Gå til innhold

Mitt liv, mine drømmer.

Midna

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ryddet på kontoret og i kjelleren. Huff for en jobb! Jeg har så utrolig mange pennybøker og tlbøker som jeg gjerne skulle kvittet meg med. Nå står de i et skap i kjelleren og bare fyller opp. Jeg har også gått igjennom skolebøker og har lagt flesteparten av de i skapet i kjelleren mens yndlingsbøkene skal få lov til å stå i stua. :)

Det går i alle fall fremover, men huff, som jeg hater ting som jeg ikke kan kvitte meg med, men som jeg egentlig ikke har lyst til å ha der heller. :P Jeg får fortsette med prosjekt kjeller og kontor i morgen.

Nå skal jeg ta meg en kopp te og se en episode til av big bang før jeg lager middag. Etter middag tenkte jeg meg ut i hagen og så skal jeg trene mens samober er på trening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for klemmen Marihan. :) Jeg kom i alle fall langt med kantsteinen! Fikk liksom litt ekstra energi. Er fremdeles litt sur men det går vel over. ;) Nå skal jeg ut å trene. Har fremdeles ikke bestemt meg for om jeg skal løpe eller gå. Burde vel strengt talt løpt, så vi får se. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du klarer å løpe. jeg klarer ikke jeg, får hold med en gang. Dessuten syntes jeg det er så utrolig kjedelig og Slitsomt på en måte. Hehe.. Det skal jo være slitsomt, men jeg klarer ikke presse meg, fordi det er sp kjedelig. Huff..mye negativitet nå, håper ikke jeg ødelegger alles iver etter å løpe...

Uansettt så flink du er som trener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skryt for mye av meg nå Zarabi. Fordi jeg endte opp med å gå isteden! :ler: Jeg er akkurat som deg og hater og jogge. Jeg klarer rett og slett ikke å presse meg og får hold hver gang. :P Er rett og slett helt tragisk. Men jeg kom meg i alle fall ut. Får holde det. ;) Jeg kan godt løpe i andre sammenhenger liksom, men joggetur er vist bare å glemme... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater også å jogge :ler: Liker rask gange mye bedre, og da holder jeg ut mye lengre også. Det viktigste er jo at man kommer seg ut litt :) Fikk lyst til å gå en tur selv, men det er litt for mørkt nå. Får ta det i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Marihan! Mye deiligere å gå lange turer, også får jeg heller ta igjen resten i svømmehallen og på treningssenteret fra oktober. :) Det er i alle fall utrolig oppfriskendes med turer i det friske høstværet nå. Nå er jeg blid igjen også, og sitter og koser meg i sofaen forran tvn sammen med samboer. ;D

Må legge noen planer for morgendagen i morgen også før jeg legger meg... Tenkte i alle fall og bake, men da må jeg i butikken først. :P *lat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er det å gå på butikken en skikkelig tiltak, hehe :D

Kos deg med baking i morgen! Går og legger meg nå, god natt! :natti: (vet ikke helt hva den smilyen gjør, men den heter ihvertfall natti)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt nattasmiley! :ler:

Huff, ja det å gå i butikken er virkelig et tiltak noen ganger. Litt tragisk men. ;)

Hittil i dag har jeg gjort veldig lite. Jeg har spist og sett en episode av big bang og tatt ut av oppvaskmaskinen og tatt en dusj. Og det er vel det. ;) Har planer om å vaske gulv og tørke støv i dag. Men først setter jeg i gang med bakingen. Hadde liksom vært greit og fått det ferdig først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til lunsj i dag lagde jeg meg smootihe. Skikkelig godt og jeg ble faktisk mett. Skal absolutt lage meg mer av det fremover. :) Kanskje det hjelper ltit på både søtsug og energi også?

I stad gikk jeg i butikken og jeg klarte faktisk å huske handlenett! *stolt* I dag blir det laks til middag. Skal bake vaniljekake, men vet ikke om jeg skal lage i dag og fryse ned, eller lage på søndag. Vurderer å lage i dag. Har litt lyst på. ;D

Ellers så har jeg vasket gulv og lagt på plass klær og vasket en maskin. Nå skal jeg vaske en maskin til også kanskje lage kake. Vaniljekake er jo kjempegodt, og superlett å lage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skryt for mye av meg nå Zarabi. Fordi jeg endte opp med å gå isteden! :ler: Jeg er akkurat som deg og hater og jogge. Jeg klarer rett og slett ikke å presse meg og får hold hver gang. :P Er rett og slett helt tragisk. Men jeg kom meg i alle fall ut. Får holde det. ;) Jeg kan godt løpe i andre sammenhenger liksom, men joggetur er vist bare å glemme... :sjenert:

Hehehe.. Men du kom deg ut :) det er lenger enn jeg kom. jeg skal trene i morra jeg, så sparer krefter til da..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok så kom jeg meg ut en tur i kveld også. :) Gikk 45 minutter bare da. Men det var helt sinnsykt deilig å komme seg ut i den skarpe høstlufta. Det begynner å bli kaldere og kaldere nå syntes jeg... Skal prøve å få gått en tur hver dag, eller trene da. Har avtalt med en på jobb om å dra å svømme neste uke i alle fall. Og jeg gleder meg masse til å begynne å trene på senteret.

Bakte foresten kake i stad. Den ble litt rar, men den smakte i alle fall godt. ;D Jeg er nok ikke noe baketalent, men det kan jo hende jeg blir det en dag? :gjeiper:

:hjerte:

I morgen kommer søsteren min og broren til samboer til oss for å spise taco. Det blir koselig! Ellers så skal jeg få gått meg en tur i morgen, også får vi se hva dagen bringer.

Nå skal jeg og samboer legge oss. :hjerte::natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag gikk jeg ned i kjelleren og fant frem oljeradiatoren. Nå syntes jeg det har blitt kaldt!

Fikk strømregning i går og fikk litt "sjokk". Den var på 1451 kr på to måneder. Det er vel sikkert ikke så ille, men problemet var at den var estimert forrige periode så da fikk vi høyere regning enn forbruket. Også da ble forbruket veldig lite for denne perioden i forhold til det estimerte. Men så viser det seg at når jeg har lagt inn forbruket på internett så har det ikke blitt registrert! Merkelig greier... Er nok jeg som har glemt å trykke på noe... Men da ble forbruket denne måneden også estimert til over 1000 mer enn det vi egentlig hadde brukt. Så neste måned da får jeg få samboer til å sende inn. :P

Nå har jeg fått vaktlisten for oktober! Jeg jobber jo fullt i oktober, så det blir spennende å se! Nå er jeg lei av å late meg! Er så "ille" at jeg faktisk fant frem en gammel skolebok om psykologi i organisasjon og ledelse i stad! Har desverre ikke fått åpnet vaktlista for jeg kom på at jeg ikke har fått installert office pakken etter at samboer formaterte, men jeg venter på at sjefen skal sende den i bildeformat til meg nå. Så nå kan jeg endelig planlegge hele oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått vaktlista for oktober, og jeg kan nok bare nyte å ikke ha noe å gjøre nå! For i oktober blir det nemlig full jobbing! Huff, jeg kommer til å bli så sliten! ;D Heldigvis så skal vi ha turnus som går på at vi jobber hver tredje helg da... Det er deilig! Nå er jeg så lei av å jobbe helg at jeg tror jeg spyr, og jeg har flere i vente. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnneShirley

Hyggelig å lese i boka di. Og så gøy å se at noen andre også elsker høsten og drømmer om "livet på landet".

Jeg har også opprettet dagbok nå nettopp, men har ikke vært på langt nær like flittig til å skrive.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er kjedelig å jobbe helg ja, men det blir jo bra når det bare blir hver tredje helg :)

Å, baby :hjerte: Jeg synes alle skal ha baby nå for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cinzano Asti
Til lunsj i dag lagde jeg meg smootihe. Skikkelig godt og jeg ble faktisk mett. Skal absolutt lage meg mer av det fremover. :) Kanskje det hjelper ltit på både søtsug og energi også?

Smoothie har blitt en favoritt hos meg. Jeg drikker vel flere smoothies i gjennomsnitt hver dag. Det er jo så praktisk, godt og kan lages til en ren antioksidantbombe! Selv er min favoritt bringebær, skogsbær, blåbæryoghurt, grønn te, jus og en dråpe søtningsstoff. Jeg synes absolutt at det har noe å si på søtsuget. Siden det smaker søtt føler jeg det stopper en eventuell søttrang.

Jeg så mange ideer til smoothies i det siste Shape Up- bladet jeg fikk for en uke siden. Jeg kan lage en tips-liste i dagboken min så snart jeg får tid :).

Håper du får en fin helg, vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...