Alice Ayres Skrevet 21. oktober 2008 #81 Del Skrevet 21. oktober 2008 Sier som Ninen: 16 uker er ikke lenge å vente med å si ifra på jobben. For mange er det ikke naturlig å skulle si ifra noe tidligere fordi mya kan gå galt og man ikke vil dele det med alle verdens mennesker før man har roet seg selv. Gi pokker i sjefen og ta det med ro. Selv har jeg bare åtte dager igjen på jobb. Deilig. Jeg gleder meg til den dagen jeg slipper å se disse menneskene igjen. Selvsagt er det ikke noe moro å føle det på denne måten og jeg skulle ønske at jeg sluttet med andre følelser, men det er som det er. Gleder meg til å kunne teste for SPD, men det blir en stund til nå. Tenker at jeg begynner å trene igjen for alvor i juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 22. oktober 2008 #82 Del Skrevet 22. oktober 2008 Godt å høre at det ikke bare er jeg som syntes dette var et helt ok tidspunkt å si i fra på. Høres deilig ut å ha så kort tid igjen på jobb Alice Selv synes jeg det er deilig å tenke på det det er under 5 månder til jeg skal ut i permisjon (og derimellom kommer jula!! ) Å begynne å trene på orntlig igjen gleder jeg meg også til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. oktober 2008 #83 Del Skrevet 23. oktober 2008 Milde himmel - sjefen din har da masse tid til å forberede seg på at du skal ha permisjon. Synes ikke du har ventet lenge med å si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 24. oktober 2008 #84 Del Skrevet 24. oktober 2008 Milde himmel - sjefen din har da masse tid til å forberede seg på at du skal ha permisjon. Synes ikke du har ventet lenge med å si ifra. Det morsomme er at han har ennå ikke spurt hvor mye permisjon jeg har tenkt å ta.. Jeg får høre om de har et søknadsskjema for permisjoner eller noe sånt... Men jeg venter til etter UL. Greit å vite hvilke termin permisjonen faktisk skal beregnes ut i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 24. oktober 2008 #85 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da lakker det mot helg.. Min skal tilbringes med en småsyk mann i et kaotisk hjem.. Så jeg ser for meg at ryddig og soving dekker det meste av planen for helga God helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 24. oktober 2008 #86 Del Skrevet 24. oktober 2008 God helg! Lykke til med både rydding og soving Mine helgeplaner består av omtrent det samme, men her inngår det ingen syk mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 24. oktober 2008 #87 Del Skrevet 24. oktober 2008 God helg og gratulerer med 17 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 24. oktober 2008 #88 Del Skrevet 24. oktober 2008 God helg, Anne Shirley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 30. oktober 2008 #89 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det ble ikke så mye rydding i helgen, for det var vist min tur til å bli syk. Men i dag våger jeg meg opp i sittende stilling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 30. oktober 2008 #90 Del Skrevet 30. oktober 2008 God bedring! Hva slags syk har du vært? Jeg er skikkelig forkjølet for andre gang denne høsten, og hangler meg gjennom dagene, men det er veldig energikrevende, må jeg innrømme. Samtidig, når man jobber sånn som jeg gjør, har man få alternativer; hvis man klarer å komme seg avgårde til jobb, gjør man det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 30. oktober 2008 #91 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er en eller annen smitte som går. Noen kaller det "influensa", men jeg vet ikke riktig. Har "bare" hatt litt feber, vondt i hodet, snørrete og vært ganske utslått. Føler meg ikke akkurat "frisk", men prøver meg på disse to arbeidsdagene fram til helga nå.. Regner med å gå direkte til sengs når jeg kommer hjem fra jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 30. oktober 2008 #92 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mannen er forresten helt frisk igjen og har vært på jobb hele denne uka. Og det er bra for vi har lovet at vi evt skal passe noen dyr denne helga (men det er ikke helt sikkert det blir noe av). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. oktober 2008 #93 Del Skrevet 30. oktober 2008 Heisann! Nå har jeg lest gjennom alle sidene her inne. Og kjenner at jeg er utrolig glad på dine vegne. Tenk at du er gravid etter to års prøving. Nyt det i fulle drag du - og drit i om sjefen er sur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 30. oktober 2008 #94 Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk Inlove! Jeg nyter absolutt å være gravid! At sjefen er sur føyer seg bare fint inn i rekken av "typisk han" oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 31. oktober 2008 #95 Del Skrevet 31. oktober 2008 18 uker!!! Formen er stigende, så hva det nå enn var smitten er nok i ferd med å slippe taket.. Og attpåtil så er det fredag. Ah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 31. oktober 2008 #96 Del Skrevet 31. oktober 2008 Gratulerer med 18 uker til oss begge Jeg er så surrete om dagen at jeg ikke hadde fått det med meg før jeg leste her hos deg. God helg! Flott at formen kom akkurat i tide til helgen, så du kan nyte den skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2008 #97 Del Skrevet 31. oktober 2008 God formiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 3. november 2008 #98 Del Skrevet 3. november 2008 Denne helgen gikk fort..! Plutselig var det mandag igjen. Men jeg har i alle fall sovet mye.. Og ruslet tur ute i det kalde klare vinterværet.. Ah! Og kommet inn og sittet ved ovnen og kikket inn på glørne etterpå.. Og jammen ble det ikke en kopp kakao også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 4. november 2008 #99 Del Skrevet 4. november 2008 Da har vi vært på ultralyd! Alt ser bra og og det ser ut til å være en liten gutt Så deilig å vite at ting ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. november 2008 #100 Del Skrevet 4. november 2008 Så flott, da. En mulig liten gutt. Det er så bra når alt ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå