ikke så må han begynne med en mer medisinsk behandling, hva nå det skulle bety.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Vel, greit å ha funnet det ut da. Hva mer medisinsk behandling betyr? :klø: Beats me :vetikke:

Oppdaget forresten at jeg har helt glemt meldingen jeg fikk om pulsvanter. Kan like gjerne svare her, nei de har ikke dukket opp. Og nå har de jo hatt god tid til å dukke opp også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, greit å ha funnet det ut da. Hva mer medisinsk behandling betyr? :klø: Beats me :vetikke:

Oppdaget forresten at jeg har helt glemt meldingen jeg fikk om pulsvanter. Kan like gjerne svare her, nei de har ikke dukket opp. Og nå har de jo hatt god tid til å dukke opp også :fnise:

Jeg har en formening om at jeg har mistet dem på vei hjem den kvelden (kan ikke huske turen for alt jeg prøver), så da er det bare å ta strikkepinnene fatt og lage nye, det blir bare morro, kanskje pøve meg på noen nye mønster denne gangen. Enda godt det ikke var skjørtet jeg mistet, da hadde jeg blitt litt arg, av diverse ymse årsaker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en formening om at jeg har mistet dem på vei hjem den kvelden (kan ikke huske turen for alt jeg prøver), så da er det bare å ta strikkepinnene fatt og lage nye, det blir bare morro, kanskje pøve meg på noen nye mønster denne gangen. Enda godt det ikke var skjørtet jeg mistet, da hadde jeg blitt litt arg, av diverse ymse årsaker :ler:

Jeg lager noen pulsvarmere med flettemønster og de blir kjempefine. Så de vil jeg anbefale deg å prøve. Oppskrift på pulsvarmere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...