Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Se, der har vi jo magen min jo!! 34+2... :strix:

Tusen takk Grafica. :klem:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fine magen...:hjerte: Gleder meg til jeg får sånn mage, selv med de problemene det medfører.

:klemmer:

Du er på vei i riktig retning iallefall! :lur: Den kommer tidsnok. Selv om folk sa "bare gled deg over liten mage, den store kommer tidnok og vil slite deg ut" så kunne jeg ikke annet enn å glede meg til storemagen. Skal innrømme at det er tungt, ja, men egentlig vil jeg ikke tilbake igjen heller. Selv om det hadde vært greit å henge den fra seg en natt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Den er diger jo!! :dåne:

Men veldig, veldig fin! :jepp: Tenk at hun bor inni der..! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Den er diger jo!! :dåne:

Men veldig, veldig fin! :jepp: Tenk at hun bor inni der..! :rødme:

..og enda større skal den bli! :roll:

Ja, inni der bor hun. men hun har fått utkastelsesvarsel. Hun må ha flyttet ut innen utgangen av februar! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra hun "blir kastet ut" til noe som er minst like bra da.

Er da mye bedre her hos oss?? ;) Hehe.. Mye mer plass å boltre seg på, mye mer å se, mye mer å gjøre... Må da være innmari kjedelig der inne? Lite å finne på. :fnise: Jammen bra de ikke kjenner til noe annet liv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn mage her jeg også :fnise:

Bare litt lenger enn meg i svangerskapet du da.. Men jeg har hørt av flere at magen er ganske stor i forhold til hvor langt jeg er på vei! :sjenert:

Savner faktisk magen min litt jeg :sjenert: Selv om den var et hinder i hverdagen, så var den ganske koslig da=)

Ikke sant? Tror nok jeg kommer til å savne bevegelsene der inne. Det er jo det første jeg ligger og kjenner etter når jeg setter meg ned, legger meg om kvelden, våkner på natten, våkner på morgenen. Det kommer til å bli så stille. :sukk: Men da har jeg iallefall en liten koseklump jeg kan høre på og se på... :rødme:

Og mageklappene fra nysgjerrig Pappamelona som vil kjenne bevegelser kommer jeg til å savne. :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da mye bedre her hos oss?? ;) Hehe.. Mye mer plass å boltre seg på, mye mer å se, mye mer å gjøre... Må da være innmari kjedelig der inne? Lite å finne på. :fnise: Jammen bra de ikke kjenner til noe annet liv.....

Jeg tror vi skal være glade for at de ikke vet bedre gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt lenger enn meg i svangerskapet du da.. Men jeg har hørt av flere at magen er ganske stor i forhold til hvor langt jeg er på vei! :sjenert:

Synes sizen så temmelig lik ut ja... Nå var jeg større sist enn hva jeg er nå, så tror ikke du er unormalt stor du. Selv om jeg, hvis jeg tenker meg om, husker at alle masa noe fryktelig om hvor stor jeg var sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes sizen så temmelig lik ut ja... Nå var jeg større sist enn hva jeg er nå, så tror ikke du er unormalt stor du. Selv om jeg, hvis jeg tenker meg om, husker at alle masa noe fryktelig om hvor stor jeg var sist.

Ja, hos legen så har de målt meg AKKURAT på streken de to siste gangene. Så det er helt etter snittet... Vet ikke helt jeg, kanskje jeg bare ser stor ut.., at jeg kler meg så jeg ser større ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer meg på.... :klø:

Hvor vanlig er det å finansiere forlovers kjole, helt, delvis, ikke i det hele tatt, ellr kun hvis det er snakk om leie???

Noen her som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg finaniserte ikke mine forloveres kjoler da vi giftet oss, men vet ikke om det er vanlig.

Takk for svar. :klem:

Nå gjenstår det å se om jeg får flere tilbakemeldinger så vi får sett majoriteten. jeg har to stk, og å skaffe kjoler til begge blir nok dyrt. Vet ikike helt hvordan jeg evt skal gjennomføre slikt...

Hva annet er vanlig å "spandere" på forlovere da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "spanderte" ikke noe på mine forlovere egentlig. De fikk en gave som takk for at de stilte opp, en liten oppmerksomhet bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "spanderte" ikke noe på mine forlovere egentlig. De fikk en gave som takk for at de stilte opp, en liten oppmerksomhet bare.

Tror jeg må gå for noe lignende altså. :) En litt ekslusiv gave på hver isåfall! For dette blir ikke det billigste året vårt iallefall, med unge, bryllup og masse stæsj. :sjenert:

Høres greit ut igrunn. Begge får f.eks noen timer med spa eller noe annet lignende. Ville ikke du blitt glad for noe slikt? Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt veldig glad for noe sånt ja. Hun ene forloveren min fikk en bok hun ønsket seg og hun andre fikk gavekort i en undertøysbutikk (hun ønsket seg en ny, dyr bh).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...