Gå til innhold

Mitt liv, mine drømmer.


Midna

Anbefalte innlegg

Har foresten fått en liten ting for Arctic Monkeys. Alltid gøy å "oppdage" litt "ny" musikk (ny for meg i alle fall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er til å planlegge og skrive lister. Vi har nettop prøvd å planlegge ukens middager også, men ikke noe så detaljert som deg. Kom frem til at det ikke er noen vits i å planlegge mer enn 4 middager på en uke, da det ofte blir rester, og mange ganger "roter vi bort" hele middagen (blir sent, er ut og farter, er for slitne osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kara W! Det er ikke alltid planen følges her heller, men har jeg en plan så er det i alle fall større sannsynlighet! ;) Hvordan går det med studiene dine? Hvordan er det foresten å jobbe med regnskap?

Nå er jeg klar for familieselskap og føler meg skikkelig fresh og fin. Herlig! ;D Jeg har en sinnsykt liten familie, så vi blir ikke akkurat mange, men det er jo egentlig bare koselig det da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si gratulerer med nytt nick/avatar og ønske deg en fin uke :)

Har har eksamensangsten begynt å bre seg (akkurat 4 uker til første eksamen i dag :redd:, så jeg kommer nok ikke til å være så aktiv her inne frem til det (i hvert fall BØR jeg ikke være det ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foresten fått en liten ting for Arctic Monkeys. Alltid gøy å "oppdage" litt "ny" musikk (ny for meg i alle fall).

De har noen bra sanger! Min favoritt er "Fake tales of San Francisco" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Luna: Da får jeg ønske deg masse lykke til med eksamen! Kan tenke meg at det blir en stressendes periode for deg... Håper du klarer å kose deg litt allikevel!

Aleera; Jeg må inrømme at jeg ikke har hørt den sangen enda, har bare lastet ned et album helt tilfeldig, men skal laste ned mer senere. Hvilket album er den låten du snakket om på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, da skal jeg se om jeg finner den! :)

Jeg syntes egentlig at dagen i dag har vært ganske grei. Jobbet fra 07-15 og tiden gikk helt sinnsykt fort! Slike dager er herlige. Jeg skulle egentlig jobbe kveld i morgen, men så må jeg jobbe tidlig isteden. Det betyr at treningen sammen med K utgår men vi skal jo trene på onsdagen så! ;p

Etter jobb spiste jeg og samober middag med karbonade, poteter, saus og grønnsaker. Kjempegodt! I morgen blir det ørret. Så ukesplanen har blitt litt gjort om på. Men siden jeg får lagd middag i morgen allikevel så passet det på en måte bra.

Jeg og samboer vasket badet sammen i stad før han dro på trening, og nå skal jeg brette sammen tøy og henge opp vått. Så blir det vel kveldsmat og legge seg for kvelden. Jeg kunne godt tenkt meg å gå en tur men tror heller jeg får fokusere på å legge meg tidlig nok. (har ingen unnskyldning for kunne jo gått tur isteden for å se på top model og forrige ukes luksusfellen på web-tv). Men det var koselig med litt tv-tid og da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, grattis med nytt Nick :)

Så flink du er til å jobbe :) syntes du er flink til å tilrettelegge for jobb, trning og huslige oppgaver. Det er noe av det som jeg syntes er vasnkeligst nå når jeg jobber 100 %. Sambo jobber ikke for tiden så han er flink å gjør mye av husarbeidet, men vil jo gjerne gjøre kin del jeg å..er ikke lett..

jeg så forresten også på Top Model, vet ikke helt hva jeg syntes om denne sesongen. har ingen klare favoritter tror jeg..hmm...Det var hvertfall helt greit at hun som gikk ut nå, gikk ut...hvem er din favoritt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker som om du har et ganske så herlig liv, Midna (gratulerer med nytt nick, foresten). Jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen, og håper jeg klarer å være like flink og strukturert som deg. Deilig å ha noen å trene sammen med også, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du syntes det da, Kara. Er jo egentlig fornøyd selv også.

Det har desverre ikke blitt noe treningssenter enda denne uken fordi treningsveninna mi mistet bestemoren sin i helgen. :( Trist. Men jeg tror hun er klar til å trene på fredagen etter jobb!

Nå er jeg så utrolig utrolig sliten. Er bedre nå, men på morgenen i dag var jeg så trøtt og sliten at jeg var svimmel. Har sovet litt dårlig denne uken så det ødelegger litt. Men når jeg først kommer meg på jobb da er jeg ikke sliten, men vel hjemme må jeg bruke all min kraft på å ikke sovne på sofaen. ;)

:hjerte:

Selvom det ikke ble noe trening på senteret i går, så ble det faktisk trening på meg. Jeg og samboer syklet 1,7 mil, og det var egentlig ganske gøy! Så det skal vi gjøre flere ganger!

:hjerte:

Til middag i dag så lagde vi ørret som vi stekte sammen med potetbåter og rødløk, gulrøtter og sukkererter i ovnen. Kjempegodt, og sunt! :)

I går kjøpte vi en benk på bohus. Slikt som er så populært nå med tre kurver under og pute på toppen. Dårlig forklart men! Den skal i alle fall stå i enden på senga på soverommet, og nå gjenstår det bare å male sengen hvit, men det får jeg ikke gjort før på sommeren for må ta den med ut og pusse den ned. (eventuelt kjøpe ny) ;). Ellers så ser vi etter flere bilder til leiligheten, et lite hvitt bord vi kan ha i hjørnet ved siden av sofaen, en lampe til å ha på bordet osv... Dessuten skal gangen snart pusses opp og da skal vi kjøpe et skap på ikea jegh ar sett meg ut og en liten smal kommode til å ha ved siden av. Så det blir nok litt shopping fremover. ;D (må nok fordele litt utover da...)

:hjerte:

Denne måneden har jeg og samboer spart 20 000 på sparekontoen til sammen! (og enda har vi en del på brukskontoen), så dette er en fin måned. Samboer fikk ekstra mye lønn pga overtid og slikt, og det eri kke å forakte. Gleder meg til jeg en gang blir revisor og kan tjene mer jeg også. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Kjempefin benk :)

20 000 er jo kjempemasse! ÅÅ, jeg vil også tjene masse penger.. Men om 2 år på denne tiden, så er jeg i full gang med å tjene penger ;)

Hvordan går det på jobb? Du trives?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggrisen Marihan! Jeg er ikke revisor før om 4 år!! Jeg har ikke begynt en gang liksom. Huff!

Jeg trives veldig godt på jobben! Men det er et slit om dagen, og alt er kaos. Men på en måte så er det litt artig også! Det som er bra er at jeg føler at jeg får være så selvstendig og at sjefen min og jeg tenker veldig likt om hvordan ting skal organiseres og slikt. Men jeg føler at jeg trenger enda flere utfordringer, og jeg gleder meg til å kunne få en jobb med mer kontorarbeid og at jeg kan gå i fine klær på jobb. ;D I tillegg så vil jeg tjene mer. ;)

Nå er det tid for luksusfellen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tid for dusj, og så skal jeg legge meg tidlig! Opp klokken seks i morgen også, så bare å stålsette seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Marihan!

I dag våknet jeg ganske uthvilt! (i den grad man er uthvilt klokken 06 om morgenen).

HAr hatt en forholdsvis rolig dag på jobb, litt deilig egentlig! Etter jobb lagde jeg og samboer wok med ris, strimlet svinekjøtt og brokkoli, blomkål, gulrøtter, babymais og vårløk. Kjempegodt!

NÅ har jeg sløvet litt forran vn, og sovet 20 minutter. NÅ skal jeg rydde inn etter middagen og støvsuge alle gulv samt vaske kjøkkengulv etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har gått fort! Husker ikke alt men vet jegh ar vært veldig effektiv med husarbeid og slikt i alle fall. På fredagen trente jeg på treningssenteret etter jobb, og så gikk jeg tur på torsdagen. På onsdagen syklet jeg 1,7 mil, så jeg syntes jeg har fått trent nok i alle fall. Tenkte å rusle meg en tur i kveld også hvis lysten er der. Det er så koselig i det friske høstværet!

På fredagen lagde vi taco og hadde besøk av søster, og på lørdagen var jeg, søster og veninne på fest. Hadde det gøy, men ble ikke med ut på byen. (det er liksom ikke heelt min greie.). Man trenger jo ikke dra på byen for å ha det gøy, det er sikkert og visst!

I dag har jeg en rolig søndag. Formen er bra, men jeg er litt trøtt. HAr bare kost meg masse sammen med samboer i dag, og nå lager vi hjemmelaget pizza. Resten av planene for dagen er å spise pizza, henge ut en klesvask og bare kose oss i sofaen sammen.

Jeg skal også prøve å få planlagt uken, og kommer tilbake til det etterpå.

:hjerte:

Når det gjelder jobb har jobbuken vært hektisk men ganske fin. Jeg endte opp med å jobbe fra 07-11 på lørdagen fordi sjefen var syk og vi hadde en på opplæring. Det var egentlig helt greit for da kom jeg meg opp tidlig og fikk tjent litt penger ved siden av.

Etter jobb så dro jeg hjem til mamma og pappa som gravde opp stauder til meg og en syrinbusk. De plantet jeg ute i regnet og ble både våt og møkkete, men det ble i alle fall bra! Nå har jeg bare en staude jeg må finne plass til også må jeg sette ned resten av løkene jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Å, hjemmelaget pizza hørtes kjemepgodt ut!! Men tror ikke vi har verken kjøttdeig eller ting til deigen.. Jaja, det får bli en annen gang :)

Så flink du har vært å trene denne uka! Neste uke blir det skjerpings på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MArihan! JA nå er det bare to minutter til jeg kan ta pizzaen ut av ovnen! Gleder meg! Er altfor lenge siden jeg har spist noe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...