Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe::skya: for 33 veker!

:strix:

*28. februar føres opp i kalenderen* MÅ innom KG den dagen. :jepp:;)

Ja, det går virkelig unna med disse ukene altså! :dåne:

28 februar er bestemmelsesdatoen, men termin er 27 februar! :jepp: Tussi er min gode sladrevenn, så du blir nok oppdatert når det skjer noe!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det er flere med den typen tickere som mangler, så sikkert noe problemer ved den sida.

Ja, det er jo ingen med min type ticker som har ticker lenger! :sukk:

Grattis med nådd delmål forresten! :jepp: Har ikke sett den lista før nå, eller har den kanskje ikke vært der før nå? :klø:

Nesten så jeg føler meg inspirert her.. For jeg går opp rett i underkant av 1 kg i uka nå. :dåne: Sånn ca.. Håper det ramler av en del når Babymelona er ute.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Nei, den lista er ny :) Jeg VAR nede på 80, og så fikk jeg mensen *grr* Idag var jeg på 81,4 :fnise: Men det er nok bare mensen, jeg får som regel veldig mye vann i kroppen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, den lista er ny :) Jeg VAR nede på 80, og så fikk jeg mensen *grr* Idag var jeg på 81,4 :fnise: Men det er nok bare mensen, jeg får som regel veldig mye vann i kroppen da.

Det er jo en god trøst da! Og når mensen er over så er vannet midlertidig borte, og du er noen cl blod fattigere.. :fnise: Ihvertfall til kroppen har laget nytt! Hehe... Mensentider er generelt et dårlig tidspunkt å veie seg på.. :riste:

:hallo:

Hei hei på deg også. :)

Koselig at du kikker innom fra tid til annen.

Var og snoket hos deg istad også. men så at du prøvde å løsrive deg fra pc'n (uten hell :fnise: ) så jeg tenkte å være litt snill og vente med å skrive innlegg! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme ticker!

Og dumme kiloer. men de ammer du av deg vettu :jepp:

Jeg gikk opp 15 kilo, men de raste av med mere til.

Jeg gikk opp 20 og de forsvant også, uten anstrengelser i det hele tatt. Var vel heller min egen bremsekloss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme ticker!

Og dumme kiloer. men de ammer du av deg vettu :jepp:

Jeg gikk opp 15 kilo, men de raste av med mere til.

Jeg gikk opp 20 og de forsvant også, uten anstrengelser i det hele tatt. Var vel heller min egen bremsekloss :fnise:

Høres bra ut denne statistikken. :jepp: Har et bryllup å gjennomføre 4 mnd senere! Regner vel ikke akkurat med å se supermodell ut da heller, men føler liksom ikke helt at jeg kan gå og prøve brudekjoler for øyeblikket! :fnise:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Jeg har ikke pratet med Pappamelona siden lørdag, så ringer han nå. Det burde jo føre til glede!! Hvorfor var jeg bare sur, tverr og apatisk mens han prøvde å prate med meg? Jeg sa jeg hadde en dårlig dag fordi jeg føler det er så mye å gjøre i huset nå som jeg ikke får til... Jeg prøvde litt klesvask istad, men fikk sånn vondt i magen at jeg måtte bare gi opp. :(

Han sa han kunne ringe meg i morgen om jeg hadde en bedre dag da...

Hvorfor begynte jeg å grine med en gang vi hadde lagt på?

:sukk: Jeg vil ha han hjem! Han er jo verdens beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Jeg har ikke pratet med Pappamelona siden lørdag, så ringer han nå. Det burde jo føre til glede!! Hvorfor var jeg bare sur, tverr og apatisk mens han prøvde å prate med meg? Jeg sa jeg hadde en dårlig dag fordi jeg føler det er så mye å gjøre i huset nå som jeg ikke får til... Jeg prøvde litt klesvask istad, men fikk sånn vondt i magen at jeg måtte bare gi opp. :(

Han sa han kunne ringe meg i morgen om jeg hadde en bedre dag da...

Hvorfor begynte jeg å grine med en gang vi hadde lagt på?

:sukk: Jeg vil ha han hjem! Han er jo verdens beste!

Det er bare hormonene som spiller deg et puss, og det er jeg sikker på at han skjønner. :) Jeg har også sånne dager hvor mannen er den teiteste i hele verden, og jeg føler meg akkurat sånn som du beskriver her etterpå. Det gir seg nok til i morgen, skal du se! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare hormonene som spiller deg et puss, og det er jeg sikker på at han skjønner. :) Jeg har også sånne dager hvor mannen er den teiteste i hele verden, og jeg føler meg akkurat sånn som du beskriver her etterpå. Det gir seg nok til i morgen, skal du se! :klemmer:

Håper det.. :sukk:

Jeg er jo ikke sint på han eller noe.. tror jeg. Nå er jeg bare innmari forvirret. Han kan jo ikke gjøre noenting fra der han er nå, men allikevel hadde vi ingenting å snakke om. Og jeg var på gråten rett før vi la på. Begynte bare å tute da vi var ferdige i telefonen.

Tror ikke det hjelper at jeg er trøtt, sliten, øm i kroppen, oppgitt, og heller ikke at det plutselig begynte å regne sidelengs utafor.

Uff.. Har ikke hatt sånn gravid-humør før nå jeg. :vetikke:

Men takk for oppmuntrende ord, det hjelper litt.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer: til dere...

Dagen idag er, som spådd, mye bedre! Jeg fikk sms inatt (lite å gjøre på jobben hans om natta :fnise: ) om at han nå har bestilt bilsete til Babymelona og at jeg må hente den om noen dager! :rødme: Så virkelig ting begynner å bli.. Det var den siste "store" tingen vi manglet...

Han har brukt litt tid på å evaluere pris, bruk, kvalitet og slike ting, å finne bilsete ville han være ansvarlig for.. Og nå er den altså på vei. :strix:

Det ble visst denne: http://www.barnesete.no/recaro/young_profi_plus/graa/ og jeg gleder meg masse til å hente den og å pakke den ut! :strix:

Dagen idag er på grensa til fantastisk!!! :hoppe:

Spørs om ikke graviditetshormonhumør-svingningene har inntatt meg også nå.. Var vel på tide. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å få sete i hus da, eller avklart så du veit at du får det snart ;)

Og fantastisk humør, ikke noe er bedre enn det. Kjedelig med svingninger, men man får bare nyte de gode tidene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å få sete i hus da, eller avklart så du veit at du får det snart ;)

Og fantastisk humør, ikke noe er bedre enn det. Kjedelig med svingninger, men man får bare nyte de gode tidene ;)

:jepp: Må vel nesten bare gjøre det... Selv om jeg på forhånd må advare dere om litt syteinnlegg nå de neste to ukene før han kommer hjem! :sjenert:

Herlig med sete! tenk, der skal lille Babymelona sitte om bare noen uker! :dåne:

:kose:

:klemmer:

Så bra at dagen i dag er bedre :Nikke:

Definitivt en mye bedre dag!! :strix:

Så herlig at jeg slo på stortromma og fisket en Grandiosa ut av fryseren! :lur: jeg som til vanlig aldri spiser frossenpizza da... :klø:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...