Gå til innhold

Mitt liv, mine drømmer.


Midna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Marihan! Ja liker å si det jeg også. Selvom jeg fikk vel brått over åtte timers søvn. ;)

Dagens hageplaner:

- Legge på jord i det nye bedet og sette noen tulipanløker der.

- Sette tulipanløker litt "rundomkring" i bedene.

- Ta inn ringblomstfrø fra blomstene slik at jeg kan så dem til neste år igjen.

- Grave opp noen løker som var her fra før da vi flyttet inn. Skal gi noen til mamma. De vokser opp tidlig på sommeren og blir SVÆÆRE og får ikke blomster før i august. Så jeg syntes de bare gjør det veldig rotete. Tar kanskje vare på noen da.

Ferdig! Nå koser jeg meg med te og salat før jeg skal i dusjen. Kanskje jeg gidderå grave til kantstein i kveld, men jeg tviler. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hengt opp gardina over verandadøra og det ble kjempefint. Ble så mye lunere. Den går helt ned til gulvet og er dratt til side av en slik en "greie" men masse blanke perler på. Skal prøve å ta bilde en dag. Jeg har forelsket meg i et bilde på bohus, og jeg ser for meg at det passer perfekt over kjøkkenbordet! (verandadørea er like ved kjøkkenbordet, hehe). Får vel bare spare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for resten av kvelden:

- Kose meg med sesongfinale på The Apprentice med grønnsaker og dip til

- Kjøre hjem til søster for å låne klær til i morgen (jeg trenger virkelig en shoppingtur snart!!)

- Henge opp rent tøy

Og det er det tror jeg. Jeg får en veldig hektisk helg så det er bare å lade opp!

Fredag: Skoleavslutning. Drar hjemmefra 13:45 og er hjemme 01:30.

Lørdag: Jobbe fra 08-19 + veninnekveld rett etterpå

Søndag: Jobbe fra 07 -> ? Håper det ikke blir for sent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg snart klar til å dra til Oslo. Har fått lånt en herlig kjole av søster. Den er langermet og strikket og er sinnsykt behagelig. I tillegg så satt den perfekt! Så jeg har bedt søsteren min ta meg med på kjoleshopping. Jeg tror jeg nemmelig også har fått sansen får hverdagskjoler. ;D (blir litt påvirket her inne ja ;) )

Ha en strålende helg alle sammen! Denne helgen blir veldig hektisk for min del, men jeg tror den faktisk skal bli ganske bra. :) Nå gleder jeg meg bare masse til å se igjen klassekamerater, få vitnemålet mitt, spise en treretters middag, og drikke beskjedne mengder vin (desverre). ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det SYKESTE har skjedd!!! :hoppe: På vitnemålsseremonien i dag ble jeg kåret til beste kandidat! Altså den studenten i kullet med best karakterer. Fikk helt sjokk jeg! Hadde absolutt ikke forventet det!!

Jeg fikk blomster, en flaske champagne og en ramme som diplomet var innrammet i. Jeg er så glad! Ikke at det betyr så mye, men det gjør liksom det allikevel!! :Hehe::hakeslepp::sjokkert::danse:

Nå har jeg endelig kommet hjem og skal sove. Skal opp igjen om fem timer. :( Jeg vil feire mer!

Det beste var vel av på toget hjem havnet jeg sammen med tre gutter som hadde blitt norgesmestere i elektro i dag. Så vi satt der og ølte oss litt kule da. ;D De var nok litt fullere enn meg men. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, begge to! Det var kjempeartig og få en å stor bekreftelse for den jobben jeg har lagt ned! :skaal: Nå var vi ikke sånn kjempe mange på studiet mitt. Rundt 40 stykken. Men altså, best av 40 er ikke å forakte det altså! (kan ikke lyve heller)

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jeg vet ikke helt hvorfor vi ikke har hatt vitnemålseremonie før nå jeg... Jeg tror det er fordi bachelorkarakteren kommer midt på sommeren og man må jo vendte til akrakteren er satt og det passe dårlig å ha seremoni midt i ferien der mange er bortreist. Det kan jo være en forklaring. Men jeg aner egentlig ikke. :)

Nå er jeg sliten! Men det er deilig at helgen endelig er over. Helgen har gått i ett med jobbing, veninnekveld og vitnemålseremoni med fest etterpå. Så det har blitt minimalt med søvn og jeg har bare vært hjemme for å sove.

Men nå er "slitet" over og jeg sitter i sofaen og koser meg. Samboer har vært søt og har lagd pizza! Nå erj eg mett og sitter her med et glass vin. Syntes jeg hadde fortjent det nå. Jobbehelgen har vært grei men ikke helt perfekt pga en del negativitet på jobb som jeg egentlig ikke ønsker å ta del i, men som det er litt vanskelig å holde seg utenfor også. Mye fordi jeg er enig i en del, men jeg ønsker ikke å gå rundt å klage. Men når andre gjør det til meg så er det veldig vanskelig hva jeg skal svare... :( Jeg vil jo komme godt overens med både ledere og ansatte og det er positive og negative ting ved begge sider....

---------------

I morgen så skal jeg gjøre husarbeid også skal jeg plante en ny staude jeg har fått av mamma. Tror jeg skal dele den i to og plante i to bed. Det blir bra! Jeg har også fått et lite selvdyrket gresskar av mamma som står som høstpynt sammen med lyngen på trappa. Det er så koselig! Når den råtner skal jeg ta ut frøene og så gresskar selv til våren! ;D Nå har jeg egentlig fri frem til neste lørdag!! Men jeg håper noe dukker opp før det... Jeg lurte littt på om jeg skulle fått hørt om jeg kunne fått noen opplæringsvakter i resepsjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Litt av en helg du har hatt! Godt du har fri noen dager :) Skjønner godt at du ikke vil ta del i det negative, men samtidig er det vanskelig å holde seg helt utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er slitsomt når det er negativitet i ansattegruppa. Skjønner at arbeidsdagene blir lange da ja...

Neste arbeidsdag er lørdag ja. Blir det ikke litt deilig å kunne hvile ordentlig ut etter en så travel helg som du har hatt da?

han en flott uke uansett hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det blir kjempedeilig! ;D Kanskje litt kjedelig lengden men jeg har jo husplaner, hageplaner, treningsplaner osv. Og forhåpentligvis noen veninneplaner og jobbeplaner. Så håper tiden går. :)

Negativitiet er aldri gøy... Det ødelegger arbeidsmoralen veldig mye! Mye kan man være enig med, men det hjelper liksom ikke så mye å gå rundt å klage over det hele arbeidsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hallo:

Titter innom på din side jeg også ;)

Gratulerer forresten med prisen som beste på kullet! Det er litt av en bragd :)

Høres ut som du har mye å henge fingrene i. Merket nå at jeg gjerne skulle hatt en hage selv. Har pleid å plante løk i hagen til mamma om høsten, men denne høsten får jeg nok ikke mulighet... Får skaffe meg et hus med hage så fort jeg begynner å jobbe en gang i fremtiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He iFru Luna, og tusen takk for gratulasjon! :vinke: Det er alltid koselig å bli kjent med nye her inne! :) Jeg elsker hagearbeid. Det er liksom så avslappende på en måte. Jeg glemmer i alle fall alle problemer når jeg planter og ordner. Hvor lenge har du igjen på studiene da? Hva studerer du foresten? Medisin? Det er foresten litt artig at vi akkurat har begynt på samme bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del er dette er rolig start på uken. Merker jeg er litt sliten etter helgen og at det var deilig å sove ut litt!

Nå skal jeg rydde kjøkkenet og lage frokost og så får vi se hva dagen bringer. Jeg skal prøve å få bevegd meg litt ute og så skal huset shines opp litt. Jeg skal også fikse litt i hagen. Skriver liste senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt å sove litt ekstra når man har jobbet så mye :) Sov litt ekstra selv i dag, selv om jeg ikke har jobbet i helga :fnise: Drømte faktisk at jeg giftet med, så var litt stresset da jeg våknet, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...