Gå til innhold

Mitt liv, mine drømmer.


Midna

Anbefalte innlegg

Nå er leiligheten shinet, badet er vasket, og jeg er pyntet og klar for en koselig kveld hjemme. Den ble ikke helt som planlagt men. ;) Søseren min og broren til samboer skulle komme og spise taco, og broren til samboer skulle stå for kjøttdeigen. Men så viste det seg at han hadde glemt det og ikke kunne komme på en stund. Så da gikk jeg og samboer på en MC Donalds smell. :P Vi var så sultne av vi var sinna på alt og alle, så da ble det sånn. Det smakte godt da! Mc er godt en gang i blandt. ;)

Så nå har vi spist, stearinlysene i stua er tent og vi ser på Miami Inc. Søster kommer om en times tid (hun ble også forsinket pga stallen). Ikke bare bare med de søsknene altså. ;)

:hjerte: :hjerte:

Anne Shirley - så koselig med litt nytt selskap. ;) Vi får nok mye å snakke om! :)

Marihan - Ja helgen er liksom litt hellig. Men hver tredje helg skal jeg klare når jeg er vant med å jobbe hver. :) Koselig med baby ja! Tenk at hun er like gammel som meg... Jeg er ikke det minste klar for baby! ;)

Zarabi - Jeg er også veldig spent på hvordan jeg vil trives i 100 %. Får håpe jeg trives! Skal bli deilig å få større lønning altså!

Cinzano Asti - Jeg ser virkelig frem til å lese tipsene dine! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtt! Jobber fra klokken 07 til 18 i dag. Egentlig var det helt greit men ble fryktelig sliten. Den store konferansesalen vår skal få nye tepper i morgen så siden jeg var den eneste som jobbet i dag så ble det min oppgave å tømme hele. Fjernet hundrevis av bord og stoler, overheader, prosjektorer, ledninger og kabler, flygel osv... Trodde aldri jeg skulle bli ferdig jeg! Men det ble bra til slutt. ;)

Nå spiser samboer, broren hans og jeg taco. Kjempegodt! De ser på fotballkamp, og jeg sitter her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sovet litt med samboer som pute. Det var deilig! Er vist ikke helt vant med å stå opp klokken seks. :gjeiper:

I morgen skal jeg bake kanelboller og rydde leiligheten, og så kommer mormor, mamma og pappa klokken fire. Det blir koselig! Må prøve å gå en tur på kvelden også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også å bake kanelboller neste uke.. Er kjekt å ha litt i fryseren når vi får så mye besøk fremover :)

Skjønner godt at du måtte sove litt etter å ha stått opp klokken seks.. Syv er liksom greit å stå opp, men seks er tidlig!

Edit: skrivefeil

Endret av marihan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spesielt når man jobber helt til seks på kvelden i tillegg. :fnise: I don`t have a life... :sjenert: Det tror i alle fall ikke sjefen min! :ler:

Ja, spesielt da! Det er lenge å være på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sånn er hotellbransjen... :haar::klaske: Når jeg begynner 100 % har de en regel på at vi ikke får jobbe mer enn 160 timer i måneden, uten pauser da... Men jeg aner ikke hvordan det kommer til å gå! På arbeidsplanen for oktober er jeg allerede satt opp på 180 timer! Men snakket med sjefen om det i stad, så blir nok litt mindre jobbing. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har besøket dratt, og det var kjempekoselig. :) Mormor hadde med en nydelig orkidé med masse blomster og knupper på som jeg skal sette i vinduet. Det aller beste var at hun hadde med en pose med epler og plommer fra hagen. <3 Jeg elsker å spise ting som er selvdyrket, og plommer er jo supergodt! Mamma og pappa hadde med en eske med Anton Berg sjokolade. Så nå skal jeg kose meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 15-20 minutter unna med bil. :) Så kan ikke klage! Men selvom det ikke er langt unna er det alltid så koselig å få besøk av dem eller komme hjem til dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig det :) Har veldig liten familie, så greit å ta vare på den. Synd din bor lengre unna da. Men da ser dere hverandre sikkert lenger når dere først møtes?

:hjerte:

Dagens sang: The Killers - for reasons unknown

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har besøket dratt, og det var kjempekoselig. :) Mormor hadde med en nydelig orkidé med masse blomster og knupper på som jeg skal sette i vinduet. Det aller beste var at hun hadde med en pose med epler og plommer fra hagen. <3 Jeg elsker å spise ting som er selvdyrket, og plommer er jo supergodt! Mamma og pappa hadde med en eske med Anton Berg sjokolade. Så nå skal jeg kose meg. ;)

Så koselig. :)

Misunner deg som har familien så nært.

Bare å gi et pip neste gang du er i Oslo, vet du, søta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende med full jobb! Jeg har nettop takket ja til et jobbtilbud og skal begynne å jobbe igjen i november. Både gruer og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gold: Det skal jeg gjøre! :) Tar meg nok minst en tur til denne høsten, også vurderer jeg å studerer igjen i Oslo fra neste høst. =)

Marihan: I dag har jeg hatt besøk av en veninne, og vi har vært og shoppet! Kjempekoselig. Så pga at jeg bare har gjort det, latet meg og laget middag så har det blitt dårlig med lister. ;D

KaraW: Gratulerer så mye!! Kan jeg spørre hva slags jobb det er snakk om? Jeg begynner til fredagen for fullt, og må si jeg både gruer og gleder meg... Jeg lengter egentlig etter mer administrativt arbeid men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var som sagt og shoppet i stad. Endte desverre ikke opp med så mye da... Fant liksom ikke noe! Men kjøpte et hvitt sjal med brunt og lilla mønster og en grå tykk tights/strømpebukse som var kuttet ved ankelen. Også kjøpte jeg svarte sokker til å bruke på jobb. Spennende. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å komme inn på årstudiumet i økonomi og ledelse så må man ha 63,3!! Jeg hadde desverre ikke så gode karakterer på videregående (4,5 eller noe, for jeg var desverrre ikke så skoleflink det første året og det dro mye ned...) Og fordypningspoenga gjelder ikke lenger!!! Da kan jeg jo bare glemme det! Nå er jeg skikkelig deperimert. :(

Jeg vurderer sterkt å begynne på bachelor i økonomi og administrasjon nå liksom! Men det bli vel for dumt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...