Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Artig med bilder. Jeg pleier lage album på pc og så bestille, veldig greit å få et ferdig produkt hjem, og slippe bildeinsetting og skriving!

Ha en fin dag!

:)

Det er planen. Noen til vanlig fremkalling, andre til bok. :) Det er kjempegøy. :nigo:

Ha en fin kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører SJELDEN på musikk for tiden, og ENDA sjeldnere på dagens musikk. (Grodd fast på 90tallet og trance :roll: )

MEN jeg er helt fortapt i

:hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-tallet hadde jo masse bra musikk, satt å lastet ned her om dagen masse trance og pop fra den gang, for trene etter :jepp:

Men den du linket til, kommer rett innpå Ipoden min i allefall :hoppe:

Edit:

var en stor favoritt hos meg, sammen med Resets "Calling" eller hva den het ;) Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-tallet hadde jo masse bra musikk, satt å lastet ned her om dagen masse trance og pop fra den gang, for trene etter :jepp:

Men den du linket til, kommer rett innpå Ipoden min i allefall :hoppe:

Edit:

var en stor favoritt hos meg, sammen med Resets "Calling" eller hva den het ;)

har laget meg en liste på over 60 go'sanger fra det glade 90tall, men denne har gått meg hus forbi. Takk for en happy ending of my day. :)

Ikke sant No superstar er helt fantastisk??? :jepp:

Der var du jo igjen :hoppe:

Her skal jeg følge med videre :nigo:

:velkommen: tilbake til boka mi!! :hoppe:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får tid, deler du den liten eller? 90-tallet hadde uten tvil den beste musikken :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du får tid, deler du den liten eller? 90-tallet hadde uten tvil den beste musikken :jepp:

Endelig noen som deler min interesse. :nigo: Men jeg har den lagret som spilleliste på youtube da.. Går det an å dele den?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Prøver å dele.

det var visst ikke en link. :sjenert: Men jeg kan sende deg en haug med navn på sangene da. :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite musikklytting her også. Om det er noko, er det enten radio i bilen eller Dyrene i Afrika, Lille måltrost, Lille Petter Edderkopp og anna med 18-årsgrense. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sladrer nå jeg, om hva som skjer om en uke:

:hoppe::strix::hoppe::strix: HUSMORFERIE PÅ KRETA!!! :hoppe::strix::hoppe::strix:

Sladrer fordi jeg gjerne vil ha tips fra dere om dere har vært der før, om det er noe jeg burde få med meg... :sjenert: Ikke så glad i historie, men fascinerende natur liker jeg. :jepp: Type grotter, badekulper, fossefall etc. ;)

Jeg skal til Rethymnon..

edit: Neste uke og neste uke.. Jeg REISER neste helg. :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: Heldiggrisen :danser:

Aldri vært der, så jeg har ingen tips å komme med :fnise:

Kjempeheldig!! :nigo:

4stjerners hotell all inclusive, sove lenge på morgenen, bade i sjø og basseng, spise god mat. Vel, sove lenge.. Jeg våkner nok kl 0800 som vanlig, men det blir kanskje 0900 der det da. :lur: MEN jeg trenger ikke å stå opp før jeg selv vil. :danse: Og ingen bleier eller unger som må fikses før jeg kan gå ut. På med undertøy og en kjole, litt sminke og VIPS! :fnise:

Gleder meg jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil å... Hvorfor har du ikke invitert meg med da??? :kjefte:

Fordi jeg er den som har blitt invitert med. :fnise: Hva meg husmortreff neste år?? KG-husmødre. ;) Husker vi snakket om det da jeg var på hotellweekend ifjor.. Hmmm.

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil, jeg vil.. Men er nok altfor sjenert til å bli med på noe sånt gitt... :sukk:

Ness da, du kjenner da noen av oss her. (Jeg er igrunn også sånn. :fnise: ) Ta deg noen baileys og hiv deg med. Da sitter praten løst. Hadde vært utrolig gøy. :jepp: Må jo nesten bare være litt alkohol i omløp for at det skal bli smidig. :ler:

Jeg vil også være med. :vinke:

Og så er jo Nótt også med!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: *misunnelig*

:sol:

(Sjølv om eg veit at eg aldri hadde klart å reisa frå pjokken. Eg gruar meg til og med til første natta utan han, sjølv om det neppe er i heilt overskuelig framtid... :sjenert: )

Eg har berre vore på Kreta ein gong, og då var det vel berre Knossos (= historie - riktignok eldre sådan ;) ) me var på. Men mampap og søss var visst på ei strand sør på øya som var skikkelig idyllisk. Ellers er Samariakløfta/Samariaravinen populær. (Men det blir sikkert litt køgåing blant andre turistar, då. :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom eg omsider på navnet på den idylliske stranda: Elafonissi. Eit bildesøk på Google gjorde ikkje at eg fekk MINDRE lyst til å dra, akkurat... :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...