Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

uffda.. Så kjedelig at du begynner å bli syk !!!

:fy_fy: Ingen basselusker må komme her å tulle med Anamelona nå !!! :sinnatagg: Kjefte litt på dem slik at de stikker av igjen !!

Bank i bordet, men det virker som om jeg kanskje slipper unna det verste! Jeg har jo hivd innpå med grønnsakssuppe, drukket masse vann, spist en eske curamed og spist masse frukt!

Så, hvis jeg er heldig, så blir det med denne såre og ømme halsen og det går snart over! :jepp:

Jeg får spise DOC resten av dagen! :) Vil ikke bli syk nå nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ein nydelig brudekjole. :hjerter:

Kjedelig om du begynner å bli sjuk nå. Godt å høyra at du har begynt å bli bedre allerede - håpar det går rette vegen framover. God bedring!

:klem:

Snart kjem Pappamelona heim! :bolledeig::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein nydelig brudekjole. :hjerter:

Kjedelig om du begynner å bli sjuk nå. Godt å høyra at du har begynt å bli bedre allerede - håpar det går rette vegen framover. God bedring!

:klem:

Snart kjem Pappamelona heim! :bolledeig::strix:

:klem: Takk! For både bedrings-ønsker og kjolekommentar!

Ja, her pøser jeg på med vitaminer og halspastiller for å unngå å bli skikkrlig sylta... :jepp: Satser på at det blir med det lille jeg har!

Jaa.. Bare 2 små døgn igjen så er han her med meg helt til lille Babymelona kommer! :rødme:

For en spennende tid vi går i møte!!!

:strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din er jo bare nydelig. Skal du ha rødt som temafarge i bryllupet?

Egentlig ikke.. Faktisk... Det blir rosa og brunt, siden vi jo har jentedåp. :) Så det er kanskje litt dristig med rød kjole. :fnise: Men det stod mellom dyprød og lyseblå detaljer i kjolen, og lyseblå hadde vært glimrende - om Babymelona hadde vært gutt!

Men jeg har en ting for dyp-rød også, så da blir det den! :jepp:

Blir litt komplisert å planlegge bryllup og dåp da.. Invitasjoner, detaljer osv som kan ordnes på nett er jo ikke akkurat tilpasset slike happenings. :ler:

Men det ordner seg vel på et vis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og hilser pent på. Jeg er så utrolig lite aktiv her om dagene(siste måneden) Men nå har jeg hatt hele 5 minutter med aktivitet :)

Ha en fin dag videre med planlegging ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom og hilser pent på. Jeg er så utrolig lite aktiv her om dagene(siste måneden) Men nå har jeg hatt hele 5 minutter med aktivitet :)

Ha en fin dag videre med planlegging ;)

:fnise:

Heeelt lovlig! :jepp:

Du har god unnskyldning du som sliter med første trimester! Jeg sliter med siste, og kommer nok ikke til å være så aktiv i ukene fremover tenker jeg... :sjenert: Begynner å føle det på kroppen bare jeg sitter foran dataen i mer enn 10 minutter. :roll: Armer og bein sovner og jeg blir helt knekt i systemet. og så kommer jo Pappamelona imorgen da! det blir jo så herlig! :strix:

Men å oppdatere dagboka mi, lese gjennom andres og å oppdatere deg om det skjer noe; DET skal jeg klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at mannen kommer hjem i morgen! Kos dere! :)

Helt herlig! Gleder meg kjempemasse! :hoppe:

Bare typisk at den syka jeg hadde, som gjorde litt retrett, nå er tilbake for fullt. Inatt blir det nok Otrivin, selv om det er litt fy fy.. Men siden jeg sov kanskje 3 timer tilsammen inatt, så er det nok verdt det med et par sprut Otrivin enn å gå halvveis i koma på dagen. Så kan jeg prøve meg uten Paracet iallefall. :jepp: Feberen gjør vondt i kroppen, men litt søvn hjelper ofte!

Nå har jeg iallefall hivd innpå Doc, Curamed, c-vita brusetablett, handlet inn jordbær, bananer, epler og appelsiner, i tillegg til gulrøttene jeg har liggende (og som jeg gnager på konstant. :fnise: ) Planen var å gi denne sjuka et skikkelig sjokk, sånn at den stikker av.

Stakkar Pappamelona om han skal måtte ligge ved siden av meg imorgen natt.. Jeg snorker nok som det er fra før med denne magen.. :roll: Nå vekker jeg jo meg selv flere ganger på vei inn i drømmeland, siden nesa er så tett. :ler:

Jaja.. Dagens lille utblåsning! Men jeg hater å være syk! :sur: Nå får det bare stå på som det er, så går det nok over etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres helt grusomt ut å være høygravid OG skikkelig forkjøla. Stakkars deg! :troest: Håper formen kommer seg litt til i morgen og Pappamelona-hjemkomst! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres helt grusomt ut å være høygravid OG skikkelig forkjøla. Stakkars deg! :troest: Håper formen kommer seg litt til i morgen og Pappamelona-hjemkomst! :klemmer:

Ja, det er forferdelig dritkjedelig. Jeg som ble andpusten av å gå i trappa blir nå andpusten av å løfte meg ut av sofaen. :riste: Heeelt håpløst....

Har gått til anskaffelse av Otrivin nå, og fått i meg litt. :) Føler jo at jeg ikke får nok oksygen, så dette hjalp! Herlig!

Håper bare dette er den verste dagen! For imorgen skal jeg til tannlegen i tillegg! :sur: Ingenting er som å ligge på rygg med 2,5kg baby i magen, tett nese og kjeften full i bomullsdotter og metallutstyr. :dåne: Men vi får overleve det også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen gikk det i natt, fikk du sove noe? Lykke til hos tannlegen! :) Du kommer sikkert ikke til å merke at han roter rundt inni der engang, for tankene dine er vel hos Pappamelona som kommer hjem i dag?!?! :hoppe::strix::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen gikk det i natt, fikk du sove noe? Lykke til hos tannlegen! :) Du kommer sikkert ikke til å merke at han roter rundt inni der engang, for tankene dine er vel hos Pappamelona som kommer hjem i dag?!?! :hoppe::strix::hoppe:

Hehe.. Det ble lite søvn gitt. Opp og spraye nese/pusse nesa/tisse/sitte oppe for å kunne puste. :sukk: Men men... Forkjølelse er jævlig mens det står på, men det går heldigvis over. :jepp: Og siden jeg ikke tar paracet så håper jeg at feberen knerter det som er av basselusker i tillegg til alle vitaminene jeg propper i meg! Nå SKAL den vekk! :sur:

Joda, hos tannlegen gikk alt bra. Dyrt, for en kontroll og rutinepuss, hvor de konkluderte med null hull. :vetikke: Skjønner ikke hvorfor jeg skal betale 700kr for dét jeg, når de ikke tok røntgen engang. Synes igrunn dette tannlegestyret er VEL dyrt jeg altså! Og jeg må jo tilbake og ta røntgen etter fødselen, i tillegg til at jeg må dit på høsten og operere en tann også. :dåne:

Tror dette blir det store Tjen-penger-på-Anamelona-året for tannlegen altså!

Men nå; fjonge meg litt. For jeg skal hente Pappamelona på flybussen om en time. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sender over en stor kopp ingefærte med masse honning*

Tannleger er helt vanvittig dyre! Betalte det samme som deg for det samme sist jeg var hos min, og skal vel tilbake dit i mars en gang, tenker jeg. Men samtidig tenker jeg at OK, 700 kr i året for å sjekke at alt står bra til... Det er jo ikke mye. Hvis man tenker på det. Men det er kjipe penger allikevel, hadde vært MYE morsommere å kjøpe seg en ny, fin bukse, for eksempel! ;)

God bedring, og kos deg i kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Ikke klag dere, jeg betalte 50.000 for tannlegebehandling i narkose i juni og har fortsatt et tosifret antall hull... :sjenert: I tillegg til fire visdomstenner som snart må bort, og en manglende tann som må erstattes med implantat.

MEN nok syting om meg: Akkurat nå er du på flyplassen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*sender over en stor kopp ingefærte med masse honning*

Tannleger er helt vanvittig dyre! Betalte det samme som deg for det samme sist jeg var hos min, og skal vel tilbake dit i mars en gang, tenker jeg. Men samtidig tenker jeg at OK, 700 kr i året for å sjekke at alt står bra til... Det er jo ikke mye. Hvis man tenker på det. Men det er kjipe penger allikevel, hadde vært MYE morsommere å kjøpe seg en ny, fin bukse, for eksempel! ;)

God bedring, og kos deg i kveld! :klemmer:

*takk for teen, selv om den smakte earl grey med melk i.. Rare greier. :fnise: *

Ja.. Det er billig når man ser slik på det. men kun for å pirke litt i tennene, kikke på og å pusse litt synes jeg kanskje 700 er vel i overkant når jeg ikke tok røntgen engang.. :sjenert: Da skulle jeg heller brukt penger på noe jeg trenger i huset! Hmm.. Hva var det jeg manglet? :klø: Det var et eller annet.....

Ikke klag dere, jeg betalte 50.000 for tannlegebehandling i narkose i juni og har fortsatt et tosifret antall hull... :sjenert: I tillegg til fire visdomstenner som snart må bort, og en manglende tann som må erstattes med implantat.

MEN nok syting om meg: Akkurat nå er du på flyplassen :strix:

:hakeslepp: Jaja, "godt" å høre at det er de som har det verre enn meg. :fnise: Uffameg. Disse visdomstennene er ikke det smarteste påfunnet Gud himself har hatt. :roll: Det er en sånn en jeg må operere - ikke trekke - OPERERE ut til høsten. *skrekk*

Så herlig at mannen endelig kommer hjem til deg. Kos dere masse og la det skjemme bort skikkelig :klemmer:

Han er så flink atte. :rødme: Akkurat nå er han og henter bilen som har vært på service. Der blåste vi vel 4000kr der også... :roll:

Kos deg med Pappamelona heime! :strix:

Definitivt! Venter bare på at han kommer tilbake med bilen. Herlig å ha han tilbake iallefall. Ble ikke fullt så ensomt i den store senga. det ene neseboret var åpent, så jeg fikk da sove litt iallefall. :fnise: men snorking, det tror jeg han måtte holde ut..stakkar. Hehe..

Snart er dere tre i heimen :strix:

:dåne: Ja, vi får nyte husfreden mens vi kan..........

Under en mnd til termin jo!!!

:klemmer: på alle!

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Ja.. Det er billig når man ser slik på det. men kun for å pirke litt i tennene, kikke på og å pusse litt synes jeg kanskje 700 er vel i overkant når jeg ikke tok røntgen engang.. :sjenert:

Jeg betalte 600 for det samme minus puss! Var inne i max 7 minutter! Klarte ikke å holde meg da jeg skulle betale: "600? Hun pussa jo ikke engang jo!" :fnise: Men det er vel så dyrt det er å gå til tannlegen, da. Jeg må også tilbake senere for å ta røntgen...

Regner med du hygger deg med pappamelona og at vi ikke ser deg her inne på en stund. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...