Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Så bra det ble en fin dag! Du vet ungene har kost seg når de må bade før de kan legge seg... :fnise:

Leste fødselshistorien din, det hørtes tøft ut! Godt alt gikk bra! :klemmer:

:ler: Det er sant.. Når jeg kikket meg rundt etter de siste gjestene var gått (og etter at jeg shina hele huset tidligere idag) tenkte jeg nesten bare: Hvorfor gadd jeg. :fnise: 4 høylytte barn i full fres i over to timer satte preg på mitt ny-shina hus. ;)

Fødselen var tøff ja, men den var jo rask.. Vil føde igjeeeeen!!!!

Herlig dag :strix: Selv om Mammamelona er en smule sliten ;)

Mildt sagt. :)

Nå er det Greys. :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gale dame :ler:

Jeg vil definitivt ikke føde igjen.. :fnise:

Du er ikke den første som kaller meg gal pga min føde-trang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer din evne til å glemme fødslene dine, for min sitter ganske så friskt i minne enda, og er ikke noe som frister til gjentakelse før om fem år minst, men da også som keisersnitt - jeg blir ikke gravid uten å vite at jeg får det, nemlig. Ikke av forfengelighetsgrunner, men bekkenproblemer, type trangt bekken her.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer din evne til å glemme fødslene dine, for min sitter ganske så friskt i minne enda, og er ikke noe som frister til gjentakelse før om fem år minst, men da også som keisersnitt - jeg blir ikke gravid uten å vite at jeg får det, nemlig. Ikke av forfengelighetsgrunner, men bekkenproblemer, type trangt bekken her.. :sjenert:

Glemme dem?? Nei nei, nå har du misforstått. Smertene er en del av prosessen. Og det er jo litt moro å ligge der mens mannen bare sitter hjelpesløs og vet ikke hvordan han kan gjøre nytte for seg. (Han som vanligvis kan, gjør og vet absolutt alt her i verden blir plutselig satt til side og ser at jeg kan føde og jobber hardt for det. :nigo::fnise: ) Synes den siste fødselen gikk litt for raskt, og smertene var uholdbare mens åpningsfasen pågikk. Det var temmelig hardt. Må innrømme det.. Men jeg gjør det lett igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg skummet gjennom se siste sidene,leser mer siden,men nå er du Iallefall på mine innlegg :)

Gratulerer med 1 åring :strix: går skremmende fort til jeg har det i hus og. :sjenert:

Endret av HopsiDeisi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting...

Du begynte og lese dagboka mi fra side1.

Ble du noen gang ferdig?

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg skummet gjennom se siste sidene,leser mer siden,men nå er du Iallefall på mine innlegg :)

Gratulerer med 1 åring :strix: går skremmende fort til jeg har det i hus og. :sjenert:

:velkommen:

Ja, du må begynne selskapsplanleggingen snart om du ikke allerede har begynt. ;)

Lurer på en ting...

Du begynte og lese dagboka mi fra side1.

Ble du noen gang ferdig?

:klo:

In progress. Er vel på 250 eller noe. Har stagnert bittelitt pga alene hjemme med ungene og fødselsdagen som har vært. Sånt tar jaggu litt tid å planlegge når man er alene. Så da har jeg kun vært på pc for å være på nettbank, titte innom dagbøker og svare litt, og sjekke nyhetene.... ;)

Har vel forresten stort sett sittet foran tv2 nyhetskanalen store deler av døgnet denne helgen. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hatt aaaltfor mye å gjøre i det siste. :daane: Pappamelona kom hjem for en uke siden, og da trengte huset en shining. Blir bare basic som blir utført når jeg er alene med småtrollene, så det var fullt styr. Vi skulle jo få masse besøk også. Planla å feire Minstemelona, familieselskap i helgen. Vi innså at det ikke var plass til alle som skulle komme (4 pluss en hund) så vi dro til dem isteden. (Svigers-svogers) Der var det full rulle hele helgen. Fra morgen til kveld var det ripsplukking, sykkelkjøring på tunet, krabbing i gresset, båtturer med Babymelona, bading i badekar (det har nemlig ikke vi) og ikke minst MASSE kaker for store og små. ;)

Da vi kom hjem hadde vi et tonn med rot, og gaver :roll: vi måtte organisere og vaske (Og vi er fortsatt ikke i mål.) Minstemelona begynte i bhg igår :sjokkert: Store jenta mi, og Babymelona har begynt på store-avdeling. Tilvenningen er avhengig av at vi er der litt, og ellers har vår første skikkelige barnefri på ååårevis (Jeg var jo gravid sist jeg drev tilvenning med bhg-barn. :fnise: ) gjort at vi har tatt oss selv i nakken og ryddet i hagen. Vel, jeg har klippet 20kvm plen og han har malt gjerdet og putekasse. Hehe...

Grillet deilig middig til alle 4 har vi også gjort idag. :sikle:

Men bhg gikk kjempebra, og begge jentene mine trives godt så langt. Anamelona er så kryyy..... :strix:

Forresten; Sydenturen min som gikk litt sånn skeis..Turoperatøren refunderer halve prisen!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Nesten 4000 kr på konto!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det går greit med barnehagetilvenning :tommel: Grillmiddag høre fantastisk ut og det gjør de 4000 også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det går greit med barnehagetilvenning :tommel: Grillmiddag høre fantastisk ut og det gjør de 4000 også ;)

Ja, Minstemelona er jo så skremmende selvstendig. Om hun slår seg så skriker hun en høyfrekvent sirene og så fortsetter hun med sitt. Trøst har hun verken tid eller lyst til, så noen hysterisk mammakoser blir hun nok (dessverre) aldri. ;) Derfor har jeg troen på at hun kommer til å klare seg lett i barnehagen. Sterk som hun er. Hun har allerede begynt å strekke armene etter barnehagetanta, og det liker jeg. Vi kjenner de jo godt fra før. Babymelona sluttet jo rett før helgen. ;)

Grillmiddag var fantastisk. :jepp: Men jeg tror bhg skal få noen morsomme bleier på eldstejenta vår. Hun trykte nemlig i seg halvannen(!) maiskolbe alene. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at babymelona spiste halvannen maiskolbe, det er jo såååå god :sikle:

Det ALLER beste hun vet!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

med meierismør, salt og pepper på....

:sikle:

Har hørt at det er godt med smør på ja.. Derfor tør jeg ikke å prøve.. :roll::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Har hørt at det er godt med smør på ja.. Derfor tør jeg ikke å prøve.. :roll::fnise:

Whaaaaat? :overrasket::hakeslepp: Man kan da ikke spise maiskolbe uten smør? :riste::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaaat? :overrasket::hakeslepp: Man kan da ikke spise maiskolbe uten smør? :riste::fnise:

Nemlig! Smør - helst så det nesten fløymer over - er obligatorisk på maiskolbe. Så det så! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...