Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

:sukk: *misunnelig*

:sol:

(Sjølv om eg veit at eg aldri hadde klart å reisa frå pjokken. Eg gruar meg til og med til første natta utan han, sjølv om det neppe er i heilt overskuelig framtid... :sjenert: )

Eg har berre vore på Kreta ein gong, og då var det vel berre Knossos (= historie - riktignok eldre sådan ;) ) me var på. Men mampap og søss var visst på ei strand sør på øya som var skikkelig idyllisk. Ellers er Samariakløfta/Samariaravinen populær. (Men det blir sikkert litt køgåing blant andre turistar, då. :forvirret: )

Uff, ja, det blir ikke bare enkelt å reise fra småjentene mine, men jeg vet at Pappmelona er flink og han reiser sannsynligvis til sine foreldre, så der blir det lek og moro for dem. :jepp: Kanskje vi kan skype' også. :nigo:

Jeg klarer det nok. Siden Pappamelona er så ansvarsfull og flink, og "føre var" med alt, så får jeg nok ingen bekymringer, annet enn savn. :)

Tørr gammel historie er jo ikke akkurat det jeg ønsker når jeg er i syden.. :fnise: Det kan jeg lese om før jeg drar. ;)

Samariakløfta var jo faktisk litt stilig da. Kanskje jeg skal høre hvor ettertraktet den er, for køgåing og foredrag hver 50ende meter er sååå kjedelig. :daane:

Og der kom eg omsider på navnet på den idylliske stranda: Elafonissi. Eit bildesøk på Google gjorde ikkje at eg fekk MINDRE lyst til å dra, akkurat... :scorpis:

:sjokkert: Fiiiiin strand!!! Spørs om det ikke blir utflukt dit. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg ser at Imbrosravinen kan vera eit alternativ til Samariaravinen. Ein kortare tur, og ikkje like kjent, så mulig det er færre folk der. ;)

Ååååå, eg blir så reisesjuk av å vera her inne, altså!

*drømme seg vekk*

:ferie: :sol: :badeliv: :sol: :ferie:

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Høres fantastisk ut! Reiser du sammen med mange? Hvor lenge blir du borte? :sol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser at Imbrosravinen kan vera eit alternativ til Samariaravinen. Ein kortare tur, og ikkje like kjent, så mulig det er færre folk der. ;)

Ååååå, eg blir så reisesjuk av å vera her inne, altså!

*drømme seg vekk*

:ferie: :sol: :badeliv: :sol: :ferie:

:sukk:

Vi får se. Tusen takk for tips altså. :)

Hehe, men det er første gang jeg reiser på ferie til syden. Sånn på en måte. Første gang var med bestemor da jeg var 11, andre gangen var et kurs hvor vi ikke rakk å gå på stranda engang, (men pausene mellom timene tilbrakte vi ved bassenget :lur: ) tredje gang var en familietur med svigers og hele bøtteballetten. ;)

:hakeslepp: Høres fantastisk ut! Reiser du sammen med mange? Hvor lenge blir du borte? :sol:

Det er jeg, sammen med min venninne, hennes mann og sønn på 1,5 år. Jeg skal på eget rom så det ser jeg ikke på som noe problem. :lur: Så kan jeg passe gutten en kveld mens de to er ute på middag, og mannen kan passe en kveld eller tomens hun og jeg er ute på vift. :gjeiper:

Og jeg gjør en del ting på egenhånd. :)

De bestilte turen for flere mnd siden. At jeg blir med ble bestemt for et par uker siden. :)

Heldige deg....

:nigo:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har voksa meg ikveld. :eeeh: Leggene fikk skikkelig gjennomgå. Og bikinilinjen, og mere til.. :fnise: Selv om jeg ikke skal bruke bikini. Magen ble altfor ødelagt etter mitt siste svangerskap at jeg har kjøpt en sånn badedrakt :ler: I rød og hvit. Skikkelig søt igrunn. ;) Jeg likte både passform, utseende og farge. Men leggene er iallefall harvet. Var ikke så altfor vondt da. Hadde sett for meg at det skulle gjøre skikkelig vondt jeg da. Kanskje fordi jeg har kraftige muskler der.. Blir gjerne sånn når man bærer unger, en på hver arm, opp og ned trappene, og triller tvillingvogn med unger og matvarer opp lange bakker. :fnise: Da er leggene ganske harde og det blir ikke fullt så vondt å rive av.

Bikinilinjen derimot, og i det området der.. :daane: Fått et stilig blåmerke midt inni der også.. :ler: Men nå forventer jeg at jeg ikke trenger å gjøre noe særlig med det på en stund altså. :tommelopp:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for sangene, skal kose meg etter eksamen i morgen :jepp: hvilken voks bruker du? Har bare prøvd veet jeg, men den tar jo ikke busta mi jo

:frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for sangene, skal kose meg etter eksamen i morgen :jepp: hvilken voks bruker du? Har bare prøvd veet jeg, men den tar jo ikke busta mi jo

:frown:

Det er veet dette også, men jeg har *kremt* ikke gjort noe med leggene på MANGE uker. Kanskje et par mnd, så det var nok en cm lengde :fnise: Huff... Og da tar veet dugelig med hår. ;) Men det er litt igjen da, som jeg må ta med høvel. Sånn siste finish.. :)

Gikk det bra på eksamen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen tror jeg gikk så som så, nå når jeg har fått tenkt meg litt om, møtte opp med gallesteinsanfall null søvn og før jeg gikk inn for å ta den holdt jeg på å spy.. Så jeg er glad om jeg står i allefall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen tror jeg gikk så som så, nå når jeg har fått tenkt meg litt om, møtte opp med gallesteinsanfall null søvn og før jeg gikk inn for å ta den holdt jeg på å spy.. Så jeg er glad om jeg står i allefall :jepp:

:fnise: Huff, beklager at jeg ler litt. Men her gikk virkelig alt i feil retning. Også at du sovnet under lesingen dagen før da. ;) Krysser fingrene for at du står jeg!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ei studievenninne som sovna under sjølve eksamen - ein 4-timars. Blei heldigvis vekt av ei vakt etterkvart. Ho var visst lettare stressa mot slutten, og kunne ikkje anbefala eksamensdupp. :ler:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjempekoselig besøk igår, så da ble både bilder og kg satt litt i bakgrunnen. ;) Besøket bestod av et par og deres skjønne lille jente på 6 mnd. :rodmer: Hun var våken og smørblid (nesten) hele tiden, selv om de var her til klokka var nesten 2200. Jeg hadde laget til sunn og god Oreo-kake :roll: for hun som var her fikk så lyst på den etter at hun smakte Oreo.kaken min i 2-årsdagen til Babymelona. :fnise: I frykt for å bli sittende igjen med tre kvart kake, sendte jeg med dem ganske mye da de dro. Gikk på en smell sist jeg lagde kaka til noen, måtte spise så og si alt selv.. Går ikke an å kaste. :ler:

Nå er det pån igjen med bilder fra fotokameraet som skal lastes inn på dataen. Vi var en tur med hurtigruta for noen uker siden, det var kjempefint. Nå skal jeg bla gjennom bildene fra turen.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering av bloggen med bilder while you're at it? :jepp:

:popcorn:

Oj, ja det ja... Hvor er den igjen a?? :filer: Skal se på saken

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte::rasende::kjefte: Legg til bilde - henter bilde - last opp - FEIL! Ingen fil ble markert for opplasting.. :rasende: Sånt har ikke blodtrykket mitt godt av!!!! :nei:

Jeg klarer ikke..... Sorry. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg har ei studievenninne som sovna under sjølve eksamen - ein 4-timars. Blei heldigvis vekt av ei vakt etterkvart. Ho var visst lettare stressa mot slutten, og kunne ikkje anbefala eksamensdupp. :ler:

:skratte: Hjelpes.. Går det an??? :ler:

Stod hun??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte::rasende::kjefte: Legg til bilde - henter bilde - last opp - FEIL! Ingen fil ble markert for opplasting.. :rasende: Sånt har ikke blodtrykket mitt godt av!!!! :nei:

Jeg klarer ikke..... Sorry. :(

:opplyser:

Photobucket, og link til bildene. Det er iallfall slik eg gjer det - og sjølv EG får det til! ;)

:skratte: Hjelpes.. Går det an??? :ler:

Stod hun??

Ja, det verste var at ho gjorde det ganske godt også. :ler: Men hell i uhell - det var ein relativt enkel eksamen, iallfall etter mi meining. (Eg fekk A, og hadde blitt veeeeeldig skuffa og overraska om eg hadde fått dårligare resultat. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger det en liten haug med bilder på bloggen min. :jepp: For dere som har meg på facebook er det ikke noe nytt, om dere så de jeg la ut igår. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur ikkje eg har tilgang til bloggen din lenger. *blafrar forførersk med augevippene og håper på å få komma inn i "varmen" igjen* :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...