Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Da rakk jeg ticker akkurat i tide før bursdagen. :hoppe:

25 timer, på minuttet, igjen til bursdagen. :nigo:

..men selvfølgelig ble gikk klokka over til 0024 da jeg postet det.. ;)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart fyller hun et år :strix:

Rart å tenke på hvor fort disse årene går, jeg husker jeg var snikleser av boken din, da jeg selv lå på sykehuset - men å melde meg som snikleser.. Det tok sin tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart fyller hun et år :strix:

Rart å tenke på hvor fort disse årene går, jeg husker jeg var snikleser av boken din, da jeg selv lå på sykehuset - men å melde meg som snikleser.. Det tok sin tid :fnise:

Whaaaaat?? :kjefte::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med førerkort og studieplass! :hoppe:

:nigo::hoppe:

:ler: Hei, jeg heter Spatula og er en snikleser ;)

Snok...... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nærmer seg fødselsdagen til Minstemelona...

For akkurat ett år siden lå jeg på sykehuset. Spysjuken herjet og jeg var rusa på sovemedisin før vannet skulle tas senere på kvelden. Sitter med tårer i øynene når jeg tenker på det. Om akkurat en time er det jammen meg ett år siden fødselen plutselig startet for fullt... 2251. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer om stor feiring, eller?

Imorgen blir det selskap med venner av meg (og barna som noen av dem har) siden Pappamelona ikke er hjemme på selve dagen. Jeg har bakt en kake nå ikveld, og imorgen er det 3-4 ting til som må fikses. Så LITT blir det jo. :jepp:

Pappamelona kommer hjem om en uke, og helgen om 2 uker kommer svigers, svigerinne med følge og "sønnen" deres; en voff. så da blir det familieselskap. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart hvor fort et år går forbi, og hva du glemmer av minner som plutselig kommer frem igjen.. I dag var jeg innerst i boden og fant prematurklærne til lillemor str 44 - disse var alt for store :hakeslepp: Nå er hun stor jente som snart går selv :daane: For ikke å snakke om prematurbleiene som var alt for store - hvor har tiden blitt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden ja.... Den som hadde visst...

For akkurat ett år siden lå jeg og plutselig hylte av smerte. Det tok bare helt av sånn nesten uten forvarsel. Fra 5 cm åpning til 10 på en halv time. Uten pauser..

Legger link til fødselshistorien her.

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:daane: Minstemelona er jo ett år om litt..

Gratulerer med dagen til tuppeliten :bursdag:

:hoppendeglad: Gratulerer med dagen til minstemelona, håper dere får en flott dag :klemmer:

Gratulerer med bursdagsmelon! :blåse:

:hoppendeglad:

Gratulerer med dagen til minstemelona! :bursdag:

Takk for alle gratulasjoner. :nigo:

Dagen idag har vært STRESS!!!!! Bakt kaker, blåst ballonger, pyntet og gjort klart, hatt gjester, spist kaker, grisa en hel del, ryddet vekk, badet småtroll og nå, ENDELIG kan jeg sette meg ned og puste litt. Før jeg skal ta ut av oppvaskmaskinen. ;)

Dagen var fantastisk. Minstemelona har spist sølekake til den store breddegrad!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ble en fin dag! Du vet ungene har kost seg når de må bade før de kan legge seg... :fnise:

Leste fødselshistorien din, det hørtes tøft ut! Godt alt gikk bra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...