Gå til innhold

71 grader nord

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Ser ikke noen av de andre klage på at Håkon er så gammel at dithen at de må banne og akke og uffe seg hele tiden over aldersforskjellen. Kanskje Håkon er lite tilpasningsdyktig. Eller han begynner bare å bli litt for gammel til å takle nye utfordringer og nye folk like bra som de andre ser ut til å gjøre. Wenche f.eks., hun storkoser seg jo på vegne av Mali og Marius. Mens Håkon bare surmuler og er besatt på å splitte de og sende en av de hjem. Det blir jo naivt av Håkon å tro at de ikke vil dannes allianser og vennskap i en slik konkurranse hvor man er på tur i laaang tid og lever tett-i-tett på hverandre. De som liker hverandre vil støtte hverandre. Simple fact of life! Også i 71 g nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel litt banning må vi da tåle....de fire som er igjen nå må da være utrolig slitne:-), helt imponerende det de har vært igjennom.

Jeg håper (og tror) at Benedikte vinner (eller Mali) Hun virker real og tøff og gir aldi opp. Imponerende å padle så lenge med en bettennelse i armen. Blir veldig spennende på mandag-gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere går ut idag??

Når Mali fikk frikortet var jeg sikker på at Håkon ville ryke ut, for man skal aldri stole på en kvinne i en slik situasjon og det stemte jo :)

Pokkers Wenche! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Mali fikk frikortet var jeg sikker på at Håkon ville ryke ut, for man skal aldri stole på en kvinne i en slik situasjon og det stemte jo :)

Pokkers Wenche! :)

Jeg var også sikker på det. Jeg synes Håkon burde vinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk at Håkon røk ut. Han var den siste av mine favoritter. Nå er det ikke noe gøy lenger. Typisk kvinnfolk å rotte seg sammen :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest realist

Er vel ikke noe mer typisk at kvinner rotter seg sammen som at menn rotter seg sammen. På sine egne stoler man mest. Man skal aldri stole på menn i slike situasjoner heller forøvrig. Bare se på Robinson. Britt Carin hadde røket ut hadde hun ikke vunne konkurransen og blitt immun i siste øyråd.

Er sjeleglad for at Håkon ikke kom til finalen. Det hadde blitt katastrofe. Han er tidenes minst verdige i en 71 grader nord-finale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Håper og regner med at det blir Wenche mot Mali i finalen. Begge to er verdige vinnere, men jeg holder en liten knapp på Wenche som min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra tre jenter i finalen og syns alle tre er verdige vinnere. Jeg tror det blir Benedikte og Mali i finalen og håper dte blir Benedikte som vinner selvom hun ble litt sur på Mali (kanskje TVnorge bare klippet det slik til?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er bra gjort at det er 3 jenter i finalen men jeg er ikke sikker på hvem jeg vil at skal vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må slenge meg på her og si at jeg syns det er tøfft at det er tre jenter igjen og håper at det er Benedicte eller wenche som vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På det "traileren" til finalen som TvNorge sender i reklamene ser det ut som om det er Benedictes arm som klatrer i nettet helt ved Nordkapp... (når man ser et klipp fra kamera som antagelig er festet på en hjelm e.l.) Hvis dere skjønner :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det har jeg også lagt merke til.....hmmm rart at de viser det slik men da er nok hun i hvertfall i siste del av finalen. Håper hun vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvem jeg håper vinner jeg...

Benedicte viste litt dårlige takter på Svalbard når det gjaldt rebusløp, og det har det ofte vært i finalen, men siden hun antagelig er blandt de to siste (Og det er jo i seg selv en sterk prestasjon når hun vel var nr 2 til å bli merket) må jo det si at Wenche eller Mali tror blir 3. Tror da det blir Wenche, Mali har vist ganske konkurranseinstinkt de siste episodene, men begge er sterke da...

Hvis "nettklatringen" er siste del av finalen, må jeg si det er veldig jevnt hvert fall, så blir spenende og se :duskedame:

Hvem skal jeg tippe vinner? Elle, melle: Ehhh: Mali!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedikte ble nr. 4 til å bli merket, men enig at det er en sterk prestasjon uansett.....

Mali er jo sterk men det spørs om hun er allsidig nok....

Wenke virker klok og i god fysisk form....så ikke lett å si hevm som vinner nei....

Jeg synes uansett at alle de tre er verdige vinnere så la den beste vinne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...