Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper dere slipper mer oppkast! :klem:

Ja, det har vært en grei uke nå. Minstemelona har vært tverr og fæl med meg i begynnelsen av uka, men hun er bedre nå. :fnise:

Godt og se deg her igjen!

:klemmer:

Titter innom igjen vettu.. :sjenert: Kommer nok aldri til å forlate KG helt selv om jeg forsvinner i perioder... Enkelte ganger er det bare nok med facebook. MER enn nok vil jeg si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at uken har vært fin :) Jeg har laget en regel for lita alt, og det er at hun aldri skal kaste opp. Blir spennende å se om hun følger den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at uken har vært fin :) Jeg har laget en regel for lita alt, og det er at hun aldri skal kaste opp. Blir spennende å se om hun følger den :ler:

Den regelen har blitt brutt flere ganger her hjemme, dessverre, og jeg hater virkelig oppkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppkast er virkelig hat!

Vi har hatt litt av det men heldigvis ikke så mye.

Med mindre vi kjører bil da, rekorden er etter 5 minutter... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: pusilus asså... Lykke til med det da. :tommelopp:;)

Ja, det er en skikkelig uting, og spesielt kjipt uten tørketrommel i hus, så det har blitt litt reserveløsninger og styr. Men det har ikke vært noe mer sykdom siden.

Har hatt koselig selskap idag, men venninne og hennes "baby" som blir 1 år om noen uker. Masse lek og kos for alle tre jentene. :) Det er så herlig når barna mine og venninnene mine sine har blitt såpass store at de faktisk kan leke sammen. Playdates, utflukter, sammenkomster og kafebesøk med store og små. Latter, glede og MASSE grising og rot. :fnise: Elsker det!!

(Livet er ganske hardt for tiden, har jo fått "påvist" depresjon etter samtale med lege, og dette førte hovedsaklig til studieavbruddet mitt. Uten barna mine og verdens beste mann aner jeg ikke hva jeg skulle gjort!! Elsker dem! :hjerte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg en stor og god :klemmer: jeg har vært i dine sko, det blir bedre.

:klem: Det hjalp å begynne å trene, men forrige helg skadet jeg foten, så nå klarer jeg såvidt å gå. Tok ikke mange dagene før jeg gikk på en smell dessverre. Blir bra å få hjem Pappamelona om et par dager. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid godt å få hjem igjen den man har kjær :nigo:

Jeg kunne svært gjerne ha tenkt meg å trent selv, men jeg sliter litt med leddsmerter, så det blir egentlig bare med ønsket.. Og det er jo vitenskapelig bevist at trening har god effekt mot depresjon. Har du fått tilbud om å snakke med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Så utrolig kjipt at du skadet forten også :sukk: Håper den kommer seg raskt slik at du får trent litt igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Så utrolig kjipt at du skadet forten også :sukk: Håper den kommer seg raskt slik at du får trent litt igjen :klem:

Ja, og den blir bare verre og verre. Typisk da, at jeg idag fikk en tlf om jeg kunne vikariere i en bhg imorgen. Men jeg har vært hjemme og gjort nada annet enn å trene i 2 mnd nå, så jobbe skal jeg :hoppe: ..kanskje ikke :hoppe: så masse da. :fnise: Jeg sa fra at jeg er halt, så jeg ikke kan være med på turer. Men være inne/ute og kose med småttinger skal jeg klare. LETT!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er alltid godt å få hjem igjen den man har kjær :nigo:

Jeg kunne svært gjerne ha tenkt meg å trent selv, men jeg sliter litt med leddsmerter, så det blir egentlig bare med ønsket.. Og det er jo vitenskapelig bevist at trening har god effekt mot depresjon. Har du fått tilbud om å snakke med noen?

Så ikke denne før nå jeg. :sjenert: Ja, jeg er henvist til samtaler... Så vi tar det derfra. Har ikke vært på noen enda, men det er i systemet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var kjempemoro å jobbe i bhg altså!!! Gooode unger, morsomme og kosete småttisser.. :hjerte: Jeg ble spurt om å jobbe dagen etter også, men da dagen min der var omme var foten min så ille at jeg ikke klarte å bremse når jeg kjørte for å hente hjem Pappamelona. :eeeh: I grevens tid altså!! Nå er det han som tar seg av alt, for foten min er helt ødelagt. Jeg har vært hos lege, spesialist OG tatt røntgen idag, men de finner ingenting annet enn at ankelen er hoven og full av vann. Ingen synlige skader. Så nå er det Pinex forte i en uke for å se det an. Skulle det fortsatt være ille så blir det kanskje snakk om å sjekke muskler/sener på mr. Skal itte værre lett!!!

Snille Pappamelona står og lager vafler til småmelonene nå. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt pappamelona er hjemme nå, den foten høres ikke god ut :riste:

Venstre ankelen min sympatiserer forresten, vrikket den på vei hjem fra jobb og nå klarer jeg knapt å stå på den :sukk:

Heldige småmelonene som får godis av pappan :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...