Gå til innhold

Redd for Frp i regjering?


Gjest Venstre sympatisør

Anbefalte innlegg

Gjest Venstre sympatisør

Ap er ikke optimalt,det vet jeg,men det er bedre enn at vi får et USA samfunn hvor fattige kastes på gaten og hvor kun de rikeste får helsehjelp og utdanning.

Er selv Venstresympatisør på min hals ,men kommer til å stemme Ap av taktiske grunner for å hindre en Frp regjering.

Husk at hver 4 nordmann går på trygd.

Husk at hver 4 nordmann vil få det jævligere med Frp i regjering.

Hilsen en kvinne med vettet i behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme gammle propegandaen, uten et eneste konkret eksempel som man kan vise til. alt er kunn tolkninger av andre sinne tolkninger av hva noen har tolket ut i fra frp sitt program som har blitt skummlest.

gi meg en link hvor det står at frp vil fjerne alt av trygd til de som trenger det, at alle som har brune øyne skal utvises. hvor er linken hvor frp sier at du ikke får lege hjelp om du ikke er rik?

hvor står det at de som lager kultur som folk vil ha skal kastreres og steines? og om AP er så utrolig bra, hvorfor sier analytikere hele tiden at vi har der værre nå en før rød/grønn regering kom tol makten? (om slik vi har det kan kalles ille da?)

nei, jeg stemmer gjerne ap eller hva det skal være jeg om noen snart kan bevise at vi vil få det helt jevelig under frp, menn alt jeg leser og hører er hva andre sier de har lest og hørt et sted, alldri en link til noe fra frp sitt program

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse linker i andre tråder som advarer mot Frp.

Hvis du gidder å foreta et søk.

Ellers kan du jo google søkeord som f.eks frp+sosialhjelp,frp+trygd etc...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet iallefall at jeg vil være mer enn villig til å leve av mye mindre om det er det som skal til for å stoppe asylstrømmen til dette landet! Så her blir det Frp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er masse linker i andre tråder som advarer mot Frp.

Hvis du gidder å foreta et søk.

Ellers kan du jo google søkeord som f.eks frp+sosialhjelp,frp+trygd etc...

:)

jeg har selv hvert med i mange av de diskusjonene, og har enda til gode og finne en link som viser til frp sitt partiprogram hvor det står at ting blir slik noen her inne prøver og skape inntrykk av. jeg har også til gode og finne her inne linker eller eksempler på hvorfor ap og co skal klare det om de bare får enda en sjangse, spesielt med tanke på hvor dårlig jobb de har gjort de tre åra de har hvert i flertals regering nå.

det jeg ser noen prøver på er og linke til andre som heller ikke har lest frp sitt partiprogram og deres meninger.

nesten som når det skremmes her inne med at med frp i makta vil ingen lengere få trygd, det er ikke det frp sier, de sier de vil bli kvitt de som ufortent får trygd når de kunne hvert i arbeid i steden. og slike eksempler er det mange av.

jeg vet enda ikke hva jeg skal stemme, menn det eneste du leser og hører om er jo frp sitt program, og mye av det frister faktisk. så nå må snart folk begynne og forklare hva som er så utrolig bra med de andre partiene i stede for og bare slenge forvrengte, og ofte helt feilaktige opplysninger om frp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_shnuppa_*

Aldri aldri skal jeg noensinne stemme AP.

Hvorfor?

Avkristning av Norge

SKYhøye skatter og avgifter

Innvandringen stopper ikke

De gamle lider

Skolene forfaller, mange unger må begynne skoleåret i brakker

Dårlige veier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

Jeg henger meg litt på nbps innlegg her, da jeg begynner å bli litt lei all Frp-hetsen. Jeg mistenker at en del av de mest ivrige Frp-haterne er gjeng med motebevisste rævdiltere. Er det noe som er trygt, godt og moderne, så er det å dilte etter og slenge drit om Frp.

Ap er ikke optimalt,det vet jeg,men det er bedre enn at vi får et USA samfunn hvor fattige kastes på gaten og hvor kun de rikeste får helsehjelp og utdanning. Dette er et godt eksempel på unyansert pisspreik som forsøpler debatten. Har man overhodet ikke noe vettugt å si, kan man like gjerne holde kjeft. Det er min mening. Jeg skjønner hvor du vil hen (og er sannsynligvis like "anti-Frp" som deg), men ønsker man å komme Frp til livs, er det muligens en dårlig start å bli barnslig tabloid.

Ikke overraskende spås det at hver 4. nordmann får det jævligere. Med kombinasjonen barnslig språkbruk og tabloide halvsannheter er det bare et tidsspørsmål før man møter seg selv i døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten som når det skremmes her inne med at med frp i makta vil ingen lengere få trygd, det er ikke det frp sier, de sier de vil bli kvitt de som ufortent får trygd når de kunne hvert i arbeid i steden. og slike eksempler er det mange av.

Det er jo bare det at det er det Frp innerst inne ønsker å gjøre. Ungdomspartiet er jo ledet av nattvekterstatsliberalister, og store deler av toppledelsen digger Ayn Rand.

Hvem som ufortjent får trygd er jo også et definisjonsspørsmål, hvor Frp nok mener at ganske mange får trygd "ufortjent". Det er jo f.eks. ganske drøyt å redusere sosialtrygden til noen få måneder. Vil bli mange som faller helt utenfor da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil vel ikke si at det ungdomspartiene gjør og sier er noe folk tar så utrolig alvårlig, uanseth vilket parti de kommer i fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også de som mener at ungdomspartiene sier det moderpartiene ikke tør i si høyt......

Selv om ungdomspartiene er mer radikale enn ungdomspartiene, så er ikke Unge Høyre og AUF i nærheten av å være så radikale som FpU og SU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel innrømme at når det kommer til ungdomspartiene har jeg ikke fulgt med noe serli, virker som en gjeng idioter som gjør hva de kan i håp om 1 minutt på nyhetene, så jeg har ikke så mye greie på hve de vil egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har selv hvert med i mange av de diskusjonene, og har enda til gode og finne en link som viser til frp sitt partiprogram hvor det står at ting blir slik noen her inne prøver og skape inntrykk av. jeg har også til gode og finne her inne linker eller eksempler på hvorfor ap og co skal klare det om de bare får enda en sjangse, spesielt med tanke på hvor dårlig jobb de har gjort de tre åra de har hvert i flertals regering nå.

det jeg ser noen prøver på er og linke til andre som heller ikke har lest frp sitt partiprogram og deres meninger.

nesten som når det skremmes her inne med at med frp i makta vil ingen lengere få trygd, det er ikke det frp sier, de sier de vil bli kvitt de som ufortent får trygd når de kunne hvert i arbeid i steden. og slike eksempler er det mange av.

jeg vet enda ikke hva jeg skal stemme, menn det eneste du leser og hører om er jo frp sitt program, og mye av det frister faktisk. så nå må snart folk begynne og forklare hva som er så utrolig bra med de andre partiene i stede for og bare slenge forvrengte, og ofte helt feilaktige opplysninger om frp.

Nå er jo litt at problemet at Frp ikke nødvendigvis følger programmet sitt i det praktiske arbeid, men tar avgjørelser etter "ett eller annet".

I programmet står det blant annet:

Media

En fri og uavhengig presse er en forutsetning

for demokratiet, ytringsfriheten og

rettsstaten. For å sikre konkurranse og

mangfold i mediene vil Fremskrittspartiet

arbeide for størst mulig grad av etableringsfrihet

i medienæringen.

Fremskrittspartiet innser imidlertid at ett av

de landsdekkende etermedia må underlegges

spesielle bestemmelser for å kunne

formidle nødvendig informasjon i en krisesituasjon.

Dette skal gjøres ved kontrakter

hvor de styrende myndigheter gis råderett

over etermediet ved en krisesituasjon.

Jeg regner med at det var en krisesituasjon som gjorde at Ulf Erik Knutsen ville detaljstyre NRK til fortsatt å sende Nitimen?

Et litt "ufarlig" eksempel men viser at Frp selv i "mindre ting" tar mer hensyn til dagens folkemening enn til programmet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timmelim

Det er godt at Venstres sanne ansikt nå etterhvert blir tydelig for folk. Det er, i likhet med SP et politisk alternativ godt plassert på den sosialistiske siden av sentrum.

Det er også artig å se hvordan sosialistene nå helt tydelig blir mer og mer desperate og intensiverer og spisser sin svertekampanje mot FrP. Det morsomme oppi alt er at denne svertekampanjen har tjent FrP bedre enn noe annet og setter partiet på dagsorden stort sett ukentlig. Påstandende er til dels så absurde at en nesten skulle tro at de som fremsetter dem egentlig er FrP agenter som har infiltrert de andre partiene.

I den forbindelse vil jeg gjerne få takke trådstarter for å ha gjort en god jobb for FrP

og oss andre mer radikale liberalister. Vi kan ikke få bedre reklame, og vi kan ikke få nok av det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den forbindelse vil jeg gjerne få takke trådstarter for å ha gjort en god jobb for FrP

og oss andre mer radikale liberalister. Vi kan ikke få bedre reklame, og vi kan ikke få nok av det! :)

Det er derfor "radikale liberalister" helt konsekvent nekter å forsvare sine meninger skikkelig? Det er jo slående hvordan et forum over tid blir helt tømt for liberalister etterhvert som de møter skikkelig motstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper Høyre vender seg mer mot AP, Venstre og/eller KrF og danner en koalisjon mot FrP istedet for at de heller mot FrP. Jeg er stygt redd for at et samarbeid mellom Høyre og FrP kan gi dem flertall til neste valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timmelim
Det er derfor "radikale liberalister" helt konsekvent nekter å forsvare sine meninger skikkelig? Det er jo slående hvordan et forum over tid blir helt tømt for liberalister etterhvert som de møter skikkelig motstand.

Jeg behøver ikke forsvare min mening. Om du leser denne tråden igjen så vil du se at forumet slett ikke er tømt for liberalister, men at de utgjør en forventet andel av forumet slik de gjør ellers i samfunnet. En andel som er sterkt stigende!

Ingenting har i denne sammenheng tjent oss bedre enn sosialistenes trang til å forvalte og lovregulere enkeltmenneskets liv. Det blir simpelthen etterhvert for kvelende for folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timmelim
Jeg håper Høyre vender seg mer mot AP, Venstre og/eller KrF og danner en koalisjon mot FrP istedet for at de heller mot FrP. Jeg er stygt redd for at et samarbeid mellom Høyre og FrP kan gi dem flertall til neste valg.

Om Høyre gjør det så begår de politisk selvmord! De vil aldri noensinne kunne reise seg igjen etter noe slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg behøver ikke forsvare min mening. Om du leser denne tråden igjen så vil du se at forumet slett ikke er tømt for liberalister, men at de utgjør en forventet andel av forumet slik de gjør ellers i samfunnet. En andel som er sterkt stigende!

Det at andelen liberalister er sterkt stigende er nok å ta litt i. Selv om folk er mindre sosialistiske enn før, så er USA det eneste vestlige landet hvor et parti som faktisk ønsker å fjerne eller ikke ha noen velferdsstat får stor oppslutning.

Hva er poenget med å delta på et forum om du ikke ønsker å forsvare dine meninger? Hvis en ideologi konsekvent taper debatter, så vil jo det over tid gjør at færre til slutte seg til den ideologien. Det er jo bare å se på VGD og særlig diskusjon.no det.

Det går jo like gjerne an å hevde at liberalismen gjør at markedet blir kvelende for folk. Folk i Singapore og Hong Kong føler seg jo ikke akkurat frie, og det gjelder ikke bare de fattige. Det gjelder også middelklassen som jobber seg halvt ihjel.

Endret av PeeWee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...