Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg trur ikkje eg har tilgang til bloggen din lenger. *blafrar forførersk med augevippene og håper på å få komma inn i "varmen" igjen* :sexy:

Ser ikke ut til at jeg heller har tilgang lenger. Kan jeg få??? :pls:

Kan man bare falle ut?? Ja, skal se om jeg ikke får fikset det også da... Masekopper. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble noe tull med tilgang på blogger da KG la om for en stund siden.

Tusen takk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig ukjent terreng der inne med admin av dette greiene. Virker det nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger det en liten haug med bilder på bloggen min. :jepp: For dere som har meg på facebook er det ikke noe nytt, om dere så de jeg la ut igår. ;)

Kan ikke se noen bilder som er lagt ut i dag. Har du husket å publisere innlegget??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke se noen bilder som er lagt ut i dag. Har du husket å publisere innlegget??

Det var da som svarte da!!! :rasende: Er det sånn mongo-lås på alt der inne eller?? *rive seg i håret*

Mazilla, du ble gitt tilgang med en gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det ser ikke ut til denne brukeren har postet noe på bloggen sin"

:klo:

:tommelsmil:

:helen:

:klo: Hva skal jeg tolke dette som?? Gikk det eller gikk det ikke?? Det er uansett ikke noe nytt Mazilla. Du ser de på facebook. ;) Albumet Familie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sitter og leser i bloggen min om navn.- Det ble vill vest i navnediskusjon på alle plan der. ;) Hvis vi hadde fått en gutt en vakker dag hadde ikke navnet blitt Nataniel lenger... Det hadde blitt Tino. :rodmer: men det får vi nok aldri se.. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tino - kult navn Theo blir det her hvis det blir gutt en gang. Kjære mener at vi skal holde på til vi får en gutt, jeg har sagt at jeg skal være gravid en gang til, å da får vi satse på at gutten kommer da, hvis ikke slår jeg knute på dåsa mi... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært stress etter at Pappamelona kom hjem. Organisering, pakking og styr. Og Litt Anamelona-Pappamelonatid. :yvonne:

Jeg skal/skulle/skal på tur imorgen, og ventet bare på å bli hentet. Så kommer beskjeden fra reisefølget. Superkrise i familien (Og ja, det er noe jeg ikke ville reist fra) så de kommer nok ikke til å reise. Jeg sitter her og lurer på om jeg skal reise eller ikke.

Alene kan jo være deilig det.. Eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. SÅ utrolig kjedelig når du hadde gledet deg sånn da.., kan ikke ta med pappa og barnemelonene da? Ta over billettene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi. SÅ utrolig kjedelig når du hadde gledet deg sånn da.., kan ikke ta med pappa og barnemelonene da? Ta over billettene deres.

Har vel virket som om jeg har gledet meg kjempemassemassemasse her. :) Men egentlig har jeg tatt det litt bedagelig. Blir greit med en tur, slappe av, bade og se nye omgivelser. Personlig er jeg et vanedyr. Kunne lett bodd i et lite skall og trives greit for meg selv. og trenger ikke gjøre særlig mye for at mine behove for nye omgivelser skal dekkes. :fnise: Så er det savnet av barna... De har lagt seg og sover. Jeg tenker på at jeg ikke får se dem på en uke. :cry:

For det var visst vanskelig å få avbestilt. Trolig umulig. Apollo har ingen døgntelefon, og etter timer med å ha prøvd å få tak i noen som kan hjelpe meg med problemet, kom jeg til en dame i Sverige som hjalp alt hun klarte, men hun fant ingen årsak som gjorde at JEG kunne avbestille. Siden det ikke var MIN familie det gjaldt.

Så da blir det en stille og rolig ferie på meg! ;) Reiser imorgen kl 0830.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...